پارک ساعی

پارک ساعی: بهشت پنهان تهران

تهران با همه شلوغی هاش یه سری گوشه ی دنج و دلنشین هم داره که میشه با یه نفس عمیق خستگی روزمره رو از تن در کرد. پارک ساعی یکی از این گوشه هاست. یه پارک سرسبز و پر از آرامش که حس میکنه از زندگی روزمره دور و تو یه دنیای دیگه ای هستی.

هر بار که وارد پارک ساعی میشم انگار وارد یه دنیای دیگه میشم. یه دنیای پر از سبز صدای پرندگان و بوی خاک مرطوب بعد از بارون.

اولین قدم ها

اولین بار که پارک ساعی رو دیدم چند سال پیش بود. همراه با یه دوست به دنبال یه جای آروم برای پیاده روی بودیم و با توصیه یه آشنای مشترک راهی پارک ساعی شدیم. با ورود به پارک حس کردم انگار وارد یه باغ پر از گل و گیاه شدم.

پارک ساعی یه پارک بزرگ و فضای سبز با یه حوض کوچک قشنگ و یه ساختمان قدیمی است. در هر فصل رنگ پارک تغییر میکنه و یه زیبایی جدید به خودش میگیره. در بهار پر از گلهای رنگارنگ و در پاییز با برگهای رنگ زرد و نارنجی یه منظره ی فوق العاده زیبا میسازه.

ماجراجویی در دل پارک

پارک ساعی یه جای عالی برای پیاده روی و دوچرخه سواری هست. مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری زیادی تو پارک وجود داره و با انتخاب مسیر دلخواه میشه یه صبح یا غروب زیبا رو تو پارک گذروند.

اما پارک ساعی فقط یه جای خوب برای پیاده روی نیست. یه کافی شاپ شیک هم تو پارک وجود داره که میشه با یه فنجان قهوه ی گرم و یه قاشق بستنی از طبیعت زیبا لذت برد.

غروب در ساعی

عصر ها پارک ساعی شلوغ میشه. خانواده ها برای picnic و بچه ها برای بازی و دوچرخه سواری به پارک میان. غروب پارک ساعی خیلی زیباست. نور آفتاب که به آرامی غروب میکنه یه هاله ی طلایی روی پارک می اندازه و حس آرامش و زیبایی خاصی به محیط میده.

نکاتی برای تجربه بهتر

  • بهتر است برای پیاده روی تو پارک کفش راحتی به پا کنید و آب بسته بندی هم همراه خودتون داشته باشید.
  • اگه می خواهید از کافی شاپ پارک استفاده کنید بهتر است ساعاتی که شلوغ نیست به اونجا بروید تا بتوانید از قهوه و بستنی خودتان در سکوت و آرامش لذت ببرید.

پرسش و پاسخ

1. آیا پارک ساعی مکان مناسبی برای کودکان است؟

بله پارک ساعی با فضای سبز و وسیع و امکانات تفریحی مناسب برای کودکان یه مکان عالی برای خانواده ها است.

2. چه روزهایی پارک ساعی شلوغ تر است؟

روزهای تعطیل و اخر هفته ها پارک ساعی شلوغ تر است.

3. آیا پارک ساعی برای پیاده روی مناسب است؟

بله پارک ساعی با مسیرهای پیاده روی زیاد و فضای آروم یه مکان عالی برای پیاده روی و طبیعت گردی است.

نتیجه گیری

پارک ساعی یه گوشه دنج و زیبا تو تهران هست. یه مکان آرام برای فرار از شلوغی و استرس شهر. تو این پارک میشه از طبیعت زیبا آرامش و سکوت لذت برد و یه روز خوب رو گذروند.

دکمه بازگشت به بالا