تکنولوژی

جدیدترین تصاویر آیفون 15 پرو فاش شد [+عکس]


تصاویر آیفون 15 پرو لو رفت. گوشی های پرچمدار معرفی نشده آیفون قرار است تا آخر سال جاری میلادی با انبوهی از تغییرات مهم رونمایی شود.

تصاویر آیفون 15 پرو فاش شد. همانطور که مطلع هستید، نسل بعدی پرچمداران اپل قرار است تا پایان سال جاری میلادی با تغییرات و ویژگی های درخورتوجه رونمایی شوند. تاکنون شاهد افشاگری های مختلف از مشهورترین افشاگران دنیای تکنولوژی از خانواده قدرتمند آیفون 15 بوده ایم و تقریباً همه می دانیم که گوشی های جدید اپل، احتمالاً کم حاشیه ترین گوشی های ساخت این شرکت باشند و حتی بنابر قوانین اتحادیه، برای اولین بار شاهد استفاده اپل از پورت شارژ USB-C به جای لایتنینگ خواهیم بود. در ادامه شما را به دیدن تصاویر فاش شده از گوشی آیفون 15 پرو دعوت می کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فاش شد؛ آیا پرچمداران اندرویدی هم گران می شوند؟

تصاویر آیفون 15 پرو لو رفت

مدل های آیفون 15 پرو قرار است تا پایان سال 2023 میلادی معرفی شوند. وبسایت MacRumors موفق شده به تصاویر جدیدی از گوشی iPhone 15 Pro دست پیدا نماید که طراحی این محصول پرچم دار اپل را در رنگ آبی تیره به نمایش گذاشته است.

اپل آیفون 15 پرو جدید را با تیتانیوم ساخته که حس متفاوتی از فولاد ضد زنگ مدل های قبلی برای کاربران ایجاد می نماید. رنگ آبی تیره شباهت بسیاری به یکی از رنگ های گوشی آیفون 12 دارد ولی کمی تیره تر به نظر می رسد. وبسایت MacRumors تصاویری از گوشی iPhone 15 Pro در این رنگ را به نمایش گذاشته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع مختلف گوشی آیفون 15 پرو قرار است در رنگ های نقره ای، خاکستری، مشکی، تیتانیوم خاکستری و آبی تیره به بازار بیاید. همچنین احتمال عرضه این گوشی در رنگ سرخ نیز وجود دارد.

اپل برای گوشی های غیر پرو سری iPhone 15 نیز رنگ های جدیدی مانند صورتی، سبز و آبی روشن را در نظر گرفته است. در بخش طراحی گوشی های آیفون 15 پرو تغییراتی بسیار جزئی در مقابل iPhone 14 Pro دارند.

از جمله این تغییرات می توان به حاشیه نازک تر، دکمه میوت با کاربردهای بیشتر و پورت USB-C اشاره کرد. ترکیب دوربین ها نیز در آیفون 15 پرو مکس برای جای دادن به لنز پریسکوپی تغییراتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره  تصاویر آیفون 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا