هنر و سینما

نتفلیکس ساخت فیلم استخراج ۲ را رسما تأیید کرد


“Extrisionion 2” به کارگردانی سام هارگریو و بازی کریس همسورث در سال 2022 از شبکه نتفلیکس پخش می شود.

فیلم “استخراج” به کارگردانی سام هارگریو و نویسندگی برادران روسو و پخش آن در بهار سال 2020 در نتفلیکس. فیلم گرانقیمت ، با بازی کریس همسورث ، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی ، بیش از پیش بینی شده بود برای قرنطینه و مراقبت های خانگی در سراسر جهان. در چهار هفته اول انتشار خود در Netflix به 99 میلیون بازدید رسید. امروز خواهد آمد.

Netflix همچنین از تولید Extraction 2 در جریان رویداد Netflix Tudum خبر داد. هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات داستان یا بازیگران این فیلم منتشر نشده است و ما نمی دانیم که گلشیفته فراهانی در حال استخراج است یا نه. نتفلیکس بازگشت کریس همسورث به عنوان تایلر ریک و سام هارگریوز به عنوان کارگردان را تایید کرد.

داستان فیلم معدن از این قرار است که پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان بنگلادش توسط گروهی از رقبا ربوده می شود و پدرش مزدوری به نام راک (کریس همسورث) را برای نجات او استخدام می کند. در زمینه این داستان اکشن ، علاقه مفرط پسر و مزدور برای افزودن عنصری احساسی به فیلم وجود دارد.

گلشیفته فراهانی برای بازی در این فیلم توجه طرفداران سینما را به خود جلب کرد و در لیست 10 ستاره ای که در سال 2020 در IMDb ظاهر شدند قرار گرفت. IMDb هر سال لیستی از محبوب ترین ستاره ها و محبوب ترین ستاره های در حال رشد را بر اساس تعداد بازدیدکنندگان از صفحه بازیکن منتشر می کند. این لیست به وضوح نشان می دهد که فیلمسازان سراسر جهان به چه چیزی علاقه دارند و کدام بازیگران می توانند رشد کنند و دیده شوند. فراهانی در لیست هشتمین محبوب ترین ستاره های نوظهور سینمای 2020 در رتبه هشتم قرار داشت ، بنابراین اگر دنیای سینمای اکتشافی تثبیت شود ، ممکن است شاهد تولید فیلم هایی به شخصیت او باشیم.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا