بهترین موقعیت مکانی برای کدام هتل در کیش است؟

سفر به جزیره  کیش زمان خاصی ندارد. بهار و تابستان، زمستان و پاییز، همیشه مسافرانی هستند که به این جزیره ی زیبا در خلیج فارس سفر کنند. درست است که به دلیل آب وهوای منطقه ای این جزیره، بهترین زمان سفر به کیش اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است، اما بسیاری از مسافران با وجود گرما و شرجی بودن آب وهوای کیش، در فصل تابستان به این جزیره سفر می کنند. بنابراین هتل های کیش در گرم ترین ماه سال هم پررونق اند.

یکی از دلایل این نوع زمان بندی، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و دیگری پایین تربودن قیمت بلیط هواپیما و تخفیف هتل  های کیش در جشنواره ی تابستانی کیش است. این جزیره ی زیبا، هر سال جشنواره ی تابستانی پرشوری برگزار می کند که با وجود گرم بودن، شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان مخصوص به خودش را دارد و هرساله استقبال بی نظیری از آن می شود.

رزرو هتل کیش، پیش از سفر

به نظر نمی رسد که کسی از اینکه پس از رسیدن به فرودگاه، دربه در دنبال جا بگردد، خوشش بیاید! به همین دلیل هم هست که بهتر است قبل از سفر به جزیره با دقت انواع هتل کیش را بررسی کرده و پس از آن، بسته به مدت اقامتتان، هتلتان را رزرو کنید. خیالتان را راحت کنم، این کار فقط چند دقیقه از شما وقت می گیرد. پس از آن، دیگر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود.

فقط به یک نکته توجه داشته باشید که زمان تحویل و تخلیه  اتاق، با زمان فرود و پرواز شما جور دربیاید. در غیر این صورت حتما برنامه ای برای زمان انتظارتان داشته باشید. زمان تحویل اتاق در هتل های کیش ساعت 14 و زمان تخلیه ی اتاق ساعت 12 ظهر است. می توانید پروازتان را طوری انتخاب کنید که نزدیک ساعت 2 بعدازظهر وارد جزیره شوید و پرواز برگشتتان زمانی باشد که بعد از تخلیه ی اتاق در هتل و جزیره معطل نشوید.

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می پسندند؟

با گشت زدن و چرخیدن در وب سایت های رزرو آنلاین هتل در ایران، دستتان می آید که کدام هتل با بودجه و هدف شما از سفر به کیش جور درمی آید. ما به جای شما نظرات کاربران وب سایت های مختلف را زیرورو کردیم و محبوب ترین هتل های کیش را ازنظر مسافران پیدا کردیم که به ترتیب در فهرست زیر می بینید.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش برای یک اقامت لوکس

اگر دنبال یک سفر بی نظیر و اقامتی رویایی هستید، قطعا انتخاب شما هتل های پنج ستاره کیش هستند.

1- هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های کیش

این هتل یکی از بهترین هتل های کیش است که به تازگی افتتاح شده. روبان افتتاح هتل میراژ سال 1397 بریده شد و از این سال تا حالا گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می کنند. برای کسانی که می خواهند اقامتی لوکس در کیش داشته باشند، این مجموعه یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل های پنج ستاره کیش در سفر به کیش محسوب می شود.

ساختمان هتل میراژ طراحی مدرن و خاصی دارد. این مجموعه دو ساختمان 8 طبقه دارد که در این طبقات 187 واحد اقامتی لوکس با امکانات فوق العاده ساخته شده است. یکی از ویژگی های این هتل لوکس منظره ای است که می توانید از واحدهای آن تماشا کنید.

شما می توانید از پنجره  اتاق های این هتل، منظره ای منحصربه فرد از ساحل و دریای خلیج فارس را ببینید و متوجه شوید که چرا یکی از بهترین هتل های کیش شده. به دلیل قرارگرفتن هتل میراژ در موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی به منظور رفتن به جاهای دیدنی کیش برایتان فراهم می شود. شما با چند دقیقه پیاده روی می توانید به یکی از مهم ترین مراکز برای انجام تفریحات آبی کیش بروید.

17 تا از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش برای اقامتی بی نظیر! - هتل های برگزیده سال 1401 جزیره کیش - الی گشت

2- هتل پانوراما کیش با اقامت آرام

این هتل هم به تازگی آغاز به کار کرده است و در عرض مدت زمان کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند و یکی از بهترین هتل های کیش شود. هتل پانوراما اولین روزهای شروع سال 1398 در بلوار رودکی افتتاح شد. این مجموعه 15 طبقه مشتمل بر 267 واحد اقامتی است که در این واحدها امکانات فوق العاده ای در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

به دلیل قرارگرفتن این هتل در موقعیت مکانی بسیار منحصربه فرد می توانید در مدت زمان کمی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا 2 و زیتون بروید. یکی از ویژگی های هتل پانوراما کیش این است که می توانید از این مکان تا هتل قدم بزنید و از زیبایی های این جزیره لذت ببرید. این مجموعه هم یکی از هتل های پنج ستاره کیش محسوب می شود که امکانات بسیار عالی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

3- هتل ترنج کیش مجلل و شیک

این هتل یکی از بی نظیرترین مجموعه های اقامتی در کشور و حتی خاورمیانه است که می توانید در آن اقامتی خاص و خاطره انگیز را تجربه کنید. هتل ترنج در غرب جزیره و منطقه ای بکر ساخته شده است. این مجموعه دو هتل دارد که فاز اول روی دریا و فاز دوم آن در ساحل قرار گرفته. ساختمان های این هتل که روی دریا ساخته شده اند طرحی شبیه بته جقه دارند و شامل چندین واحد اقامتی، رستوران و امکانات دیگر می شود.

بخشی از کف اتاق های هتل ترنج شیشه ای است و می توانید از اتاقتان سطح دریا را تماشا کنید. بدون شک این ویژگی یکی از مسائلی است که روی بهترشدن اقامتتان تاثیر زیادی دارد. تصورش را بکنید، در بالکن نشسته اید و خورشید را می بینید که درحال پنهان شدن پشت دریا است! حتی تصورکردنش هم حس خوبی به آدم منتقل می کند، فکرش را بکنید اگر از نزدیک این منظره را ببینید چه می شود!

برای ساخت این مجموعه از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده شده تا کمترین آسیب به دریا و موجودات آبزی وارد شود. دیگر نیازی نیست بگویم، حتما خودتان متوجه شده اید که ترنج با اختلاف اول لیست بهترین هتل های کیش قرار گرفته است.

4- هتل ویدا کیش در بهترین هتل های کیش

این هتل هم یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که می توانید آن را برای داشتن اقامتی لوکس انتخاب کنید. ساختمان هتل ویدا 144 واحد اقامتی دارد که در 10 طبقه ساخته شده اند. ساختمان این مجموعه طراحی مدرن دارد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

این هتل بر اساس مهم ترین استاندارهای روز دنیا ساخته شده و سال 1396 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. هتل ویدا در بلوار موج قرار گرفته و به  همین  دلیل فاصله کمی مهم ترین جاهای دیدنی کیش مانند سالن همایش های بین المللی، پردیس بین الملل دانشگاه شریف و ساحل خلیج فارس دارد. این مجموعه امکانات تجاری مناسبی مانند سالن کنفرانس دارد و به خاطر فاصله کم با مکان های گفته شده، افرادی که برای سفر کاری به کیش می روند آن را انتخاب می کنند.

امکانات و خدمات ویژه هتل ویدا کیش

  • رستوران
  • مرکز خرید
  • فضای سبز و پارک کودک
  • خدمات تشریفات ویژه
  • استخر، سونا و جکوزی
  • سالن ورزشی
  • سالن کنفرانس

5- هتل پارمیس کیش و تجربه اقامت بی نظیر

بدون شک این هتل را می توان یکی از بهترین هتل های کیش دانست که باید حتما چند روز را در آن بمانید. ساختمان هتل پارمیس با طراحی منحصربه فرد در سال 1385 افتتاح شد. با اینکه چندسالی از افتتاح این مجموعه می گذرد، اما هنوز هم امکانات و خدمات فوق العاده ای را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

این مجموعه در 7 طبقه ساخته شده است و در مجموع 168 اتاق و سوییت مجلل دارد. شاید یکی از نقاط ضعف این هتل را نداشتن منظره دریا دانست. پارمیس با فاصله از دریا ساخته شده و به همین  دلیل از پنجره های آن نمی توانید دریا را تماشا کنید. این مجموعه اقامتی در فاصله کمی از مراکز خرید پردیس 1 و 2 و برخی از مکان های تفریحی جزیره واقع شده است.

امکانات ویژه هتل پارمیس کیش

  • رستوران
  • سالن کنفرانس و اجتماعات
  • پارکینگ
  • مرکز خرید
  • تاکسی سرویس
  • بوفه صبحانه
  • کافی شاپ

بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی

موقعیت مکانی یکی از اصلی ترین ملاک های انتخاب هتل می باشد. نزدیکی به جاذبه های گردشگری کیش می تواند از هزینه های رفت  و آمد و سردرگمی و دشواری های آن به طور چشمگیری بکاهد. بی شک تفریحات دریایی کیش در میان تمام جاذبه های گردشگری این جزیره جنوبی کشور عزیزمان تافته ای جدا بافته است و هر گردشگری، چه پیر و چه جوان، علاقه مند است یک  بار هم که شده این تفریحات وسوسه انگیز را تجربه کند. اسکله بزرگ تفریحی کیش در خیابان سنایی و خیابان دریا مکان اصلی برای این تفریحات دریایی است که اکثر ورزش های آبی و بازی های هیجان انگیز جزیره در آن انجام می شود.

اگر شما هم علاقمند به گشت و گذارهای دریایی، آرامش قدم زدن بر روی اسکله و دوچرخه سواری در جزیره هستید، هتل هایی که در مرکز جزیره واقع شده اند بهترین انتخاب برای شما می باشد. نزدیکی به بازار ونوس، زیتون، مریم، دیپلمات، بولینگ مریم و … از دیگر مزایای اقامت در این هتل ها می باشد. اکثر هتل های خیابان سنایی کیش، کمتر از پنج دقیقه پیاده روی با اسکله تفریحی کیش فاصله دارند.

  • هتل بین المللی کیش

هتل نوساز و شیک بین المللی کیش با خدمات و امکانات عالی دارای رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن بازی کودکان، سالن ماساژ، استخر روباز و یکی از بهترین موقعیت های مکانی در جزیره گزینه ای بسیار ایده آل برای اقامت در جزیره کیش می باشد.

  • هتل شایان کیش

کمتر کسی است که نام هتل شایان کیش به گوشش نخورده باشد. هتل شایان یکی از هتل های پنج ستاره لوکس در جزیره کیش و در بهترین منطقه جزیره از نظر دسترسی به ساحل و جاذبه های گردشگری، سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

  • هتل صدف کیش

فضای باز هتل با چشم اندازی زیبا و یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی جزیره که موجب نزدیکی به مرکز خرید شارستان و مروارید گشته است، هتل چهار ستاره صدف کیش را به یکی از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره تبدیل کرده است.

  • هتل فلامینگو کیش

اگر تاکنون به جزیره کیش سفر کرده و به بلوار دریا سری زده باشید، بدون شک هتل فلامینگو با معماری خاصش توجه شما را به خود جلب کرده است. محوطه اختصاصی و سرسبز فلامینگو با آلاچیق و آب نماهای زیبا فضایی دل نشین را برای اقامت ایجاد کرده و علاوه بر خدمات خوب این هتل چهار ستاره دسترسی آسان آن به مراکز تفریحی و تجاری جزیره که به واسطه موقعیت جغرافیایی خوبش به وجود آمده است، فلامینگو را به یکی از هتل های محبوب جزیره در سال های اخیر تبدیل کرده است.

  • هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش با قرارگیری جنب بازار زیتون و روبروی تالار شهر، یکی از بهترین موقعیت های مکانی در جزیره را دارا می باشد و با اقامت در این هتل می توانید در کمترین زمان به اسکله تفریحی و دریا دسترسی داشته باشید.

  • هتل هلیا کیش

هتل بازسازی شده هلیا با دسترسی آسان به تفریحات دریایی، خط دوچرخه سواری و مراکز خرید مریم، ونوس و ستاره یکی از گزینه های مناسب برای اقامت در جزیره کیش می باشد.

  • هتل جام جم کیش

نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری نظیر بازار مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، هایپر مارکت و اسکله بزرگ تفریحی از مزایای اقامت در هتل سه ستاره تاپ جام جم است که محیطی خانوادگی در شرایط ایده آل و مطلوبی را فراهم آورده است.

  • هتل سارا کیش

هتل سارا واقع در غرب مراکز تفریحی و تجاری کیش، یکی از بهترین هتل های کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به حساب می آید و به بازار پردیس 1 و 2، بازار پانیذ، هایپر مارکت، اسکله تفریحی و … دسترسی آسان دارد. همچنین هتل سارا به دلیل هزینه اقامت معقول و مناسب، انتخاب خوبی محسوب می شود.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی تا دریای نیلگون خلیج فارس حدوداً دو کیلومتر فاصله داشته و دسترسی آسانی به پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف و بازار ونوس دارد.

  • هتل پارس نیک کیش

با ده دقیقه پیاده روی از هتل پارس نیک کیش به مرکز جزیره و بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس خواهید رسید.

  • هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس که عضو گروه هتل های هلیا می باشد و قبلاً با نام لاله شناخته می شد، حدود دو و نیم کیلومتر از دریا و یک کیلومتر از مرکز خرید مروارید فاصله دارد.

دکمه بازگشت به بالا