هنر و سینما

کارگردان مدرسه موش‌ها سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه را خواهد ساخت


مرضیه برومند ، کارگردان مجموعه عروسک های محبوب مانند “مدرسه موش ها” و “خانه مادربزرگ” ، مجموعه “مجتمع مسکونی کلیله و دمنه” را رهبری می کند.

مرضیه برومند قصد دارد یک سری عروسک برای این سریال در ساختمان کلیله و دمنه به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بسازد. هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخچه و جزئیات این سریال منتشر نشده است و ما فقط می دانیم که فیلمساز و کارگردان ارتباطات 60 ساله نیز آماده پیوستن به خانه فیلمسازان فعال در شبکه خانگی است. با یک سری جدید که ممکن است مربوط به کتابهای کلیله و دمنه باشد. پیشتر اعلام شده بود که مرضیه برومند با همکاری بنیاد سینمایی فارابی فیلم «شهر موش ها 3» را خواهد ساخت.

بزرگترین برندگان آثار برومند شخصیت های ملموس ، جذاب و ظریف او هستند. به عنوان مثال ، در مجموعه مدرسه موش ها و سپس فیلم شهر موش ها ، در برخی مناطق ، گفتگو و رفتار عروسک گردان در موضوعات مختلف کار را نسبت به دلایل دیگر پیشرفته تر کرد. نارنجی با آن نگرش حساس ، کاپل با گلو ، مشاهده کننده کلمات جالبش و حتی عینک و خوابیدن با حرکات و گفتگوهای دلپذیر آنها تبدیل به آدم های تبهکار شد و به یک سلبریتی تبدیل شد.

فیلم های شهر موش های 1 و 2 در زمان خود با بودجه هنگفتی ساخته شد. قسمت اول در سال 1985 با بودجه 1.2 میلیون تومان ساخته شد که پول زیادی برای یک نمایش عروسکی بود ، اما این فیلم توانست به سلیقه آن روزها فروش خوبی داشته باشد.و جوانان ایرانی. بر اساس برخی گزارشات ، بیش از 10 میلیارد دلار برای ساخت قسمت دوم هزینه شده است ، اما این اثر ، مانند فیلم اول ، توانست سرمایه و سود را بازیابی کند. اکنون س Theال این است که سلیقه های متغیر کودکان و جوانان امروز را در نظر بگیریم ، در حالی که بودجه چند میلیارد دلاری به شهر موش های 3 داده شده است ، آیا این فیلم می تواند در گیشه موفق شود؟ در حالی که دلیل اصلی پذیرش عمومی این اثر ، خاطره بازی متولد دهه 60 است ، با توجه به آمار و دلایل فروش فیلم در سال های اخیر ، شانس موفقیت در کار جدید فارابی و بنیاد برومند در مه ، مگر اینکه دلیل دیگری برای جذب خانواده باشد .سینما بسازید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا