هنر و سینما

بتمن در لیگ عدالت اسنایدر قدرتمند‌تر از نسخه‌های قبلی است


در نسخه لیگ عدالت از زک اسنایدر ، بتمن دارای سلاح ، زره و سلاح های پیشرفته است. در واقع از شخصیت بتمن در این فیلم به بهترین شکل استفاده شده است.

در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر ، شخصیت بتمن قوی تر و آماده برای نبرد است و این گسترش یک حرکت عاقلانه است. نسخه اصلاح شده زک اسنایدر تبدیل به یک افسانه هالیوودی شده است که روزی می تواند در یک رمان نوشته شود. در واقع ، این پروژه فقط اخبار فوری درباره فیلم های افسانه ای و قهرمانانه است ، اما در حال حاضر یکی از مهمترین فیلم هایی است که مورد انتظار بسیاری از بینندگان است.

این فیلم 18 مارس از شبکه HBO Max پخش می شود. کمپین این تبلیغ در حال حاضر تفاوت بزرگی بین این نسخه و نسخه تصویر نشان می دهد. تریلر نهایی فیلم نشان می دهد که شخصیت بتمن در فیلم تغییر کرده است تا با قدرت آخرالزمان روبرو شود.

قدرتمندتر شدن بتمن در اسنایدر به این معنا نیست که به بتمن قدرت های فوق طبیعی داده شده است. در عوض ، بتمن دارای گلوله ، سلاح و ماشین های پیشرفته است که می تواند از آنها برای مبارزه مستقیم با مهاجمان آخرالزمانی استفاده کند. یکی از جالب ترین لوازم جانبی بتمن که در جدیدترین تریلر یافت می شود ، مخزن بتمن است. طراحی این مخزن مستقیماً از کتاب کمیک The Dark Knight Returns گرفته شده است. این تانک زرهی که در تریلر به طور مختصر به آن اشاره شده است ، سلاح قدرتمند و قدرتمندی برای بتمن در نبرد با Parademons است. صحنه دیگری از تریلر نشان می دهد که بتمن در حال مبارزه سخت با مهاجمان است.

بتمن فایت

همچنین بتمن در قسمتی از تریلر دیده می شود که از دستکش های فلزی خود برای حمله به گلوله ها و مهاجمان استفاده می کند. این اکشن بتمن را در اولین تریلر منتشر شده توسط DC FanDome نیز مشاهده کردیم. این صحنه ها نشان می دهد که بتمن نه تنها سلاح و زره کافی برای مبارزه با ارتش Apocalypse آماده کرده است ، بلکه سلاح های خود را در مقایسه با Batman v Superman: Dawn of Justice ارتقا داده است. این تغییرات و ارتقاء برای Caped Crusader کاملاً منطقی است.

Ao Batman در مقابل سوپرمن ، که در آن بتمن با سوپرمن مبارزه می کند ، بروس وین با اسلحه هایی که از کمیک کتاب بازگشت شوالیه تاریکی برگرفته شده است می جنگد. اما بتمن فکر نمی کرد که بتواند بلافاصله با Doomsday روبرو شود و خود را در دوراهی دید. اما در پایان ، با آخرین گلوله کریپتونیت خود ، موقتاً کریپتونیت وحشی را کشت. با توجه به اینکه بتمن یک قهرمان باهوش و باهوش است و حملات احتمالی را پیش بینی می کند ، انتظار می رود در فیلم جدید با اسلحه کافی و سلاح های ارتقا یافته به جنگ مهاجمان بیگانه بپردازد.

مجموعه زک اسنایدر می تواند مهارت های رزمی بتمن و قدرت بدنی او را در دهه های آینده به نمایش بگذارد. ویدئویی در پشت صحنه ، بتمن را نشان می دهد که با یک دست با یکی از پارادایم ها مبارزه می کند. زک اسنایدر همچنین عکسی را منتشر کرد که نشان می داد بتمن به سر حریف خود به دیوار آجری ضربه می زند. این تصویر می تواند یکی از صحنه های نبرد بتمن را در صحنه نبرد انبار در فیلم Batman vs. سوپرمن. به هر حال بتمن که توانسته با دو ملت قدرتمند بجنگد ، در این فیلم نیز آماده مبارزه خواهد بود.

طبق تریلر ، در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر ، نمایش ویژه ای برای اعضای تیم با تمرکز بر روی آن شخصیت وجود دارد. بتمن که به خوبی از خطرات و حوادث آینده آگاه است ، از همه موانع و گزینه ها برای جلوگیری از هجوم حاکمان آخرالزمانی استفاده خواهد کرد. تبلیغ بتمن در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر کاملاً منطقی است. زیرا بتمن قهرمانی است که همیشه برای آینده برنامه ریزی می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا