هنر و سینما

بهترین داستان‌های سریال ابرقهرمانی میراث مشتری ناگفته ماند


پس از یک دوره پخش یک ماهه ، مجموعه قهرمانی Jupiter Legacy برای همیشه لغو شد. این مجموعه که اقتباسی زنده از فیلم کمیک مارک میلار و فرانک کویت است ، از بسیاری جهات با استقبال خوبی روبرو شده است و مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و به نظر می رسد با کسی که در ماه اول او را جذب کرده است ، استقبال کمی کرده است. نتفلیکس با توجه به ناتمام بودن سریال ، امکان ترکیب آن با بزرگترین کتاب های کمیک به سرعت حذف شد.

این مجموعه مجموعه ای از داستانها را در مورد چگونگی شکل گیری اتحادیه عدالت در دهه 1930 بیان می کند. اتحادیه اولین تیم قهرمانی بود که در این جهان منحصر به فرد شکل گرفت و فرزندان آنها این میراث را تا به امروز حفظ کرده اند. میراث مشتری شروع کاملاً متفاوتی نسبت به سری قهرمانان دیگر داشت.

بیشتر فصل اول صرف مبارزه با مبارزه اول شد ، اما روند کند بود. در پایان فصل ، بسیاری از کمیک ها هرگز پوشش داده نشده بودند ، و خیانت والتر و خراب شدن رابطه شلدون با پسرش براندون (معروف به نام پاراگون) موضوعی است که می تواند در فصل 2 از میراث مشتری بازگو شود.

با لغو این سریال توسط نتفلیکس ، میراث مشتری قبل از استفاده از فرصت برای ایجاد یک کتاب کمیک مهم و جالب درباره داستان ، آن لحظه را از دست داد.

روبرو شدن با پسرش

وراثت برای مصرف کننده

فصل اول میراث مشتری نشان دهنده تنش بین شلدون سامپسون (معروف به رویاپرداز) و براندون است. فصل 1 نشان می دهد که براندون و شلدون خیلی با هم صمیمی نیستند ، اما این احساس هنوز وجود دارد و او می خواهد پدرش را راضی کند و انتظاراتی را که از او داشت برآورده کند ، به خصوص اینکه خواهرش کلوئه راه متفاوتی را انتخاب کرده است. کاملا در زندگی او به به در اصل رویای پاراگون این است که براندون قوانین اخلاقی اتحادیه عدالت را نقض کرد که حتی مردم را نکشت ، یا حتی افرادی مانند بلک استار را کشت.

با این حال ، براندون برداشت متفاوتی از شخصیت کمیک داشت که شخصیت و احساسات بزرگتری نسبت به پدرش داشت. براندون سرانجام مجبور می شود به والتر بپیوندد ، که پدر و مادرش را کتک می زند و می کشد ، اما قبل از فرار از برندون و عمو والتر ، خواهرش را می کشد. با لغو این سریال ، طرفداران دیگر نمی توانند نبرد براندون با شلدون را تماشا کنند و این سریال ادامه پیدا کند یا نه ، این سریال همیشه به حالت تعلیق در می آید. ایده روایت داستان قاتل پدر پاراگون کمی پیچیده تر از داستان میراث مشتری به نظر می رسد و برای همیشه یک مسئله حل نشده خواهد بود.

پیچ و تاب تاریخ

وراثت برای مصرف کننده

میراث مشتری با والتر به عنوان شخصیت اصلی نمایش به پایان رسید. برنامه های او پیچیده است. این طرح شامل گسترش شرارت شدید ، و همچنین فریب و فریب اسکایوک های غایب ، اعضای سابق لیگ عدالت ، برای تشدید درگیری بین براندون ، شلدون و نسل جدیدی از قهرمانان است. بد اخلاقی والتر در این سریال خیلی دیر مشخص شد.

در حالی که به نظر می رسد این یک روش جالب برای ادامه داستان در فصل 2 است ، لغو سریال مانع از هرگونه پیچ و خم احتمالی شد. والتر ، که به عنوان مغز متفکر اکثر رویدادهای فصل اول معرفی می شود ، ممکن است مسیر کل سریال را تغییر داده باشد ، اما در نتیجه روند تولید ، بسیاری از موارد ، از جمله قتل دخترش. والتر و شکاف بین تیم و خانواده اش ، هرگز قبل از این. عملکرد زنده تأیید نمی شود.

وراثت برای مصرف کننده

مجموعه قهرمانان بیشتر هشت قسمت را صرف نگارش فصل اول کردند ، اما در حال حاضر جنبه های جالب طرح هنوز ناقص است ، مانند شکست رویاهای برندان در طول جنگ. در ستاره سیاه ، هچ به دنبال اسرار اسکایو و والتر و هدف سری بعدی است زمان زیادی طول کشید تا به محتوای طراحی آن رسیدم.

این سریال به شدت بر روی شلدون و مسیری که اعضای موسس اتحادیه برای به دست آوردن قدرت و اقتدار در دهه 1930 طی کرده بودند متمرکز بود. او گفت که داستان به جای پرداختن به زندگی بازیکنان زمان زیادی نمی برد. راز به همین دلیل ، میراث مشتری همیشه داستانی ناقص خواهد بود که به دلیل ماهیت کند آن مانع حرکت توجه او می شود و داستان برای آماده شدن برای پایان عصر دیر است. دوره دوم.

درباره کمیک میراث مشتری بیشتر صحبت شد

وراثت برای مصرف کننده

کمیک های میراث مشتری انواع مختلفی از داستانها و موضوعات را شامل می شود ، از جمله مسائل اقتصادی و سیاسی ، به این معنی که تأثیر و قدرت قهرمانان جهان فراتر از توانایی فوق بشری ، سرمایه داری و نابرابری ایدئولوژیکی آن است. فقط قسمت آخر در این مجموعه مورد بحث قرار گرفت و حتی چنین روایتی قلب بینندگان را لمس نمی کند. کمیک ها این موضوعات را بهتر از این رویداد زنده به تصویر کشیدند ، زیرا آنها واقعاً در تاریخ آن غرق شده اند. این سریال روایت خاص خود را از سنت خشنی که در مورد رویابینان و اتحادیه مورد بحث قرار گرفته بود ارائه کرد ، اما هنوز قابل اعتماد نیست. زیرا به درستی درمان نمی شود و فقط در بالا باقی می ماند.

این امر به ویژه در مورد جدایی این قهرمانان از جهان معمولی ، زمانی که آنها باید بخشی از آن باشند ، صادق است. سایه والدین قهرمان چگونه رشد می کند و چه احساسی دارد؟ میراث مشتری به سوالات کمیک ها پاسخ نداد. زیرا براندون و خواهرش زمان کمتری را صرف پرورش روابط خود با والدین خود می کنند.

علاوه بر این ، کمیک ها نه تنها ایده های خود را بیان می کنند ، بلکه آنها را به صورت کامل و متفکرانه به هم متصل می کنند. در این کمیک ها ، اعتقاد والتر مبنی بر اینکه قهرمانان باید بیش از نجات بشریت کار کنند به خوبی نشان داده شده است ، و تلاش های او برای تأثیرگذاری بر قهرمانان در سطح ملی و بین المللی مشهود است. و سرانجام ، اینجا در جهان میلار ، در کتاب مصور میراث مشتری احساس زندگی بیشتر وجود دارد و یک مشکل عمیق تر وجود دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا