آشپزی

طرز تهیه توپک لوتوس؛ شیرینی بیسکویتی ساده و خوش‌طعم


تهیه یک کیک ساده و در عین حال خوشمزه می تواند یک سرگرمی سرگرم کننده در خانه باشد. شیرینی های ساده زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را تهیه کنید و با چای و قهوه از طعم خوب آن لذت ببرید. در این مطلب از آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه توپک های نیلوفر آبی را که طعم بیسکویتی لذیذی دارند و به راحتی تهیه می شوند را به شما آموزش می دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

توپ نیلوفر آبی

یکی از شیرین ترین و در عین حال ساده ترین شیرینی ها بیسکویت توپی جذاب است که این بار با کرم بیسکویت لوتوس طعم آن را هیجان انگیزتر کرد.

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

مخلوط کردن

  • بیسکویت کوچک: 130 گرم
  • کرم بیسکویت لوتوس: 4 قاشق غذاخوری
  • ظرف شکلاتی: نصف فنجان
  • شیر عسلی: 4 قاشق غذاخوری

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

1.
برای درست کردن یک گلوله نیلوفر خوش طعم، ابتدا بیسکویت پتیکو را در دستگاه خرد کن بریزید و خوب آسیاب کنید. سپس شیر عسلی و کرم بیسکویت نیلوفر آبی را به بیسکویت های کوبیده اضافه کنید و خوب هم بزنید تا فرم یکدست شود.

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

.
در این فرآیند پس از مخلوط شدن همه مواد، یک قاشق غذاخوری از مواد را برداشته و کاملاً به شکل توپ در می آوریم.

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

3.
در این مرحله تکه های شکلات را به روش پخت (کاهش حرارت غیرمستقیم با استفاده از آب) کاملا آب کرده و گلوله های آماده شده را داخل آن قرار دهید و کاملا داخل شکلات بریزید. آن را به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار دهید تا خوب سفت شود.

چگونه یک توپ نیلوفر آبی درست کنیم

4.
بعد از 20 دقیقه توپ ها را از یخچال خارج کرده و با کمی شکلات سفید تزئین کنید.

این دسر خوشمزه را می توانید با چای یا قهوه سرو کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا