هنر و سینما

بهترین فیلم‌های عباس کیارستمی به انتخاب انگلیسی‌ها


مجله انگلیسی “Far Out” در تولد این فیلمساز نخل طلا بهترین فیلم عباس کیارستمی را انتخاب کرد و “نمای نزدیک” در صدر لیست قرار گرفت. io.

عباس کیارستمی همیشه به عنوان یکی از بهترین کارگردانان آسیایی در تمام دوران شناخته می شود. یک فیلمساز که از مضامین مرگ ، امید و محتوای زندگی در بیشتر آثار خود استفاده می کند ، ترکیبی ساده و در عین حال مفرح را خلق کرده است که عاشقان فیلم ایرانی و خارجی را راضی کرده است. اکنون ، در روز تولد کیارستمی ، مجله فرهنگی Far Out لیستی از بهترین فیلم های او را منتشر کرده است که در زیر نگاهی به آنها می اندازیم.

Far Out در پست خود از کیارستمی به عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان تاریخ یاد کرد: “فیلمسازی که کار او زندگی هنرمندان جوان را که کار او الهام بخشیده است به کلی تغییر داده است.”

این مجله انگلیسی از فیلم های نمای نزدیک ، “طعم گیلاس” و “خانه دوست کجاست؟” به ترتیب به عنوان بهترین اثر کیارستمی معرفی شده است. آگوست دور لیستی از بهترین و تأثیرگذارترین فیلمهای غیر انگلیسی تاریخ سینما را منتشر کرد که شامل عنوان کلوزآپ نیز می شود. این فیلم داستان مردی بسیار شخصی به نام حسین سبزیان را روایت می کند که خود را به عنوان کارگردان استعداد شناخته شده معرفی می کند. تعطیلی در جشنواره های مختلف مانند برلین ، شانگهای ، بوسان ، تیرانا ، داکا و داکا مشاهده شد. کیارستمی آورد. این مجموعه همچنین در فهرست 50 فیلم اول تاریخ سینما در سال 2010 توسط مجله معروف انگلیسی “Site and Sound” در رتبه 42 قرار دارد.

بهترین فیلم عباس کیارستمی به انتخاب مجله فر آگوست

  1. نزدیک
  2. طعم گیلاس
  3. خانه دوست کجاست؟
  4. برای پذیرایی از ما
  5. زندگی و نه بیشتر
  6. زیر درختان زیتون
  7. مسافران
  8. گزارش
  9. کپی تایید شده
  10. ده

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ به نظر شما کدام یک از فیلم های فوق نسبت به فیلم های دیگر برتری دارد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا