هنر و سینما

نقد فیلم تکینگی برهنه؛ جان بویگا در یک درام حقوقی و علمی‌-تخیلی


بسیاری از فیلم ها باید متعادل و ظریف باشند ، زیرا اگر گنجاندن موضوعات مختلف به صورت منسجم و هماهنگ انجام نشود ، فیلم خراب می شود و کل روایت ادامه نخواهد یافت.

یک نمونه قابل توجه از فیلمی که توانسته است ژانرهای مختلف را با هم ترکیب کند ، A Girl Walks Home Alone at Night ، که ترکیبی از ژانرهای وحشت ، وسترن و عاشقانه ، یا Baby Driver است.) که هم یک فیلم اکشن در مورد سرقت و موسیقی است.

او در اولین فیلم خود سعی کرد ژانرهای قانونی ، علمی تخیلی و سرقت را در فیلم Singularity برهنه ، خالق داستان سرجیو د لا وا وا (2013) به همین نام در سال 2013 ترکیب کند. همچنین بازیگر تازه کار چیس پالمر. برهنه بودن علیرغم ظاهر عجیب و با اعتماد به نفس ، از بحران شخصیت رنج می برد و بینندگان امیدوارند این موضوع تا پایان فیلم حل شود.

تکینگی برهنه

برهنگی داستان کاسی (جان بویگا) ، وکیل جوان و ایده آلیست را روایت می کند که شاهد فروپاشی جهان در موفقیت قوه قضائیه است. او درگیر فرایندهای قانونی و ناعادلانه ای است که نمی تواند به تنهایی با آنها مبارزه کند یا آنها را تغییر دهد و حتی بیشتر از اصول اساسی این سیستم اذیت می شود. کاسی ، که به طور منظم با قاضی Cymbline (لیندا لاوین) کار کرده است و از بی عدالتی هایی که مشتریانش با آن روبرو هستند ، ناامید شده است ، احساس می کند که احساس عدالت شخصی او می تواند مانند یک رویا یا فقط یک رویا باشد. به طرز عجیبی ، احساس ناامیدی مشابهی با لیا (اولیویا کوک) ، مشتری سابق کاسی ، ایجاد می شود که به دنبال این است که خود را از انگ جرم کوچک مواد مخدر معاف کند و سعی می کند بی گناهی خود را ثابت کند.

لیا در شغلی که شخصاً دوست ندارد کار می کند و روزهایش را می گذراند ، اما سعی می کند از زندگی روزمره فرار کند و در این زمینه تصمیمات غیر منطقی بگیرد. او سپس به دزدی به نام کریگ (اد اسکرین) کمک کرد تا از پروفایل Tinder خود برای فریب سر کارتل مکزیکی برای سرقت محموله هروئین از این مرد قدرتمند استفاده کند. تعبیر چهره لاپاوا و لیا این است که او زنی باهوش و با اعتماد به نفس است و می خواهد محدودیت های خود را برای داشتن زندگی جدید بیشتر کند ، اما پالمر نمی تواند شخصیت را به خوبی نشان دهد ، و این هیچ ربطی به منشاء آن ندارد. حضار.

روزنامه های پولیگان

با وجود سابقه روشن کارتل مکزیک ، پولشویی و مواد مخدر و اقدامات برخلاف فیلم ، تکینگی برهنه فیلمی است که درک آن دشوار است و برای بینندگان ناراحت کننده است.

زندگی کاسی و لیا به هم آمیخته است و این درگیری عنصری از هویت آنها را ایجاد می کند که نادیده گرفتن آنها سخت است. صحنه تکینگی برهنه در دنیایی سورئال اتفاق می افتد و با آن نیز فیلم لحظات خاص ، با طراوت و سرگرم کننده ای دارد ، اما نحوه روایت آن کمی راکد و درک آن دشوار است. آنگوس (تیم بلیک نلسون) ، دوست نزدیک کاسی ، سعی می کند نیمی از داستان را از طریق نظریه های جهان های متعدد ، ایده یگانگی و افق هایی که جهان های کیهانی را به هم متصل می کند ، توضیح دهد ، اما نتیجه به سادگی قانع کننده نیست. تعریف با عناصر ناسازگار

ایندی وایر

ویژگی برهنه ها ممکن است جسورانه و به شیوه ای مدرن در مورد جهان های دیگر صحبت کرده باشد ، اما مطمئناً تأثیر سطحی داشته و برای تمرینات بالا مضر است.

مشتری عمومی Cassie ، دیو (بیل اسکارسگ ارد اردیبهشت) نیز در طول فیلم دچار سردرگمی شده است ، از شورش های پیش از محاکمه گرفته تا شورش ها و هرج و مرج گرفته تا اصلاح نقص هایی که جهان را تهدید می کند. در قسمت دوم فیلم ما یک کاتانای قدیمی ، تصادف مشکوک وقایع و طرح سرکوب را می بینیم. بویگا نقش جذابی را در نقش کاسی (ایده آل گرای) ایفا می کند که یک قهرمان کلاس کار است و در هیچ جای فیلم احساس کنترل و آرامش نمی کند. با این حال ، بازی مورد علاقه و خوب بویگا برای نجات داستان دشوار برهنه شدن به تنهایی کافی نیست ، که کمی اغراق آمیز و بی معنی است.

هالیوود ریپورتر

حتی کارهای خوب بازیگران با استعداد فیلم نمی تواند سنگینی این فیلم بدون مغز را تحمل کند.

داستان کوچک سرقت نیز از نظر عمل و گفتگو هیجان انگیز به نظر می رسد ، اما منطقی نیست. به طور کلی ، برهنه بودن به تنهایی از جهات مختلف آزاردهنده است. این فیلمی است که می تواند در سرزمین های ناآشنا پیشرفت کند ، اما در نهایت نمی تواند از این راه دور برود.

فیلم تکینگی برهنه در جشنواره بین المللی فیلم سان فرانسیسکو در 9 آوریل 2021 به نمایش درآمد و از 13 آگوست 2021 در VivaCode در دسترس خواهد بود. مدت زمان فیلم 93 دقیقه است و به دلیل خشونت ، مسئله جنسیت و مواد مخدر استفاده در طول فیلم دارای رتبه R است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا