هنر و سینما

۷ سریال که طرفداران تایتان‌های DC باید ببینند


مجموعه DC Titans برای بسیاری از افراد مانند یک رویا است که به حقیقت پیوسته است ، به ویژه کسانی که واقعاً می خواهند قهرمانان دوران کودکی خود را ببینند. اگرچه ممکن است این سریال بی نقص نباشد ، اما در سه فصل طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این یک تصادف جالب است ، زیرا وقتی تایتان ها برای اولین بار نمایش داده شد ، یک سریال تفرقه انگیز بود که منتقدان و طرفداران زیادی داشت. به هر حال ، بسیاری از افراد با تایتان های نوجوان بزرگ شده اند و به روندها و داستانهای خشونت آمیز در این مجموعه عادت کرده اند ، اما با وجود داستان دشوار ، این سریال یک سریال سرگرم کننده با بازیگر خوب با لباسهای پر زرق و برق و تصاویر جالب کلاسیک DC است. به …

بریتون تواین ، آنا دیوپ ، تیگان کرافت ، رایان پاتر ، کران والترز ، کانر لزلی ، مینکا کلی ، آلن ریچسون و جاشوا اروپایی از بازیگران فیلم تایتان ها هستند. این مواد توسط Akiva Goldzman ، Jeff Johns و Craig Bryanti ایجاد شده است.

در قسمت 2 ، Death Stroke و فرزندانش ، رز ویلسون (چلسی ژانگ) و جریکو (Chela Man) به مخاطبان ایسی مورالس معرفی شدند. علاوه بر این ، یان گلن در نقش بروس و جاشوا اورپین در نقش سوپربوی به تیم اضافه شدند و همچنین ابتدا با داماریس لوئیس در نقش بلک فایر آشنا شدیم.

فصل سوم Titans آخرین فصلی است که در حال حاضر روی HBV Max پخش می شود و با معرفی ساوانا ولش به عنوان باربارا گوردون ، جی لیسرگو در نقش تیم دریک و وینسنت کارتیزر در نقش دکتر ، سریال را به سطح بالاتری رساند. جاناتان کرین و مترسک. به علاوه بر این ، در این مجموعه ما بالاخره با نسخه زنده Red Red Hood آشنا می شویم که شخصیتی در آن است.

اما طرفداران که به دنبال حرفه ای مشابه در ژانر قهرمان هستند می توانند هفت مورد از بهترین برنامه های موجود در لیست زیر را مشاهده کنند. البته ، اگر Titans را دوست دارید ، از این سریال ها نیز لذت خواهید برد. اما چه سریالی شبیه به Titans است؟

به دوگشت Doom)

تایتانها

  • خالق: جرمی کارور
  • بازیکنان: دیان گررو ، آوریل بولبی ، براندون فریزر
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 97 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.9 از 10

اکتشاف دوم ، ایجاد شده توسط جرمی کارور (کارگردان مجموعه Humanity and Supernatural) ، تجربه گروهی از قهرمانان است که در موقعیتی بسیار بحرانی قدرتمند شده اند. این سریال ارتباط تنگاتنگی با مجموعه تایتان ها و شخصیت بیست بو یا گار لوگان (رایان پاتر) دارد که از اعضای کمیک بوک اصلی بود. در واقع ، فصل 1 تایتان ها مقدمه رسمی گشت دوم است ، اگرچه این مجموعه در دنیای خودش تنظیم شده است و هیچ ربطی به تایتان ها ندارد.

این سریال شامل دایان گررو ، آوریل بولبی ، مت بومر ، براندون فریزر ، تیموتی دالتون و خوان وید است و آلن تادیک به عنوان شخصیت شرور فصل اول بازی می کند. Second Patrol تا به حال دو فصل داشته است و سری 3 در 23 سپتامبر 2021 در HBO Max آغاز می شود.

موضوعات تلخ و تلخ هستند ، اما آنها را با طنز عجیب و غریب و موقعیت های طنز متعادل می کند. این مجموعه ترکیبی ملموس از درام ، اکشن و پوچی است که به یک برنامه احساسی کامل تبدیل شده است. گشت دوم ، مانند تایتان ها ، تأثیر فاجعه و فقر را در زندگی افراد بررسی می کند (حتی اگر شخص موردنظر قهرمان باشد) ، اما برخلاف The Titans ، این سریال بیش از حد بر خون و خشونت تمرکز ندارد و بیشتر بر رنگارنگ و شخصیت های دوست داشتنی …

به Gotham (گاتهام)

تایتانها

  • خالق: برونو هلر
  • بازیکنان: بن مک کنزی ، دیوید مازوز ، رابین لرد
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 77 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.8 از 10

بدون دیک گریسون ، بدون تیتان ، بدون بتمن ، بدون دیک گریسون و سرانجام ، بدون شهر گاتهام ، بدون بتمن ، و به طور کلی مجموعه Gotham ، داستانهای مهم این شهر را روایت می کند.

Gotham مقدمه ای بر داستان های بتمن است که ما می شناسیم و دوست داریم ، با قتل توماس و مارتا وین شروع می شود و فاصله بین این مورد غم انگیز و اولین حضور بتمن در شهر را پوشش می دهد. بروس وین در آن زمان هنوز بچه بود (با بازی دیوید مازوز) ، اما با وجود غیبت قهرمان در گوشه هوشمند ، بینشی جالب از بیوه ترین دشمنان و متحدان نزدیک او ، نزدیکترین مجموعه به او ارائه می دهد.

شخصیت اصلی این سریال جیمز گوردون جوان است که بن مک کنزی بازی می کند. در دوران فرمانروایی گوردون ، ما شاهد شهر گاتهام به شهری مملو از جنایت بودیم ، چیزی که قبلاً می دانستیم. گاتهام پنج فصل دارد و از سال 2014 تا 2019 ، با 100 قسمت ، از شبکه فاکس پخش شده است.

به کماندار (پیکان)

تایتانها

  • ایجاد کننده: گرگ برلانتی ، مارک گوگنهایم ، اندرو کرایسبرگ
  • بازیکنان: استفان آمال ، کتی کسیدی ، امیلی بث
  • سال انتشار: 2012
  • تخفیف گوجه فرنگی: 86 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.5 از 10

تیرانداز با انتشار سی دی نوعی به روزرسانی برنامه های تلویزیونی ابرقهرمانی را آغاز کرد. این سریال هفت فصل داشت و از سال 2012 تا 2020 پخش شد. در این مدت ، او مجموعه ای از اسپین آف های مداوم را ایجاد کرد. کماندار ظاهر خوبی به قهرمانان خشن نشان داد و در واقع او توانست کماندار سبز رنگ را به یک شخصیت محبوب تبدیل کند که با موفقیت کامل همراه شد. این فیلم با بازی استفان آمل در نقش الیور کوین یا گرین آرچر ، داستان جنگ و نبردی است که این کماندار سرکش علیه جنایت و فساد در شهر انجام می دهد.

کماندار سبز در ابتدا بتمن در پیکان بود ، اما سری Archer وزن و هویت آن را به شخصیت داد. این مجموعه علاوه بر ستاره های بزرگ ، بسیاری از سلبریتی های مورد علاقه دیگر را نیز دارد که در سریال های ویژه ظاهر شده اند. حتی اگر طرفدار سایر برنامه های DVD در شبکه CW نیستید ، به دلیل تاثیر زیاد این مجموعه بر این ژانر ، از شما برای تماشا و تماشای Archer دعوت می شود.

به شکست ناپذیر (می توان شکست داد)

تایتانها

  • ایجاد کننده: رابرت کرکمن ، کوری واکر ، رایان اتلی
  • پخش کننده های صدا: استیو یون ، جی کی سیمونز ، گیلیان جیکوبز
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 98 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 8.7 از 10

این مجموعه اکشن بزرگسالان جدیدترین مجموعه این لیست است ، اولین فصل آن در آمازون پرایم در 25 مارس 2021 منتشر شد. Invincible بر اساس یک کمیک با نام های رابرت کرکمن ، کوری واکر و رایان اتلی ساخته شده است. داستان این سریال بر مارک گریسون 17 ساله متمرکز است که با هدایت پدرش (که شبیه سوپرمن است) ، عمانی ، قهرمان می شود.

بازیگران اصلی این مجموعه استیو یون ، ساندرا اوه و جی کی سیمونز هستند. فصل اول هیجان انگیز و شکست ناپذیر طرفداران زیادی را به این سریال آورد و نامزد جوایز مختلف شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. این سریال هشت قسمت در فصل 1 دارد و توسط آمازون در دو فصل دیگر گسترش یافته است.

به فراری ها (فرارکردن)

تایتانها

  • ایجاد کننده: برایان کی وان ، آدریان آلفونا
  • بازیکنان: ویرجینیا گاردنر ، گرگ سالکین ، لیریکا اوکانو
  • سال انتشار: 2017
  • تخفیف گوجه فرنگی: 85 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7 از 10

در Titans ، هر یک از اعضای تیم روابط سختی با خانواده خود دارند. هماهنگ با بروس ، ناپدری اش دیک ، خواهر استارفایر می خواهد او را بکشد و پدر راشل یک دیو واقعی است که می خواهد جهان را نابود کند. تایتان ها از این نظر با دوندگان وجه مشترکی دارند. داستان سریال مارول ، که از نظر فنی در دنیای فیلم های مارول تنظیم می شود اما هیچ ارتباطی با آن ندارد ، بر گروهی از جوانان متمرکز است که سعی می کنند جلوی والدین شیطانی خود را بگیرند. این بخشی از یک سازمان جنایتکار بدنام به نام پراید است.

هر فراری دارای مهارتها و فناوریهای منحصر به فردی است که از والدین خود به ارث برده شده و توسط آنها برای مبارزه برای زنده ماندن استفاده می شود. این سریال یک درام برای نوجوانان با موضوع جوانان است و دارای سابقه خانوادگی و همچنین یک صحنه اکشن جذاب با حضور این قهرمانان است. این سریال بر اساس کمیک های مارول ، توسط برایان کیوان و آدریان آلفونا خلق شد و سه فصل در Holo پخش شد. سومین و آخرین قسمت در 13 دسامبر 2019 منتشر شد.

به با استعداد (هدیه)

تایتانها

  • خالق: احمق نباش
  • بازیکنان: فا دامونت ، ناتالی آلن لیند ، جیمی چانگ
  • سال انتشار: 2017
  • تخفیف گوجه فرنگی: 79 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.3 از 10

Talent یکی دیگر از مجموعه های مارول است که بر اساس مردان ایکس ساخته شده است ، اما هیچ یک از جهش یافته های معروف نقشی در این سریال ندارند. در عوض ، این سریال روی شخصیتی کمتر شناخته شده تمرکز می کند که سازمانی زیرزمینی برای محافظت از جهش یافته ها در دنیایی که به نفرت تبدیل می شود ، ایجاد کرده است.

Struckers یک خانواده ساده انسانی هستند تا اینکه فرزندانشان ، لورن (ناتالی آلن لیند) و اندی (پرسی هاینز وایت) قدرت خود را تغییر دهند. اعضای این خانواده مجبور به فرار شدند ، اما در جنگ بین جناح های مختلف جهش یافته و دولت علیه جهش یافتگان گرفتار شدند. Talent به مدت دو فصل از فاکس پخش شد تا زمانی که در سال 2019 منتشر شد.

به جوانان در جستجوی حقیقت (دادگاه جوانان)

تایتانها

  • ایجاد کننده: براندون وایت ، کریگ وایزمن
  • پخش کننده صدا: جسی مک کارتی ، کری پایتون ، جیسون اسپیساک
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 95 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 8.6 از 10

اگر Titans را دوست دارید ، باید سری Young Justice را ببینید. اگر دنیای Dysi را دوست دارید ، باید سری جویندگان عدالت جوان را ببینید. در حقیقت ، حتی اگر کمی به نوع قهرمان علاقه دارید ، باید مراقب جوانانی باشید که به دنبال حقیقت هستند.

این مجموعه که ابتدا توسط Brandon White و Craig Wiseman برای Cartoon Network ایجاد شده بود ، یکی از بهترین آثار برای نمایش شخصیت های DC است. جویندگان عدالت وجوه مشترک زیادی با تایتان ها دارند و این مجموعه اکشن از جهات مختلف راه را برای این سری از اکشن زنده باز کرده است.

در ظاهر ، این مجموعه بر روی تیمی از قهرمانان جوان تمرکز می کند و تجربیات آنها را دنبال می کند ، اما در عمل ، همراه با بازیکنان اصلی ، حضور بازیکنان کلیدی در لیگ عدالت ، خدایان جدید و تایتان های جوان ، دنیایی کامل و مستقل ایجاد کرد. با وجود عنوان ، این مجموعه اقتباسی از کمیک های جوانان در جستجوی حقیقت نیست. در عوض ، او اخبار سراسر جهان را تماشا می کند و یک شخصیت را اشتباه نمی گیرد.

اولین سری در ابتدا برای دو فصل از سال 2010 تا 2013 در شبکه کارتون منتشر شد تا اینکه لغو شد. سپس ، چند سال بعد دوباره احیا شد و قسمت سوم در سال 2019 در Ducie Universe منتشر شد. Young Justice تا کنون سه فصل داشته است و انتظار می رود قسمت 4 در 21 اکتبر 2021 در HBO Max نمایش داده شود.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا