هنر و سینما

از آرنولد تا راک؛ ۱۵ ورزشکار که به بازیگران حرفه‌ای تبدیل شدند


بازیگری و تجسمی در تلویزیون و فیلم ها آنقدر شگفت انگیز است که همه می خواهند حتی یکبار آن را امتحان کنند. این امر برای سلبریتی های شناخته شده در زمینه های دیگر مانند تجارت ، سیاست ، ورزش و افراد مشهور جذابیت بیشتری دارد و شیوه بازی حتی برای آنها حتی گاهی هموارتر است. در حالی که اکثر ورزشکاران رقابت و بازی را انتخاب می کنند ، برخی هستند که سعی می کنند در نور هالیوود بدرخشند. برخی بازیگران مشهور در فیلم های پرفروش و برخی دیگر در شاهکارهای فراموش نشدنی گیشه خواهند بود.

همانطور که همه می دانیم ، بسیاری از ورزشکاران در ورزش مورد علاقه خود مهارت پیدا می کنند ، در حالی که برخی دیگر پس از مدتی بازنشسته می شوند و زمین تمرین را انتخاب می کنند. سایر ورزشکارانی که در خود استعداد و علاقه پیدا می کنند یا به دلیل بدن ، چهره و توانایی های دیگر به استعدادها یا کارگردانان فیلم اعطا شده اند ، به ستاره های بزرگ سینما تبدیل می شوند. گاهی اوقات آنها متوجه می شوند که استعدادهای متحرک آنها به اندازه حمله فنی به حریفان ، ضربه زدن به توپ یا پرتاب آن به سبد است.

در اینجا 15 ورزشکار وجود دارد که در فیلم حضور داشتند و در بازی موفق بودند ، چه در حین تمرین و چه پس از بازنشستگی یا ترک.

1. آرنولد شوارتزنگر

آرنولد

شوارتزنگر پیش از آنکه فرماندار کالیفرنیا شود ، چهار بار آقای جهان و قهرمان جهان در تولید نیروی برق استرالیا بود و بعداً قدرتمندترین قهرمان نسل خود یا هر نسل دیگری شد. اگرچه او فقط 18 خط در کلاس کلاسیک جیمز کامرون ، The Terminator نقل قول کرد ، اما با یک عبارت به یاد ماندنی شد: “من برگشتم”.

او علاوه بر فیلم های به یاد ماندنی که شهرت زیادی در آن داشت ، در فیلم های کانان بربر (1982) ، درنده (1987) ، فراخوانی کلی و بسیاری دیگر بازی کرد. او شروع به طرح ریزی کرد. امروزه ما آرنولد شوارتزنگر را به عنوان بازیگر و کارآفرین برجسته ای می شناسیم و فراموش می کنیم که او قبلاً ورزشکار بوده است.

2. کریم عبدالجبار

کریم عبدالجبار

کریم عبدالجبار یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ NBA و یکی از بهترین لیکرزهایی است که لباس تیم را بر تن کرده است. عبدالجبار ، مانند لبرون ، نامی دیرینه است و تقریباً هر طرفدار معمولی او را به خاطر دستاوردهای خود در این زمینه می شناسد.

در سال 1980 ، کریم در کنار “لسلی نیلسن” و “جولی هاگوارتز” در “هواپیما” بازی کرد. به عنوان یک ورزشکار ، به ویژه در یک ورزش سخت مانند بسکتبال ، پیدا کردن زمان برای انجام کارهای دیگر دشوار است. بیایید فقط یک فیلم بازی کنیم. همچنین ، ما هرگز بازی بزرگ “بازی مرگ” را در مقابل بروس لی ، که کریم عبدالجبار است نیز فراموش نخواهیم کرد. باید اضافه کنم که او در فیلم Fletch سال 1985 نیز ظاهر شد.

3. کارل ویدرز

کارل ویترس

وایدرز قبل از تبدیل شدن به یک قهرمان سنگین وزن در فیلم Apollo Creed برنده اسکار ، در سن دیگو فوتبال بازی می کرد و چهار فصل با NFL و BF CFL Oakland Raiders ، معروف به Lions بازی کرد.

او از آن زمان در فیلم های دیگر ظاهر شد ، از جمله راکی ​​II (1979) ، راکی ​​III (1982) ، راکی ​​چهارم (1985) ، شکارچی (1987) و شاد گیلمور. در سال 1996 ، او همچنین شروع به طراحی کرد.

4. مایک تایسون

مایک تایسون

مایک تایسون ، معروف به آیرون مایک به مدت 20 سال ، 4 ماه و 22 روز ، سنگین ترین جنگنده (WBC ، WBA و IBF) سنگین وزن بود تا اینکه در یکی از غم انگیزترین مبارزات تاریخ این ورزش ، در توکیو به باستر داگلاس در توکیو باخت.

تایسون ، که فیلم جالبی از زندگی خودش است ، با حضور کوتاه خود در فیلم هایی مانند How I Met Your Mother و The Hangover موقعیت خود را در سینما محکم کرد. از دیگر فیلم های تایسون می توان به راکی ​​بالبوآ (2006) و The Hangover Part II (2011) اشاره کرد.

5. لبرون جیمز

جیمز له برون

همه می دانند شاه جیمز کیست. بدون شک یکی از بهترین بازیکنان NBA در تمام دوران ، او نام خوبی است. چیزی که طرفداران لبرون نمی دانند این است که او واقعاً استعدادهای بازیگری خود را در “Trainwreck” به کارگردانی جود آپاتو نشان داد. اگرچه او در فیلم هایی با امی شومر و بیل هادر بازی کرد ، اما لبرون از اولین حضورش در فیلم بسیار درخشید.

دوران بازیگری او هنوز به پایان نرسیده است. به زودی ، لبرون جیمز دنباله فیلم “جام جم” را بازی می کند ، که در سال 1996 ستاره بسکتبال دیگری حضور داشت. لبرون همچنین در تولید فیلم مشارکت داشت و ممکن است پس از بازنشستگی در مورد نام وی بیشتر بشنویم.

6. لارنس تیلور

لارنس تیلور

لارنس تیلور یک جانور بزرگ در زمین فوتبال بود ، هالک ترسناک و تشنه پیروزی بود. او یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال آمریکایی در تاریخ خود است.

تیلور پیش از بازی در فیلم “On Sunday Nom” با فیلم Waterboy در سال 1989 کار خود را آغاز کرد. در این ویدئو ، او در نقش جانباز سابق تیم با بازی آل پاچینو و سرپرستی دنیس کوئید بازی می کند. او همچنین بازیگر فیلم In Hell ، فیلم Shaft 2000 و بسیاری دیگر بود.

7. تری خدمه

تری کروز

اگر سریال “بروکلین نای” تری کروز را تماشا کنید ، شگفت زده خواهید شد که او یک بازیکن سابق فوتبال حرفه ای و عضو NFL در دهه 90 بوده است ، هرچند که هرگز زیر پا نگذاشته است. او مطمئناً پاسخ بهتری به این ژست نشان داد!

فیلمهای دیگری که وی در آنها ظاهر شده است عبارتند از “سندی وکسلر” (2017) ، “مخلوط” (2014) و تعدادی سریال و نمایش که بیشتر کمدی و کمدی هستند.

7. ژان کلود ون دام (فرانکی)

ون کلود

ژان کلود ون دام بدنساز ، ورزشکار و بنیانگذار ملیت بلژیکی است. ون دام در حدود 50 فیلم بازی کرده است. این بازیگر بلژیکی در بین بسیاری از هنرمندان رزمی مشهور شده است. علاوه بر این ، ژان کلود پنج هنر رزمی را فرا گرفته است و به عنوان نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده ، تدوینگر و کارگردان بیش از ده فیلم کار کرده است.

از جمله فیلم هایی که وی در آن به عنوان بازیگر ظاهر شده است می توان به “ما جوان می میریم” (2019) ، “The Bouncer” (2018) ، “Black Water” (2018) و غیره اشاره کرد.

9. جیسون استاتهام

جیسون استاتلم

بازیگر استاتهام به لطف گای ریچی موفق به کسب رتبه دوم این فیلم شد. اگرچه او اکنون در فیلم به عنوان مردی سرسخت شناخته می شود ، او شناگر ماهری است و در بازیهای مشترک المنافع 1990 از جمله انگلستان شرکت کرد.

فیلمهای دیگری که او در آن حضور داشته است: “قفل ، انبار و دو بشکه سیگاری” (1998) ، “قاپ” (2000) ، “شب مریخ” (شب مریخ) 2001 و

10. تری بردشاو

تری بردشاو

تری بردشاو چهار بار قهرمان سوپر بول و دفاع میانی برای دفاع معروف پیتسبورگ استیلرز است. در حال حاضر بسیاری برادشاو را به عنوان گوینده یا مربی سابق رادیو می شناسند ، اما بسیاری فراموش می کنند که بارشو نقش اصلی را در “شکست پخش” به کارگردانی متیو مک کانهی و سارا جسیکا پارکر ایفا کرد.

بردشاو فیلمساز با استعدادی بود و در نقش پدر و همسر مک کانه کتی بیتس بازی می کرد. او در این فیلم نقش اصلی کمدی را ایفا کرد. بنابراین چه طرفدار فوتبال باشید و چه طرفدار بردشاو ، این فیلم فوق العاده است. او همچنین در سریال “فرزندان متاهل با فرزندان” (1987-97) ، خانواده مدرن ظاهر شد.

به ری آلن

ری آلن

ری آلن یکی دیگر از ستاره های بسکتبال بود که در آن لیست قرار گرفت و او زمان درخشش در فیلم 1998 Got He Game را داشت. ری آلن فقط دو سال بسکتبال با دنزل واشنگتن بازی کرد و به خاطر بازی در نقش عیسی شاتلسورث تمجید کرد.

آلن در دوران حرفه ای خود در بسکتبال به ایفای نقشهای کوچک در فیلم ها و برنامه ها ادامه داد ، و اگرچه او اکنون بازنشسته شده است ، بدون شک ممکن است در آینده نزدیک او را در فیلم ها ببینیم.

به جیم براون

جیم براون

جیم براون ، با موفقیت های برجسته خود به عنوان بزرگترین مهاجم فوتبال تاریخ NFL ، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. وقتی بازنشسته شد ، به قمار روی آورد ، جایی که محبوبیت و محبوبیت او دو برابر شد.

جیم براون در فیلم “100 تفنگ” در سال 1969 بازی کرد. به گفته وی ، بازنشستگی زودهنگام وی به این دلیل بود که از نظر مالی موفق تر از 9 سال فعالیت در این ورزش بود. می توانید “شورش” 1969 ، “حملات مریخ” را تماشا کنید. در سال 1996 ، “On Sunday Numbers” در سال 1999 ، و دیگری براون دیگری را بیرون کرد.

به جت لی

جت لی

جت لی ، رزمی کار ماهر ووشو که اغلب در هنرهای رزمی و فیلم های سینمایی دیده می شود ، این ورزش را در سنین جوانی آغاز کرد و موفقیت های چشمگیری در آن یافت. وی سپس آموزش کونگ فو را آغاز کرد و در سال 1974 به عنوان یکی از بهترین کونگ فو های ساخته شده توسط دولت چین انتخاب شد. او پنج بار قهرمان ووشو چین شده است.

لی ، که در کودکی در “معبد شائولین” بازی کرد ، به هالیوود رفت و در بسیاری از هنرهای رزمی و فیلم های کشتی ظاهر شد. این فیلم ها عبارتند از استاد در سال 1989 ، روزی روزگاری در چین در سال 1991 ، آخرین قهرمان در چین در سال 1993 و غیره. رد کردن

به دویان جانسون (راک)

صخره ها

دواین جانسون قبل از تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ستارگان سینما ، پیش از این در راگبی قهرمان راک WWE بود.

جانسون در حال حاضر یک بازیگر بزرگ مبارز جعبه است ، در سریال های سریع و خشمگین و همچنین در فیلم های اکشن دیگر بازی می کند. در زیر برخی از فیلم هایی که وی در آنها حضور داشته است آورده شده است. جومانجی ، آسمان خراش (2018) ، Rampage (2018) و

به جان سینا

جان سینا

قبل از پیوستن ، جان سینا عناوین متعددی را در کشتی خود به دست آورد ، از جمله پنج عنوان کمربند ایالات متحده ، چهار عنوان تیمی و 16 رکورد جام جهانی و دو قهرمان. دست و پا زدن

سینا در سال 2015 در “Trainwreck” ظاهر شد و در سال 2018 او “Blockers” و “Bumblebee” را بازی کرد ، هر دو درام و کمدی. ما همچنین درگیر یک فیلم سریع و خشمگین هستیم که به زودی اکران می شود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا