هنر و سینما

استیون اسپیلبرگ چندین فیلم سینمایی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت


Amblin Partners به ​​کارگردانی استیون اسپیلبرگ و مایکل رایت در سالهای آینده چندین فیلم برای Netflix خواهد ساخت.

آمبلین شرکا و نتفلیکس سال گذشته در فیلم نامزد اسکار The Chicago Seven با هم همکاری کردند و این دو شرکت همچنین شاهکار جدید بردلی کوپر را در زندگی لئونارد برنشتاین ، The Master و The Mastro همکاری کردند. اکنون Amblin Partners و Netflix قصد دارند در زمینه های مختلف با هم همکاری کنند. در حالی که جزئیات زیادی در مورد معاملات دو شرکت وجود ندارد ، اسپیلبرگ هر سال چندین فیلم برای Netflix می سازد ، اما همچنان رابطه خود را با سینماها حفظ می کند.

اسپیلبرگ در بیانیه ای اعلام کرد که همکاری Amblin Partners با نتفلیکس راهی جدید برای انتشار فیلم های آنها است ، افزود: من مشتاقانه منتظر همکاری با نتفلیکس هستم.

طی چند سال گذشته ، فیلمسازان معروف مانند مارتین اسکورسیزی ، دیوید فینچر و آلفونسو کوار ون فیلم هایی را برای نتفلیکس ساخته اند ، آثار ارزشمندی که در دوره جوایز نیز مورد توجه قرار گرفت. در چندین مصاحبه ، اسپیلبرگ قبلاً از اخلاق کاری و عدم توزیع فیلم های نتفلیکس در سینماها انتقاد کرده بود ، اما به نظر می رسد کارگردان برنده اسکار نظر خود را تغییر داده است.

اخیراً اعلام شد که استیون اسپیلبرگ و تام هنکس بر اساس اقدامات نیروی هوایی ایالات متحده در جنگ جهانی دوم ، مجموعه “کارشناسی ارشد هوا” را برای Apple TV Plus انجام خواهند داد. مجموعه اربابان بهشت ​​بر اساس کتابی نوشته دونالد ال میلر با همین نام ساخته می شود و تجربیات خلبانان آمریکایی را که در روز در ارتفاع 25000 متری با ارتش نازی جنگیدند نشان می دهد. از سال 1942 تا 1945 ، نیروهای متفقین شهرهای برلین ، درسدن و هانوفر را ترک کردند و برخی مناطق را بمباران کردند و مارک جدید Apple TV Plus با ماه های تلخی روبرو شد و کسانی را که منجر به سقوط هیتلر شدند کشت.

منبع: بسته بندی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا