لوازم خانگی

جعبه‌گشایی و بررسی آبمیوه‌گیری کنوود مدل JE680


آبمیوه گیری خانگی یک لوازم جانبی ضروری برای کسانی است که به سلامت خود اهمیت می دهند. دستگاهی قدرتمند که با آن می توان از میوه ها و سبزیجات فصل یک نوشیدنی سالم و تازه تهیه کرد. در این قسمت به جعبه گشایی آبمیوه گیری کنوود JE680 می پردازیم.

برند کنوود یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم برقی است که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. این آبمیوه گیری مجهز به تیغه بسیار تیز استیل ضد زنگ است که میوه ها و سبزیجات را در کسری از ثانیه خرد می کند.

با پیچ کنترل طراحی شده بر روی بدنه دستگاه می توانید قدرت و سرعت موتور را تنظیم کنید. این دستگاه دارای توان 700 وات بوده و مجهز به دو سرعت و توان پالس متفاوت می باشد. قدرت موتور بالا برای میوه‌ها و سبزیجات سفت‌تر طراحی شده است و می‌توانید از حالت پالس برای افزایش فورا قدرت موتور استفاده کنید تا از گیر کردن غذاهای جامد در تیغه جلوگیری کنید.

ورودی دارای قطر زیادی است که به شما امکان می دهد میوه و سبزیجات را با حداقل برش وارد کنید. آب میوه گیری با ظرفیت 750 میلی لیتر نیز امکان سرو آب میوه برای چند نفر را به شما می دهد. وزن دستگاه 3.71 کیلوگرم است و ظاهر آن ساده و زیبا است.

برای آشنایی بیشتر با آبمیوه گیری کنوود JE680 و ارزش خرید آن از شما دعوت می کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.

محصول را در ای بی سی مگ مشاهده کنید

آن دسته از شرکت کنندگان در مسابقات هفتگی آنباکسینگ 100 ثانیه ای که مجری فوق العاده ای هستند و می توانند یک ویدیوی حرفه ای ایجاد کنند، فرصتی برای ورود به پروژه هستند. ای بی سی مگ Mag Talent شما دارید.

ای بی سی مگ در این پروژه با ارائه زنجیره تامین و کسب فرصت از سازندگان حرفه ای ویدئو حمایت می کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد یک ویدیوساز حرفه ای را دارید و علاقه مند به کار در ای بی سی مگ مگ تلنت هستید، در مسابقات هفتگی Unboxing in 100 Seconds شرکت کنید. ما همه ویدیوها را بررسی می کنیم و استعدادها را شناسایی می کنیم.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا