هنر و سینما

تریلر نهایی فالکون و سرباز زمستان؛ سم به سپر کاپیتان تسلط می‌یابد


تریلر نهایی فیلم Falcon و Winter Soldier ، به محض اینکه تهدید جدیدی برای Sam ایجاد شد. نشان می دهد که او سپر کاپیتان آمریکا را کنترل می کند.

و سرانجام ، Falcon and the Winter Soldier ، سریالی که اولین نمایش مارول در دیزنی پلاس محسوب می شد ، این جمعه. این سریال به دلیل عوارض مختلف ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و ونداویژن به عنوان اولین سریال مارول از شبکه دیزنی پلاس باقی ماند. در پایان واندوویژن ، که به تازگی کار خود را به پایان رسانده است ، وقت آن است که سام ویلسون (آنتونی مککی) و باکی بارنز (سباستین استن) وارد میدان شوند.

فالکون و جنگجویان زمستانی بعد از انتقام جویان: پایان بازی با سم و باکی همراه خواهند شد. با خروج استیو راجرز (با بازی کریس ایوانز) ، او دو دوست صمیمی خود را بر سر دوراهی قرار داد ، زیرا سم جانشین منتخب استیو برای کاپیتان آمریکا بود و باکی باید جای خود را در دنیای مدرن پیدا کند ، زیرا دیگر نیست. قاتل معروف هیدرا ورود تهدیدهای جدید – و برخی تهدیدهای قدیمی ، مانند بارون زیمو (دانیل برول) – این دو را در یک مأموریت جدید گرد هم آورده است.

صبح روز دوشنبه ، مارول از تریلر نهایی بازی Falcon and Winter Soldier رونمایی کرد. افتتاحیه شامل آموزش شدید سم با سپر کاپیتان آمریکا و همچنین نگاهی نزدیک به یکی از شروران بالقوه گروه ، Flag Smsher است. در ادامه می توانید درباره این تریلر بیشتر بخوانید:

این تریلر جدید مانند دیگر تبلیغات فالکون و سرباز زمستان به عنوان مارک مورد نیاز جهان به شدت بر Captain America متکی است. باکی گفت: “این سپر برای بسیاری از مردم بیان رایگان است.”

کاپیتان آمریکا یکی از بزرگترین قهرمانان MCU است ، اما وقتی استیو به زمین آمد ، این سوال مطرح شد: اگر استیو سپر را در دست نداشت ، کاپیتان چگونه بود؟ شکی نیست که سم برای ادامه میراث استیو یک انتخاب عالی است ، اما همانطور که در Falcon و Winter Soldier جدید نشان داده شده است ، آموزش مبارزه با حیاط خلوت آسان نخواهد بود.

دولت ایالات متحده می خواهد شخصیت خود ، جان واکر (وایت راسل) را در نقش کاپیتان آمریکا قرار دهد. این بار نیز ، واکر در اکثر تبلیغات Falcon و Winter Soldier مخفی شده است ، اگرچه طرفداران به زودی او را خواهند دید. واکر قرار است یکی از شروران این مجموعه باشد ، اگرچه این تریلر جدید بیشتر تیم ریاست جمهوری را بر پرچم متمرکز کرده است. پخش اولین قسمت در روز جمعه ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد شروران Falcon و Winter Soldier نشان دهد ، بنابراین به بینندگان این ایده خوب را می دهد که سم و باکی در برابر چه چیزی قرار دارند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا