بهترین برند سرخ کن بدون روغن بازار در سال 1403 کدام است؟

سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم آشپزخانه است که به دلیل امکانات و عملکرد حرفه‌ای خود توانسته سهم بسزایی از فروش را به خود اختصاص دهد. همچنین برندهای مطرح لوازم خانگی اقدام به تولید این دستگاه با ویژگی‌ها و طراحی‌های متنوعی کرده‌اند. در این مقالهدر کنار شما هستیم تا با برندهای پرفروش سرخ کن بدون روغن بیشتر آشنا شویم.

بهترین مارک سرخ کن در بازار ایران

سرخ کن نینجا (Ninja)

نینجا ساخت کشور آمریکاست و از لحاظ عملکرد و کیفیت در بین بهترین سرخ کن بدون روغن در بازار شناخته شده است. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات این برند آمریکایی خواهیم پرداخت.

سرخ کن نینجا با طرح‌های متنوع و جذاب تولید شده است. جنس بدنه در سرخ کن نینجا از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. همچنین سرخ کن‌های نینجا در 3 مدل معمولی (تک سبد) دوقلو و چندکاره طراحی شده‌اند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی هستند. همچنین تمام مدل‌های سرخ کن نینجا گرمای مورد نیاز خود را از طریق سیستم کانوکشن تامین می‌کنند.

قدرت سرخ کن نینجا با توجه به ظرفیت مدل و عمکلرد آن بین 1550 وات تا 2470 وات است. همچنین ظرفیت آن با توجه به مدل بین 3.8 لیتر تا 9.5 لیتر است که به برای خانواده‌های کم جمعیت تا پرجمعیت طراحی شده است.

یکی از نقاط قوت سرخ کن نینجا را می‌توان استفاده از پنل تنظیمات دیجیتالی در تمام مدل‌ها دانست. پنل تنظیمات دیجیتال علاوه بر زیبایی سهولت استفاده از دستگاه را افزایش بخشیده و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از دیگر امکانات جذاب در سرخ کن‌های نینجا میتوان به برنامه پخت اتوماتیک در آن‌ها اشاره کرد که با توجه به مدل سرخ کن تعداد برنامه اتوماتیک بین 4 تا 8 عدد است.

سرخ کن بدون روغن نینجا

سرخ کن نوتریکوک (Nutricook)

نوتریکوک یکی از برندهای پرفروش و شناخته شده در بازار است و سرخ کن نوتریکوک تبدیل به یکی از محصولات محبوب این برند شده است و کیفیت و عملکرد کاملا مناسبی دارد و اکثر مشتریان از این سرخ کن راضی هستند. نوتریکوک سرخ کن‌های خود را در 3 مدل معمولی (تک سبد) دوقلو و چندکاره طراحی کرده است که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید. همچنین سرخ کن‌های نوتریکوک مجهز به سیستم کانوکشن است که غذا را کاملا مغزپخت می‌کند.

سرخ کن نوتریکوک با توجه به مدلی که دارد با قدرتی بین 1600 وات تا 2800 وات طراحی شده است. همچنین ظرفیت آن با توجه به مدل بین 5 لیتر تا 24 لیتر است که می‌توانید با توجه به ظرفیت خانواده خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. سرخ کن نوتریکوک در تمام مدل‌های خود از پنل تنظیمات دیجیتالی استفاده کرده که استفاده از دستگاه را آسان کرده است.

از دیگر امکانات سرخ کن نوتریکوک می‌توان به برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد که تنها با لمس برنامه مورد نظر سرخ کن به صورت هوشمند دما و مدت زمان پخت را تنظیم می‌کند. برنامه پخت اتوماتیک در سرخ کن نوتریکوک با توجه به مدل آن بین 6 تا 10 عدد در نظر گرفته شده است. در کنار تمام مشخصات ذکر شده سرخ کن‌های نوتریکوک اقتصادی هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند و حتی برای کسانی که بودجه زیادی در اختیار ندارند گزینه مناسبی به حساب میاید. قیمت بسیار مناسب در کنار ویژگی‌های قابل توجه باعث شده است تا در بسیاری از مقالات بهترین برند سرخ کن بدون روغن این مارک حضور داشته باشد.

سرخ کن باریتون (Bariton)

سرخ کن‌های باریتون به دلیل عملکرد و قیمت مناسبی که دارند توانسته‌اند در بین بهترین برند سرخ کن قرار بگیرند. سرخ کن باریتون در کشور کانادا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. جنس بدنه این دستگاه از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی برخودار است. همچنین سرخ کن باریتون در دو مدل معمولی (تک سبد) و دوقلو طراحی شده و روند پخت موادغذایی را از طریق گردش هوای گرم (کانوکشن) تامین می‌کند.

قدرت سرخ کن باریتون با توجه به مدل و ظرفیتی که دارد بین 1500 وات تا 2850 وات در نظر گرفته شده است. همچنین ظرفیت آن با در نظر داشتن مدل آن بین 5.5 لیتر تا 9 لیتر است که شما با توجه به حجم غذای مورد انتظار و جمعیت خانواده خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

پنل تنظیمات دیجیتالی یکی دیگر از نقاط قوت سرخ کن باریتون است که به روند آشپزی را ساده و سریع می‌کند. پنل تنظیمات دیجیتال در تمام مدل‌های سرخ کن باریتون وجود دارد. برنامه پخت اتوماتیک یکی دیگر از امکانات جذاب سرخ کن باریتون است که از طریق پنل تنظیمات قابل تنظیم است. برنامه پخت اتوماتیک در سرخ کن‌های باریتون با توجه به مدل آن‌ها بین 6 تا 8 عدد در نظر گرفته شده است.

سرخ کن بدون روغن باریتون

جمع بندی؛ بهترین مارک سرخ کن بدون روغن کدام است؟

اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید به برند سازنده ظرفیت و قدرت دستگاه دقت کنید. همچنین سعی کنید سرخ کن مورد نظر خود را از برندهای شناخته و خوش فروش بازار انتخاب کنید. با توجه به سه مدلی که خدمت شما کاربران معرفی کردیم اگر به دنبال یک سرخ کن اقتصادی و با کیفیت هستید بهتر است برند باریتون و یا نوتریکوک را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باریتون نسبت به نوتریکوک در برخی مدل‌ها ارزان‌تر است. همچنین چنانچه به دنبال خرید سرخ کن از برندی مشهور و با بالاترین ویژگی‌ها و کیفیت هستید نینجا بهترین گزینه برای شما به حساب میاید.

دکمه بازگشت به بالا