آموزشبرترین های کسب وکار ایرانی

هشتگ گذاری در فیسبوک + پیدا کردن هشتگ های پربازدید

هشتگ گذاری در پست های فیس بوک، دیده شدن محتوای شما را هنگام جستجو توسط سایر کاربران آسان تر می کند. با کلیک بر روی هشتگ ها پست های عمومی که حاوی همان هشتگ هستند را نمایش می دهد. پس با کلیک بر روی هشتگ های یک پست می توانید تمامی پست های مرتبط با آن هشتگ را مشاهده کنید. فیسبوک قابلیت هشتگ گذاری را در سال 2013 معرفی کرد و به کاربران اجازه داد تا هشتگ ها را در پست های خود قرار دهند. با استفاده از هشتگ ها می توانید محتوای خود را دسته بندی کرده و آن را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید.

هنگامی که روی یک هشتگ در یک پست کلیک می کنید یا یک هشتگ خاص را جستجو می کنید، فیسبوک پست ها و محتوایی را که شامل آن هشتگ است را به شما نشان می دهد. این به شما امکان می دهد تا پست های سایر کاربرانی که از هشتگ مشابه استفاده کرده اند را کاوش کرده و با آنها درگیر شوید. این در حالی است که هشتگ ها می توانند به افزایش دیده شدن پست های شما در فیس بوک کمک کنند اما اثربخشی آن ها ممکن است در مقایسه با پلتفرم هایی مانند اینستاگرام یا توییتر که هشتگ ها بیشتر استفاده می شوند، متفاوت باشد. با این حال، استفاده از هشتگ های مرتبط و خاص همچنان می تواند تعامل پست شما در فیس بوک را افزایش دهد.

هشتگ گذاری در فیسبوک چگونه است؟

“#” را تایپ کنید و سپس موضوع یا عبارتی را که می خواهید به پست شما اضافه شود، وارد کنید. همه کلمات در عبارت باید به صورت یک کلمه نوشته شوند، مانند «#Ilovecats»

هشتگ ها می توانند شامل اعداد و حروف باشند اما از استفاده از علائم نگارشی مانند کاما، علامت تعجب، ستاره و غیره پشتیبانی نمی کنند.

اگر بیش از 2-3 هشتگ را در پست خود قرار دهید، در معرض خطر قرار گرفتن هرزنامه برای کاربران و از دست دادن علاقه آنها قرار می گیرید.

هنگام استفاده از هشتگ هایی که حاوی چندین کلمه هستند، حرف اول هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید تا خوانایی عبارت راحت تر شود. برای مثال«#CatAndDog»

از هشتگ های مرتبط با پست هایتان استفاده کنید. هدف استفاده از هشتگ ها ارتباط با سایر کاربرانی است که علایق مشترکی دارند. اگر هشتگ های خارج از موضوع را فقط برای جلب توجه بیشتر استفاده می کنید، سایر کاربران ممکن است محتوای شما را اسپم بدانند.

چگونه هشتگ پربازدید فیس بوک را پیدا کنیم؟

با ساعت ها تحقیق و بررسی هشتگ ها خداحافظی کنید و به راحتی از ابزارهای هشتگ ساز برای فیس بوک استفاده کنید. بله ! یکی از آسان ترین روش ها برای پیدا کردن هشتگ های فیسبوک، استفاده از ابزارهای هشتگ ساز است. ابزارها و پلتفرم های تحلیلی متعددی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا هشتگ های مرتبط پست های خود را پیدا کنید. ابزارهایی مانند logicballs ، Hashtagmark و oneupapp می توانند بینشی در مورد عملکرد هشتگ ارائه دهند و هشتگ های مرتبط را بر اساس محتوای شما پیشنهاد کنند.

ابزار اول : وب سایت Hashtagmark

وب سایت Hashtagmark فقط با درج کلمه یا موضوع موردنظر تمامی هشتگ های پربازدید مرتبط را تولید و نمایش میدهد. برای پیدا کردن هشتگ های پربازدید مرتبط با محتوای خود کلمه کلیدی را در کادر اول وارد کنید . در مرحله بعد بر روی دکمه generate کلیک کنید . خیلی سریع هشتگ های مرتبط را با میزان آمار محبوبیت و استفاده نمایش می دهد.

با این ابزار می توانید هشتگ های فارسی و یا هر زبانی که بخواهید را پیدا کنید و به راحتی در پست های خود کپی کنید. برای استفاده از این ابزار از لینک زیر استفاده کنید.

https://hashtagmark.com/hashtag-generator-for-facebook

ابزار دوم : وب سایت logicballs

برای پیدا کردن هشتگ های پربازدید به وب سایت logicballs مراجعه کنید. و مراحل زیر را دنبال کنید :

مرحله 1: درج توضیحات پست یا محتوا

در کادر اول توضیحات کوتاه و مختصر برای پست فیس بوک خود بنویسید. الگوریتم هوش مصنوعی موثرترین هشتگ ها برای مخاطبان هدف شما را با توجه به توضیحاتی که ارائه دادید ، تولید و نمایش می دهد.

https://logicballs.com/tools

مرحله 2: تولید هشتگ های مرتبط

هنگامی که توضیحات شما آماده شد، روی “Generate” کلیک کنید . توضیحات شما به طور کامل تجزیه و تحلیل می شود و بر اساس این تجزیه و تحلیل عمیق، مجموعه ای از هشتگ های موثر را انتخاب می کند و به شما نمایش می دهد.

مرحله 3: کپی و جایگذاری هشتگ ها

با یک کلیک می توانید هشتگ های ایجاد شده را بدون زحمت کپی کنید و در پست فیسبوک خود جایگذاری کنید.

با دنبال کردن این مراحل ساده، می توانید پربازدید ترین هشتگ های فیسبوک را استخراج کنید و تعامل بیشتری را برای پست های خود رقم بزنید.

ابزار سوم : وب سایت oneupapp

کار کردن با این ابزار خیلی ساده است. فقط کافی ست توضیحی راجب موضوع پست یا هشتگ خود بنویسید و تعداد هشتگ های مورد نیاز را درج کنید. پس از آن دکمه generate را بزنید . هشتگ های مرتبط با موضوع شما را پیدا و نمایش می دهد. به همین راحتی!

https://www.oneupapp.io

آیا محدودیتی برای هشتگ ها در فیسبوک وجود دارد؟

در حال حاضر محدودیتی برای تعداد هشتگ هایی که می توانید در یک پست فیس بوک استفاده کنید وجود ندارد اما استفاده بیش از حد از هشتگ ها باعث کاهش تعامل می شود و هیچ کمکی به لایک یا جذب بیشتر فالوور نمی کند. بهتر است از آنها کم و با احتیاط استفاده کنید.

تعداد هشتگ ها: فیس بوک محدودیت خاصی برای تعداد هشتگ هایی که می توانید در یک پست قرار دهید ندارد. با این حال، به طور کلی توصیه می شود از یک یا دو هشتگ مرتبط در هر پست استفاده کنید. استفاده از هشتگ های زیاد می تواند پست شما را اسپم به نظر برساند و نتایج دلخواه را به همراه نداشته باشد.

تنظیمات حریم خصوصی: قابل مشاهده بودن پست و هشتگ شما به تنظیمات حریم خصوصی شما بستگی دارد. اگر پست شما روی “عمومی” تنظیم شده باشد، هر کسی می تواند پست شما را از طریق هشتگ ها کشف کند. با این حال، اگر پست شما محدود به یک مخاطب خاص باشد، فقط آن افراد می توانند پست را در فیدهای هشتگ ببینند.

تعامل هشتگ: در حالی که هشتگ ها می توانند به دسته بندی محتوای شما و قابل کشف کردن آن کمک کنند، سطح تعامل و رسیدن به پست شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله کیفیت و ارتباط محتوای شما، مخاطبان شما، و محبوبیت کلی هشتگ شما. به هر حال استفاده هشتگ ها در فیس بوک ممکن است به اندازه پلتفرم هایی مانند اینستاگرام یا توییتر، جایی که هشتگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، بازخورد موردنظر را نداشته باشند.

مهم است که با هر تغییری که فیس بوک در ویژگی ها و سیاست های خود در مورد هشتگ ایجاد می کند هماهنگ باشید، زیرا عملکرد و محدودیت های آنها ممکن است در طول زمان تغییر کند.

در این مقاله با نحوه هشتگ گذای در فیسبوک و نحوه پیدا کردن هشتگ های پربازدید را یاد گرفتیم. اما باید بدانید که قبل از درج هشتگ ها در پست هایتان حتما باید از آخرین اصول فیسبوک برای هشتگ گذاری اطلاعات کسب کنید پس از آن به راحتی با ابزارهای موجود هشتگ های مورد نظر را استخراج و استفاده کنید. اگر این مقاله برای شما مفید بود حتما نظرات خود را برای ما درج کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا