هنر و سینما

تریلر جدید انیمیشن «درون و بیرون 2» را تماشا کنید


تریلر جدید انیمیشن «درون و بیرون 2» (Inside Out 2) نگاهی دیگر به احساس جدید رایلی یعنی اضطراب، یک شخصیت آشفته ی نارنجی رنگ دارد. مایا هاک ستاره سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) صداپیشگی اضطراب را در این دنباله برعهده خواهد داشت و کارگردان فیلم کلسی مان درباره ورود رایلی به یکی از مراحل سخت تر زندگی اش اینطور می گوید:

ابتدا قصد داشتم سه ایده را مطرح کنم… می خواستم آن چیز [دکمه بلوغ] خاموش شود. ایده های دیگری را بررسی کردم، اما همچنان به آن بازمی گشتم. در نهایت به پیت گفتم. این انیمیشن مثل یک معدن طلا از تمام چیزهایی است که در پیکسار دوست داریم؛ قلب و احساسات دارد، خنده دار است. بلوغ خنده دار است، اما دوران سختی هم در زندگی همه ما محسوب می شود. هدفم این است که درباره خودمان به عنوان انسان چیزی معنادار بگویم، اما به شیوه ای تخیلی.

در پایان فیلم اول گردباد زیبایی از خاطرات را دیدید و با شادی و غم یا خشم و انزجار آشنا شدید. من می خواستم این فیلم را با تمام آن شخصیت ها در هماهنگی با یکدیگر تکرار کنم و نشان دهم که یک تیم عالی هستند، تا زمانی که بلوغ فرا برسد.

همه چیز در «درون و بیرون 2» به هم می ریزد. این قسمت ما را به ذهن رایلی بازمی گرداند و با ورود او به دوران نوجوانی و بلوغ، احساسات جدیدی را معرفی می کند. با توجه به صحبت های کلسی مان کارگردان این فیلم، «درون و بیرون 2» قرار است بر پایه ی فیلم اول ساخته شود که مخاطبان را با احساساتی مانند شادی، غم، ترس، خشم و انزجار آشنا کرد، احساساتی که در ذهن همه ما زندگی می کنند.

خلاصه داستان جدید و جزئیات بازیگری هم منتشر شده است. همانطور که در تریلر جدید انیمیشن «درون و بیرون 2» مشخص شد، مایا هاک، ستاره سریال «چیزهای عجیب»، صداپیشگی اضطراب را در کنار امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لوئیس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس و لیزا لاپیرا در نقش انزجار برعهده دارد.

تریلر جدید انیمیشن درون و بیرون 2

صداهای کوچک درون سر رایلی او را به خوبی می شناسند، اما با معرفی یک احساس جدید در «درون و بیرون 2» همه چیز تغییر می کند. به گفته کارگردان کلسی مان، شخصیت جدید همه چیز را در ذهن رایلی بهم می ریزد. مان می گوید:

اضطراب، با صدای مایا هاک، ممکن است برای گروه جدید باشد، اما او واقعا شخصیتی نیست که خود را عقب بکشد. اگر در مورد آنچه پیش می آید فکر کنید، بسیار منطقی است، چون درون ذهن ما هم همین اتفاق می افتد.

«درون و بیرون 2» محصولی از دیزنی و پیکسار به ذهن رایلی نوجوان بازمی گردد، درست زمانی که دفتر مرکزی در حال تخریب ناگهانی است تا جایی برای چیزی کاملا غیرمنتظره باز کند؛ احساسات جدید! شادی، غم، خشم، ترس و انزجار، که مدت هاست یک عملیات موفقیت آمیز را انجام داده اند، مطمئن نیستند که وقتی سر و کله ی اضطراب پیدا می شود چه احساسی داشته باشند. البته به نظر می رسد که او تنها هم نیست. پیت داکتر، مدیر عامل پیکسار، همچنین به آنچه از «درون و بیرون 2» انتظار می رود اشاره کرد و گفت که این دنباله به اندازه اولین قسمت که بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، روح و احساسات زیادی خواهد داشت.

همانطور که در تریلر جدید انیمیشن «درون و بیرون 2» عنوان شده است، این فیلم 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) اکران خواهد شد.

مداد رنگی 24 رنگ پارسا مدل inside out

منبع: movieweb

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا