هنر و سینما

سازندگان سریع و خشمگین به جای وین دیزل بازیگر دیگری را در نظر داشتند


ظاهراً سازندگان مجموعه “سریع و خشمگین” قصد دارند از تیموتی الفینت برای بازی دومینیک تورتو به جای وین دیزل استفاده کنند.

بیست سال از انتشار اولین قسمت از سریال سریع و خشمگین می گذرد و دومینیک با بازی وین دیزل بدون شک یکی از محبوب ترین بازیگران این مجموعه است. دیزل و شخصیت آنقدر در هم تنیده شده اند که تصور بازیکن دیگری در نقش او تقریباً غیرممکن است ، اما شگفت آور است که بازیگر 53 ساله آمریکایی اولین انتخاب Universal Pictures نیست.

نیل ه. موریتز ، تهیه کننده سریال ، در مصاحبه ای با Entertainment Weekly گفت که آنها قصد دارند از تیموتی اولفینت ، بازیگر نقش بولاک در سریال Deadwood ، به جای وین دیزل استفاده کنند و سریال -این مقاله قرار بود “خط قرمز” نامیده شود. و در لس آنجلس مستقر خواهد شد.! موریتز گفت: “استودیوهای یونیورسال در ابتدا می خواستند فیلمی سریع با همان تیموتی الفینت بسازند.” [با اسم اولیه‌ی خط قرمز] به همین دلیل ما با این بازیگر مذاکره کردیم ، اما او تصمیم گرفت آن نقش را نپذیرد. در هر صورت ، ما باید از الفینت تشکر کنیم. چه کسی می تواند به دومینیک غیر از وین دیزل فکر کند؟ آیا الفینت می توانست آن رابطه شگفت انگیز با پل واکر در فیلم داشته باشد؟ “من” Pitch Black “را دیدم و وین را از فیلم های کوتاه قبلی او به یاد دارم ، بنابراین مطمئن بودم که استودیو در حال آمدن است.”

سریع و خشمگین و بازیگر داودوود

در چند سال گذشته ، فیلم های این مجموعه به سمت اصالت حرکت کرده اند ، یعنی قصه گویی سرگرم کننده در قلب رقابت غیرقانونی ، و بیشتر بر بازیگری متمرکز شده است. سرگرم کننده ، و بنابراین محبوبیت و اهمیت این سریال در چشم دوستداران سینما حجم کار کاهش یافته است. به عنوان مثال ، چند هفته پیش ، جاستین لین ، کارگردان “سریع و خشمگین 9” ، در مورد احتمال یک کراس اوور سری فیلم سریع و خشمگین و “دنیای ژوراسیک” صحبت کرد!

Fast and Furious 9 قرار است در 25 ژوئن به عنوان آخرین نسخه این سری منتشر شود.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا