هنر و سینما

انیمه‌ی «گودزیلا: نقطه‌ی منفرد» ۳ تیر در نتفلیکس منتشر می‌شود


نتفلیکس از اکران بین المللی این مجموعه انیمیشن در 24 ژوئن با اکران فیلم “Godzilla: Singular Point” خبر داد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

نتفلیکس در توییتی از انتشار بین المللی مجموعه انیمیشن Godzilla: Single Spot خبر داد و از یک تصویر جدید رونمایی کرد و شکل جذاب و قدرتمند این اژدهای افسانه ای را به نمایش گذاشت. داستان درباره یک فارغ التحصیل جوان و یک مهندس است ، در تحقیقات مختلف متوجه می شود که جهان توسط نیروهای قوی و شر تهدید می شود و آنها باید در برابر آن متحد شوند.

«گودزیلا: سیاره هیولاها» ، «گودزیلا: شهر در آستانه نبرد» و «گودزیلا: سیاره خوار» سه انیمه دیگر هستند که در شبکه نتفلیکس با گودزیلا به عنوان شخصیت اصلی پخش شدند. حادثه گودزیلا: نکته واحد هیچ ربطی به این سه گانه ندارد و از روایتی مستقل پیروی می کند.

تصویر گودزیلا منتشر شد: تک نقطه در توییت جدید Netflix

این سریال از مارس 2021 در ژاپن پخش می شود و ماه آینده بصورت بین المللی بر روی پلتفرم Netflix منتشر می شود. داستان به تازگی اتفاق می افتد و کایاک های محبوب مانند جت جگوار و رودان نیز وجود دارند. با توجه به موفقیت Godzilla در مقابل کنگ برای برادران وارنر و HBO Max ، انتظار می رود این مجموعه یکی از مجموعه های Netflix باشد.

گودزیلا احتمالاً برای فیلم “گودزیلا: پادشاه هیولاها” تمایل دارد. این رویداد همچنین سازماندهی شده است ، از سوی دیگر ، ظاهر متنوع تری نسبت به سه گانه قبلی Netflix دارد. به همین دلیل ، انتظار می رود در جذب مخاطب موفق باشد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا