بهترین سریال های نتفلیکس

بهترین سریال های نتفلیکس: از دنیای فانتزی تا هیجان انگیز ترین درام ها

حتما شما هم مثل من گاهی خسته از روزمرگی و کارتون های تکراری می شید و به دنبال یه چیز جذاب و تازه تر برای تماشا می گردید. اگه مثل من عاشق سریال های جذاب و پر از هیجان هستید نتفلیکس بهترین گزینه برای سرگرمی و گذروندن اوقات فراغت است. نتفلیکس با مخزن عظیمی از سریال های متنوع و باکیفیت تنوعی از ژانر ها را برای هر سلیقه ای ارائه می ده . اما با این همه انتخاب چطور می تونیم بهترین سریال ها رو پیدا کنیم ؟

در این مقاله به شما کمک می کنم تا با انتخاب سریال های مناسب از تماشای آنها لذت ببرید و زمان گرانبها تون رو به بهترین صورت سرمایه گذاری کنید .

انتخاب بر اساس ژانر

اولین قدم انتخاب ژانر مورد علاقه است . نتفلیکس با تنوع بسیار زیاد در ژانر ها از فانتزی و علمی تخیلی تا درام و کمدی هر چیزی که به ذهن شما خطور کنه رو در خود جای داده .

جدول ژانر ها و سریال های پیشنهادی :

ژانر سریال های پیشنهادی
فانتزی و علمی تخیلی "Stranger Things" , "The Witcher" , "Black Mirror"
درام "Ozark" , "The Crown" , "Breaking Bad"
کمدی "The Good Place" , "Brooklyn Nine-Nine" , "Friends"
ترسناک و معمایی "The Haunting of Hill House" , "The OA" , "Stranger Things"
جنایی "Mindhunter" , "Narcos" , "Peaky Blinders"
مستند "Making a Murderer" , "Tiger King" , "The Last Dance"

فانتزی و علمی تخیلی

اگه شما هم جز طرفداران جهان های فانتزی و موجودات عجیب و غریب هستید نتفلیکس با سریال های هیجان انگیز مملو از ماجراجویی و افسانه شما رو مبهوت خود می کنه .

Stranger Things

این سریال با فضای عجیب و غریب خود ما رو به دنیای فانتزی و علمی تخیلی مملو از ارواح موجودات غیر ارضی و رازهای لا حل در دهه 80 می بره . "Stranger Things" با بازیگری خیره کننده و داستان پردازی عالی شما رو تا آخر فصل کنجکاو و منتظر آخر داستان نگه می داره .

The Witcher

داستان "The Witcher" با الهام از کتاب ها و بازی های رایانه ای شما رو با یک جهان مملو از جادو موجودات فانتزی و حماسه ملاقات می ده . "The Witcher" با داستان پردازی پیچیده و شخصیت های منحصر به فرد یک تجربه فوق العاده از دنیای فانتزی رو برای شما به ارمغان می آره .

درام

اگه به دنبال داستان های واقعی و احساس برانگیز هستید نتفلیکس با سریال های درام خود شما رو در گیر سرنوشت شخصیت ها و چالش های زندگی آنها می کنه .

Ozark

این سریال داستان خانواده ای رو که با دشمنی با یک کارتل مخاطره آمیز روبه رو می شن رو به تصویر می کشه . "Ozark" با فضای مهیج و شخصیت های پیچیده شما رو در گیر یک بازی پر از استرس و خطر می کنه .

The Crown

"The Crown" با داستان زندگی ملکه الیزابت دوم شما رو به قصر باکینگهام می بره و رازهای حکومت زندگی شخصی و روابط ملکه رو به تصویر می کشه . این سریال با ساخت ارائه و بازیگری بی نظیر یک تجربه تاریخ و درام را به طور همزمان ارائه می کنه .

کمدی

بعد از یک روز سخت کار چیزی بهتر از تماشای یه سریال کمدی برای کاهش استرس و خنده نیست .

The Good Place

"The Good Place" با داستان دختر جوانی که به اشتباه به بهشت می ره شما رو با یک سریال کمدی خنده دار و در عین حال با مطالب فلسفی و حکیمانه ملاقات می ده .

Brooklyn Nine-Nine

این سریال داستان افسران پلیس در یک کلانتری رو به تصویر می کشه و با کمدی ساده و خنده دار خود شما رو با فضای مفرح و شاد کلانتری آشنا می کنه .

ترسناک و معمایی

اگه طرفدار سریال های ترسناک و معمایی هستید نتفلیکس با سریال های مملو از ترس و تعلیق شما رو در گیر راز و رمز های مهیج می کنه .

The Haunting of Hill House

"The Haunting of Hill House" با فضای ترسناک و معمایی خود شما رو به داستان خانه ای تاریک و عجیب و غریب می بره که راز های مخوفی رو در خود جای داده . این سریال با استفاده از تکنیک های سینمایی خلاقانه تجربه ترس واقعی رو برای شما به ارمغان می آره .

The OA

"The OA" با داستان دختری که با چشم بسته بعد از 7 سال ناپدید شدن به خانه برمی گرده شما رو در گیر یک معمای پیچیده و مملو از راز های لا حل می کنه . این سریال با داستان پردازی عجیب و غریب و فضای راز آلود خود شما رو تا آخر فصل کنجکاو نگه می داره .

جنایی

اگه به دنبال سریال های جنایی با داستان های واقعی یا ساختگی هستید نتفلیکس با انتخاب بسیار زیادی در این ژانر شما رو در گیر راز و رمز های جنایی قتل های مرموز و مغز های بزرگ جنایی می کنه .

Mindhunter

"Mindhunter" با داستان عامل های اف بی آی که به دنبال درک ذهن جنایتکاران هستند شما رو به جهان جنایی و راز های ذهن جنایتکاران می بره . این سریال با تحلیل و بررسی جنایتکاران واقعی یک تجربه روانشناختی و جنایی رو برای شما ارائه می ده .

Narcos

"Narcos" با داستان پابلو اسکوبار معروف ترین قاچاقچی مواد مخدر کلمبیا شما رو به دنیای تاریک قاچاق مواد مخدر و مبارزه با کارتل ها می بره . این سریال با فضای واقع گرایانه و بازیگری عالی شما رو در گیر یک داستان جذاب و هیجان انگیز می کنه .

مستند

اگه به دنبال یادگیری چیزی جدید در گیر واقعیت های ترسناک و یا اتفاقات شگفت انگیز هستید نتفلیکس با انتخاب بسیار زیادی از مستندهای متنوع شما رو به دنیای واقعیت ها و ماجراجویی ها می بره .

Making a Murderer

"Making a Murderer" با داستان واقعی دو مرد که به طور غیر منصفانه به قتل متهم شده اند شما رو در گیر یک موضوع جنجالی و مهم در سیستم عدالت کشور آمریکا می کنه . این مستند با روایت واقعی و پربار خود شما رو به تفکر وا دار می کنه .

Tiger King

"Tiger King" با داستان جالب و عجیب شما رو با دنیای پر از حیوانات قاچاق و مبارزه های خونین ملاقات می ده . این مستند با شخصیت های عجیب و غریب و فضای متنوع خود یک تجربه عجیب و خنده دار رو برای شما به ارمغان می آره .

نتیجه گیری

نتفلیکس با انتخاب بسیار زیادی از سریال های متنوع و باکیفیت هر چیزی رو که به ذهن شما خطور کنه برای شما ارائه می ده . با انتخاب ژانر مورد علاقه و خوان دن نظر منتقدان و کاربران می تونید بهترین سریال ها رو انتخاب کنید و از تماشای آنها لذت ببرید .

پرسش و پاسخ

1- چگونه سریال های جدید رو در نتفلیکس پیدا کنیم ؟

نتفلیکس با ارائه پیشنهاد ها و لیست های مختلف به شما کمک می کنه تا سریال های جدید رو پیدا کنید . همچنین می تونید از موتور جستجو ی نتفلیکس برای پیدا کردن سریال های مورد علاقه خود استفاده کنید .

2- آیا نتفلیکس سریال های ایرانی رو هم ارائه می ده ؟

در حالی حاضر نتفلیکس سریال های ایرانی رو ارائه نمی ده .

3- آیا می توانیم نتفلیکس رو به صورت رایگان استفاده کنیم ؟

نتفلیکس یک سرویس پرداخت ماهانه است اما می تونید از دوره آزمایش رایگان آن برای آزمایش این سرویس استفاده کنید .

دکمه بازگشت به بالا