هنر و سینما

نتفلیکس چاقوکشی ۲ و ۳ را خواهد ساخت


نتفلیکس از حقوق “چاقو 2” و فیلم دیگری بر اساس “چاقوها بیرون” به کارگردانی رایان جانسون برخوردار شده است.

به گزارش ورایتی ، نتفلیکس حق تولید و توزیع دو دنباله The Knife را به قیمت 450 میلیون دلار از MediaWright Capital و Bergman Productions دریافت کرد. رایان جانسون قرار است قسمت بعدی The Stabbing را همانند فیلم اول کارگردانی کند و دنیل کریگ برای بازی در نقش کارآگاه باز خواهد گشت. گفته می شود فیلم Stabbing 2 در اواخر پاییز یا اوایل زمستان امسال در یونان فیلمبرداری می شود.

داستان چاقوکشی شبیه به داستان آگاتا کریستی است. در مورد اول یک قتل اتفاق افتاد و یک کارآگاه جذاب اما غیر معمول باید قاتل را در مظنونانی پیدا کند که هر دلیلی برای انجام این عمل شنیع دارند. داستان فیلم در خانه خانواده ترومپت تنظیم می شود و همانطور که داستان کریستی داستان را هیجان انگیز می کند ، بینندگان در داستان و شخصیت غوطه ور می شوند و سعی می کنند حقیقت را سریعتر از کارآگاه پیدا کنند. کاریزما و عملکرد بنوا بلان (با بازی دانیل کریگ) ممکن است به خوبی هرکول پوآرو (با بازی دیوید سوشی) در “آگاتا کریستی پوآرو” آیووا 1 خوب نباشد ، اما فقط این کارآگاه آمریکایی توانست این همه خوب بدست آورد. ایده هایی از طرفداران چنین فیلم هایی خود را بیرون بکشید.

چاقوی فیلم 2

چاقو با بودجه 40 میلیون دلار توانست 300 میلیون دلار بفروشد تا به موفقیت تجاری کامل برسد. نامزد بهترین موزیکال یا کمدی در هفتاد و دومین گلدن گلوب ، بهترین بازیگر مرد در موسیقی یا کمدی برای کریگ ، و بهترین بازیگر مرد در موسیقی یا کمدی برای ‘i Anna de Armas. Stabbing نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم در سال 2019 شد ، که مانند همه شاخه های گلدن گلوب در اسکار شکست خورد.

رایان جانسون ، کارگردان Netflix Stabbing 2 and 3 ، بیشتر با فیلم های “جنگ ستارگان: آخرین ایستاده” و “لوپر” شناخته می شود. جنگ ستارگان: آخرین جدایی با بودجه 200 میلیون دلار ساخته شد و 1 میلیون و 230 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت تا پرفروش ترین فیلم سال 2017 و یازدهمین فیلم پرفروش شود. با توجه به کار جانسون و این واقعیت که علاوه بر “برادران بلوم” ، فیلم های دیگر با استقبال خوب منتقدان و بینندگان فیلم روبرو شده اند ، می توان انتظار سلامتی و استقبال برای دنباله فیلم “چاقوکشی” را داشت.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا