هنر و سینما

دیوید فینچر فیلم قاتل را برای نتفلیکس می‌سازد


بعد از “راهب” ، دیوید فینچر قصد دارد همکاری خود را با Netflix برای ساخت “The Killer” برای این سرویس آنلاین ادامه دهد.

کارنامه دیوید فینچر شامل فیلم های موفقی مانند مورد عجیب ساخته بنجامین باتون و منک است. آثار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و عموم تماشاگران از تماشای آنها راضی بودند. اما اکثر تماشاگران سینما فینچر را در کمیک ها و پازل هایش دوست دارند و خبرها با بازگشت او به ژانر با Killer باز می گردد. این کارگردان 57 ساله قصد دارد یک فیلم بلند برای Netflix بر اساس کمیک کتاب “قاتل” نوشته الکسیس نولنت بسازد.

قاتل قتل مردی خونین را که از وجدان گناهکار و احساسات مردم رنج می برد روایت کرد. همسر دیوید فینچر ، Chain Chaffin تهیه کنندگی فیلم را بر عهده داشت و طبق گزارش هالیوود ریپورتر و ددلاین ، مایکل فاسبندر نیز برای بازی در این بازیگر با نتفلیکس موافقت کرد.

فینچر با فیلم های روانشناسی مانند زودیاک و هفت ، توانایی خود را در بیان داستان جنایت قاتل ثابت کرده است. فیلمساز برنده گلدن گلوب و بفتا در طول سالهای فعالیت خود تأثیر زیادی بر موجهای دنیای سینما و تلویزیون گذاشته است. علاوه بر فیلم قدیمی ، که طرح و کار روانی را تغییر داد ، پس از فیلم 2010 “شبکه های اجتماعی” ، ما شاهد موج فیلمهای جدید زندگی نامه ای به جای تمرکز بر استعاره ها بودیم. بخشی از زندگی مردم ، به دنبال انعکاس جنبه های دیگر تجارت ، سیاست. ، فناوری های جدید و موضوعات جدید مربوط به دنیای امروز از دیدگاه مردم مهم است. فینچر سپس در سال 2014 در “دختر گمشده” بازی کرد و به فیلمسازان دیگر گفت که داستان هایی را بر اساس خشونت پنهان علیه زنان و حتی تأثیر آن بر زنان تعریف کنند. تلویزیون و حتی سریال هایی مانند “دروغ های کوچک بزرگ”.

Netflix Monk به عنوان آخرین تولید فینچر در 4 دسامبر 2020 منتشر شد و ما مشتاقانه منتظر موفقیت آن در جوایز آینده در بیشتر مقوله های فنی و بهترین کارگردان هستیم.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا