هنر و سینما

۳ اشتباه فیلم‌های DC که برادران وارنر به آن‌ها اعتراف کرده است


مدیران برادران وارنر. یک اشتباه بزرگ در ارسال DC به جلو انجام دادند و آنها حتی با مشتی موافقت کردند. بر هیچ کس پوشیده نیست که همانطور که مارول جهان را در دنیای فیلم های محبوب و محبوب فتح کرده است ، برادران وارنر. و دی سی برای ایجاد دنیایی مشابه تلاش کردند.

بینندگان همیشه آماده رفتن به سینما و دیدن جدیدترین اثر کوین فیگی و همکارانش هستند. اما برادران وارنر در سازگاری با این سطح موفقیت تا حدودی ناموفق بود. چرا بیشتر به خاطر مجموعه ای از اشتباهات و اشتباهات تاریخی است که خوانندگان کتاب های مصور و عموم را گیج کرده است.

شاید برای برخی تعجب آور باشد که بدانند زمانی برادران وارنر و دی سی مارول را با ساختن یک فیلم قهرمان شکست داده اند ، هر چند که دیگر اینطور نیست. خوشبختانه به نظر می رسد که برادران وارنر اخیراً متوجه انتقاد و واکنش طرفداران عصبانی شده است ، زیرا آنها آماده انتشار نسخه جدید DC با Flash در سال 2022 هستند ، به دور از پیگیری شدید روندهای قبلی. برادران وارنر با توجه به فیلم مستقل جوکر که در سال 2018 چندین اسکار برای استودیو برنده شد و همچنین فیلم آینده بتمن مت ریوز ، به نظر می رسد و دی سی بالاخره راه خود را پیدا کرده اند.

مدتی طول کشید تا استودیو رویکرد جدیدی را اتخاذ کند و بدون شک در آینده تعداد طرفداران DC را افزایش خواهد داد. برادران وارنر مدتهاست که می خواهد با پخش مستقیم نسخه یا به طور کلی مطابق با صدای دنیای مترقی DC موفق باشد ، اما با این تغییرات هیجان انگیز نتوانسته است آثار قهرمانانه تولید کند. به همین دلیل ، حتی استودیو اذعان کرد که در تلاش های خود برای ایجاد دنیای مترقی DC اشتباه نادر انجام داده است. اما خود وارنر به کدام ایرادات اعتراف کرد؟

1. تلاش برای شبیه شدن به مارول

دیسی

کوین تسوجی هارا رئیس برادران وارنر گفت شکی نیست که بسیاری موافق بوده اند. این استودیو سعی کرده است طرح ها و مدل های مختلفی از مارول را به خود اختصاص دهد. مدیرعامل برادران وارنر علناً موافقت کرده است. اما ترجمه برنامه های دیزنی و مارول در دنیای پیشرفته DC انجام نمی شود. تسوجی هارا در مصاحبه ای در سال 2019 گفت که این همان کاری است که وارنر در ده سال گذشته انجام داده است و گفت که مدلهای دیزنی برای آنها بسیار خوب و م effectiveثر است ، اما از آن خودداری کنید. به نظر می رسد حرکات اخیر استودیو با سخنرانی تسوجی هارا همخوانی داشته باشد ، زیرا برادران وارنر مفهوم جهان مشترک را کنار گذاشته است. و به پروژه هایی مانند جوکر و بتمن روی آورد ، که ممکن است نه تنها در دنیای خودشان رشد کنند. ، اما مجموعه The Batman Wheels در آینده در HBO Max منتشر می شود.

اما چرا برادران وارنر زمان زیادی طول کشید تا متوجه شد که آنها دیزنی نیستند و هنوز مبهم است ، اما زندگی برای استودیو مهم بود که آنها به شدت بر مدلی تکیه کرده بودند که بیشتر رفتار رقبای خود را منعکس می کرد. دیزنی و مارول بی سر و صدا در دنیای فیلم ها و قهرمانان محبوب خود ساخته و موفق شده اند و وارنر این موفقیت را با سهولت پذیرفت ، اما به نظر می رسد با نسخه عجله کرده و شکست خورده است. آنها به سرعت یک سری فیلم به کارگردانی زک اسنایدر ساختند ، مانند Man of Steel و Batman vs. سوپرمن ، که شاهکار DC Developed World را بدون پایان شاد و ساختار جالب جهان ترک کرد.

و سرانجام ، به نظر می رسد که استودیو متوجه اشتباه خود شده است و لیست کارگردانان فیلم ناامید کننده لیگ عدالت را در سال 2017 تغییر داده و در آینده به سمت دیگری حرکت کرده است ، همانطور که توسط فیلم Suicide Squad 2021 نیز نشان داده شده است. تسوجی در سال 2019 به لس آنجلس تایمز گفت: “دنیای در حال توسعه DC به اندازه پنج سال پیش تصور نمی شد.” و این نشان می دهد که آنها دیگر برای ساختن یک جهان مشترک عجله ندارند.

2. فیلم بسیار افسرده کننده و تلخ بود

پس از موفقیت برادران وارنر در سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان ، او عاشق تفسیر نولان از جهان DC بود. بنابراین وقتی نوبت به ساخت Man of Steel ، فیلم افتتاحیه غیررسمی DC Development World رسید ، نولان به عنوان تهیه کننده انتخاب شد تا دیدگاه درخشان و تلخ زک اسنایدر از داستان اصلی سوپرمن را به زیبایی یکسان برساند. دخالت نولان در فیلم واضح است ، اما رویکرد معمول او برای گفتن داستان های کمیک درباره قهرمان با دیدگاه بدبینانه اسنایدر در مورد این ژانر ناسازگار است.

اسنایدر در کمیک هایی مانند شوالیه تاریکی که قصد داشت در نسخه زنده آن را به نمایش بگذارد ، تأثیرگذار بوده است و The Guardians که کارگردانی آن را در نسخه سینمایی بر عهده داشت ، به دنبال به چالش کشیدن این موضوع بود. ایده هایی در مورد ابرقهرمانی و نظم اخلاقی آن. در واقع ، او در مصاحبه ای در سال 2019 همین را گفت ، اما نیازی به گفتن کامل آن نبود. در پایان فیلم مرد فولادی ، سوپرمن هنری کویل کل شهر را تا سرحد مرگ نابود کرد ، همه به نام نجات جهان. برادران وارنر پیشنهاد ترجمه رویکرد مشارکتی مارول را دادند ، اما آنها مطمئناً به دنبال صداهای دیگری برای شخصیت های خود بودند.

صدا به فیلم Batman vs. سوپرمن 2016 ، که در آن شوالیه تاریکی به طرز جالبی با شروران مقابله کرد و سپس آنها را کشت و اسنایدر بر این راه اصرار داشت. او حتی اصرار داشت که فیلمنامه همیشه سوپرمن را در پایان فیلم می کشد ، که به شعرهای طاقت فرسای فرنچایز DC می افزاید. تفسیرهای تلخ قهرمانان اغلب بینش های جالبی را ارائه می دهد ، اما آنها در گیشه یا در نظر منتقدان شکست خورده اند. برادران وارنر هنوز آن را قبول نداشت ، اما خود هنری کویل گفت که شیوه توسعه DC برای قهرمانان هرگز در آن زمان کار نمی کرد.

در این بین ، مارول همچنان به تسلط خود ادامه داده ، لحن مثبتی را حفظ کرده و حتی با ایجاد یک سری بازدیدهای خشن و تلخ در نتفلیکس ، برادران وارنر را شکست داده است. مجموعه نتفلیکس کوتاه بود ، اما آنها به سرعت نشان دادند که مارول می تواند یک اثر تاریک و تلخ داشته باشد و حداقل در Dardevil ، آنها بهتر از برادران وارنر عمل کردند. و اسنایدر حتی پس از پخش لیگ عدالت زک اسنایدر در HBO Max ، مدیر اجرایی برادران وارنر ، آن سارنوف ، گفت که هیچ قصدی برای ادامه دنیای اسنایدر وجود ندارد. دی سی از جهات مختلف تلخ تر از مارول است ، اما به نظر می رسد برادران وارنر تصمیم گرفته است که روی این رویکرد زیاد تمرکز نکند و به دلیل عدم تایید فیلم قبلی از آن اجتناب کند.

3. بررسی فیلم Justice League

دیسی

Justice League 2027 یکی از محبوب ترین فیلم های خشونت آمیز تا به امروز است. بعد از اینکه اسنایدر فیلم گروه را کارگردانی کرد ، جاس ویدون دوباره برای ارسال چند عکس کار کرد ، که بعداً به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل شد. ویدون ، که روی نرم کردن فیلم کار می کرد ، تغییرات عمده ای را ایجاد کرد و سعی کرد در زمان کامل فیلم تجدید نظر کند و برای مخاطبانی که بیشتر به صداهای شاد دنیای سینمایی مارول عادت کرده بودند ، جذاب باشد. متأسفانه ، پاسخ به این اقدامات بسیار گیج کننده است و شکست لیگ عدالت در گیشه ، انتقادات فراوان و پاسخ منفی کلی ، شواهدی از شکست این فیلمبرداری است.

بینندگان سرانجام ظاهر اسنایدر را در قالب لیگ عدالت زاک اسنایدر مشاهده کردند که در سال 2021 از HBO Max پخش شد ، اما Justice League 2017 یکی از خسته کننده ترین فیلم های قهرمان است. به ویژه در همه زمان ها. در حین فیلمبرداری مجدد با کارهای گرافیکی و کامپیوتری بپوشانید. وارنر اکثر برنامه های قبلی را ویرایش و فیلمبرداری کرد تا سعی کند صدایی سرگرم کننده را در فیلم جوخه انتحاری دیوید آیر وارد کند که پیامدهای ناخوشایندی داشت. آنها دوباره وارد دیدگاه اسنایدر شدند ، که فقط اوضاع را بدتر کرد ، و برادران وارنر این را می دانست زیرا نسخه اسنایدر را مجاز کرده بودند.

متأسفانه ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، حتی لیگ عدالت زک اسنایدر به اندازه کافی خوب نیست تا دید کارگردان DC را حفظ کند ، زیرا وارنر می گوید او قصد ندارد جهان اسنایدر را تبلیغ کند و مخاطبان این را می دانند. شاید بسیاری از این خبر ناامید شوند ، اما اگر از یک دهه پیش فاصله بگیریم ، این چیزی است که وارنر و دی سی برای طراحی و تغییر دنیای سینما برای آنها نیاز دارند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا