هنر و سینما

گلادیاتور ۲؛ تمام روش‌های ممکن برای بازگشت مکسیموس به زندگی


گلادیاتور 2 ، دنباله پرفروش ترین فیلم گلادیاتور سال 2000 ، با موضوع احیای ماکسیموس ، سالهاست در دست توسعه است.

فیلم اصلی به کارگردانی ریدلی اسکات 465 میلیون دلار فروش جهانی داشت و 12 جایزه اسکار را از آن خود کرد و کرو برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در نقش ماکسیموس دسیموس مریدیوس شد. کرو پس از کشتن امپراتور کمودوس (خواکین فینیکس) با چاقو کشته می شود و برای آخرین بار در فیلم ، ماکسیموس در زندگی پس از مرگ با همسر و فرزندانش کشته می شود. اگرچه پایان Gladiator امید ساخت سریال را از بین برده است ، اما برنامه ها هنوز ادامه دارد.

با توجه به اینکه کرو نیروی محرک موفقیت Gladiator بود ، قابل درک است که اسکات می خواست این بازیکن بخشی از دنباله باشد. در مصاحبه ای در سال 2017 ، مدیرعامل گفت راهی برای بازگشت ماکسیموس به فیلم وجود دارد و افزود: “من نمی دانم آیا این اتفاق می افتد یا نه.” گلادیاتور در دهه 2000 بود ، بنابراین راسل کمی تغییر کرد. او در حال حاضر کار می کند اما من سعی می کنم او را به فیلم برگردانم. در سال 2018 ، Deadline گزارش داد که Gladiator 2 به کارگردانی اسکات و نویسندگی پیتر کریگ در حال پیشرفت است. داستان قرار است 25 سال پس از این رویداد بزرگ اتفاق بیفتد و حول لوسیوس ، پسر کومودوسا و خواهر لوسیلا می چرخد ​​که توسط ماکسیموس از مرگ عموی احمقش نجات می یابد.

بر اساس مقاله ای در مجله Vanity Fair در سال 2018 ، ایده نحوه احیای شخصیت Maximus در سال 2009 آغاز شد ، زمانی که کرو از نیک کیو ، خواننده راک استرالیایی خواست تا دنباله زندگی بعد از کرو را بنویسد. فیلمنامه نهایی C Maximus را خدایان در مأموریت کشتن مسیح به زمین آوردند ، اما نه کلاغ و نه اسکات از این طرح قانع نشدند. اسکات این را در مصاحبه ای با Immovies گفت. اسکات گفت که طرح Q برای Gladiator 2 شامل استفاده از بدن یک جنگجوی مرده به عنوان دروازه بود. در حالی که ماکسیموس با فیلم Q جهان جهان مسیحی را تمیز می کرد ، داگ ویک تهیه کننده گلادیاتور طرحی را ارائه داد که ماکسیموس آن را به شیوه ای شبیه مسیح تنظیم کرد.

گلادیاتور

کرو در مصاحبه ای گفت: “آخرین باری که با داگ صحبت کردم او گفت که آنها ایده خوبی داشتند که ماکسیموس را از زمین خارج کنند و سنگ بزرگ را از غار بیرون آورند و در غار بگذارند.” 2020 و سپس سنگ را بستند و آن را با روغن مسح کردند. سنگ باز می شود و او بیرون می آید. “من به او گفتم فکر نمی کنم بتوانم این کار را انجام دهم.”

ویک یک داستان شخصی را به اشتراک گذاشت که برای نگه داشتن کرو در فیلم دوم کمی غیر واقعی به نظر می رسید. در سال 2020 ، ویک به یک وب سایت گفت که آخر هفته افتتاحیه گلادیاتور ، مدیر کلاغ با او تماس گرفت و گفت که مرگ ماکسیموس می تواند تقلبی باشد و می تواند از آنجا گرفته شود. او از باغ بیرون می آید و سپس توضیح می دهد او با کمک یک دوست وفادار زندگی می کند.

در ماه مه سال 2020 ، هنگامی که از نیلسن در مورد Gladiator 2 سوال شد ، بازیگر گفت: “ما از تهیه کنندگان نیز در مورد آن شنیده ایم.” من فکر می کنم این بستگی به برنامه ریدلی اسکات و اولویت فیلم او و همچنین Corona دارد. ما می توانیم به سر کار برگردیم یا نه. “

بازیگر راسل کرو در مورد Gladiator 2 صحبت چندانی نمی کند و او گفت که صحبت درباره دنباله فیلم از آخرین روز اکران فیلم ادامه داشته است. بازیگران به تازگی از فیلمبرداری فیلم های ترسناک Project Georgetown و Thor: Love and Thunder بازگشته اند. اسکات همچنان در پروژه های تلویزیونی و سینمایی متعددی کار می کند ، از جمله Gucci House با حضور لیدی گاگا ، Adam Driver و Jared Leto.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا