هنر و سینما

بازیگر نقش جانا در سریال بی گناه

به گزارش ایمنا، سریال بی گناه محصول سال ۱۴۰۱ و یک سریال عاشقانه، خانوادگی، اجتماعی و پر رمز و راز با بازی محسن کیایی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، نسرین نصرتی، شبنم مقدمی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی است.

داستان سریال بی گناه

در این فیلم بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که ۲۵ سال قبل به خارج از کشور فرار کرده، برای پیدا کردن رازی که باعث این فرار شده است به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف با بازی مسعود رایگان، استاد مطرح طراحی فرش را در موقعیت بسیار عجیبی قرار می‌دهد که باعث دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت متفاوتی را برایشان رقم میزند. در این سریال رفت و برگشت‌هایی به دهه ۶۰ دیده می‌شود که بیننده را با لایه‌های درونی و انگیزه‌های فعلی شخصیت‌ها آشنا می‌کند و به جذابیت داستان می‌افزاید.

بازیگران سریال بی گناه

ترکیب بازیگران سریال بی گناه متنوع و جذاب است به طوری که نسل‌های مختلف بازیگران در آن حضور دارند. محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی و … در این سریال درام عاشقانه اجتماعی به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین احسان معجونی، باران احمدی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی شده‌اند.

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی

محسن کیایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران و دارای تحصیلات لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۹ و با نقش آفرینی در سریال رویای گلی آغاز کرد و با بازی در سریال پرده نشین به شهرت رسید. او در فیلم بعد از ظهر سگی نیز بازی متفاوت و حرفه‌ای خود را به نمایش گذاشته است. محسن کیایی علاوه بر بازیگری، سابقه نویسندگی در سریال‌های مطرحی چون هم گناه را نیز در کارنامه خود دارد. وی در سریال بی گناه در کنار بازیگری، به همراه عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور به نگارش داستان پر پیچ و خم سریال نیز پرداخته است.

مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف

مسعود رایگان در یکم بهمن ۱۳۳۳ در خرم آباد به دنیا آمد. وی از ۱۳ سالگی فعالیت خود را با بازی در تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۶۲ با بازی در سریال پیدایش صهیونیسم برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او که لیسانس رشته کارگردانی تئاتر دارد در سال ۱۳۸۳ با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به شهرت رسید. مسعود رایگان در سریال بی گناه در کنار همسرش رویا تیموریان نقش آفرینی می‌کند.

ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی

ویشکا آسایش در سال ۱۳۵۱ در شهر تهران متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس طراحی صحنه و لباس از لندن است. او از سال ۱۳۷۰ فعالیت هنری خود را با نقش آفرینی در سریال پرطرفدار امام علی آغاز کرد و با فیلم مسافری از ری به شهرت رسید.

شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف

شبنم مقدمی متولد 3 فروردین ۱۳۵۱ در تهران است. وی مدرک لیسانس ادبیات فارسی دارد و فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی شروع کرد. شبنم مقدمی از سال ۱۳۷۶ با حضور در سریال گل‌های آفتابگردان فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

کارگردان سریال بی گناه

مهران احمدی کارگردانی سریال بی گناه را به عهده دارد. وی در 9 اسفند ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد و در دانشگاه به تحصیل رشته تئاتر پرداخت. مهران احمدی قبل از این سریال فیلم‌های سینمایی مصادره و سگ بند که از فیلم‌های پرفروش سینما بودند را کارگردانی کرده و بی گناه اولین سریال وی در مقام کارگردان است.

عوامل سریال بی گناه

  • کارگردان: مهران احمدی
  • تهیه کننده: مصطفی کیایی
  • سرپرست نویسندگان و مجری طرح: محسن کیایی
  • نویسندگان: عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور
  • مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی
  • موسیقی: آرمان موسی پور
  • مدیر تولید: شهاب علی بخشی
  • طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی
  • صدابردار: امیر نوبخت
  • دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده

زمان پخش سریال بی گناه

پخش سریال اجتماعی بی گناه از روز یکشنبه ششم شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد و هر هفته یکشنبه‌ها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

سریال بی گناه چند قسمت است؟

برای سریال بی گناه ۲۲ قسمت در نظر گرفته شده است ولی با توجه به اینکه فیلم برداری این سریال به پایان رسیده ولی هنوز تدوین آن ادامه دارد، ممکن است تغییراتی در فیلم و تعداد قسمت‌های آن به وجود بیاید.

لوکیشن سریال بی گناه

فیلم برداری این سریال در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده است.

کد خبر 602986


خانم بازیگر فرزند کوچک سیروس الوند کارگردان مشهور و همسرش زهرا جناب می باشد و دختر بزرگ وی اهو نام دارد. در ادامه عکس ها و بیوگرافی ماهور الوند در بی گناه را در Niksalehi مشاهده کنید.

ماهور الوند در بی گناه

او متولد تیر ۱۳۷۳ بازیگر ایرانی است. او فرزند کارگردان سرشناس ایرانی سیروس الوند است و مدرک لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران دارد و و دارای یک خواهر به نام آهو می باشد.

ماهور الوند در بی گناهکودکی ماهور الوند
ماهور الوند در بی گناهآهو و ماهور فرزندان سیروس الوند

وی فعالیت سینمایی خود را با فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی آغاز کرد. فیلم دختر در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته و در هفت بخش نامزد دریافت سیمرغ شد که در نهایت سیمرغ بهترین موسیقی متن را از آن خود کرد. این فیلم در جشنواره بین‌ المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ هم بسیار دیده شد.

ماهور الوند در بی گناهماهور الوند در بی گناه

فیلم های خانم بازیگر در سینما

ماهور الوند پس از بازی در فیلم دختر، در دومین تجربه بازیگری‌ اش در سال ۱۳۹۵، در فیلم «ملی و راه‌ های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی بسیار خوب و قوی ظاهر شد.

بعد از آن در فیلم هت تریک ایفای نقش نمود و برنده جایزه بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد اما از نظر ماهور الوند بهترین فیلمش «چهارراه استانبول» است.

وی در سریال های نهنگ آبی و حرفه ای در شبکه نمایش خانگی ظاهر شده و این بار در سریال بی گناه حضور دارد.

بیوگرافی و عکس های شخصی ماهور الوند در نقش جانا نباتی در بی گناهسریال حرفه ای
ماهور الوند در بی گناهفیلم ملی و راه های نرفته اش
سیروس الوند و دخترانش

نقش ماهور الوند در بی گناه

کارگردانی مجموعه «بی‌گناه» را مهران احمدی بر عهده دارد و تهیه‌کننده آن مصطفی کیایی است. احمدی پیش از این دو فیلم سینمایی «مصادره» و «سگ‌بند» را کارگردانی کرده و «بی‌گناه» نخستین تجربه او در عرصه سریال‌ سازی است. این مجموعه یک درام اجتماعی و پر بازیگر است که یکشنبه‌ها منتشر می‌ شود.

ماهور الوند در سریال بی گناه در نقش جانا نباتی بازی کرده است.

بازیگران سریال بی گناه

این سریال داستان مردی به نام بهمن مردانی را روایت می کند که برای کشف راز بیست و پنج سال قبل که باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ و عجیبی قرار می دهد و….

جانا نباتی در بی گناه

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ ترابی، ابوالفضل امیری، نوید لایقی‌ مقدم، رؤیا تیموریان، آتیلا پسیانی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی و هدیه بازوند، نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارند.

ماهور الوند
عکس های ماهور الوند

سلام سینما , خبر انلاین


بازیگران سریال بی گناه

با دانلود بی گناه متوجه می شوید که بازیگران و ستاره های شناخته شده ای در سریال نمایش خانگی بی گناه به ایفای نقش خواهند پرداخت، بازیگرانی که هر کدام پیش‌ از این تجربه حضور در سینما و تلویزیون ایران را داشتند و بعضاً هم در صنف بازیگری آثارشان جزو پرمخاطب‌ها بوده است.

پیش از دانلود بی گناه بهتر است بدانید که شبنم مقدمی، ماهور الوند، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهران احمدی بازیگران اصلی سریال بی گناه هستند. به زودی سایر بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در سریال بی گناه قطعی شده است، به صورت رسمی از سایت رخشاره معرفی خواهند شد.فکر میکنید کدام بازیگران از سریال هم گناه در سریال بی گناه نیز بازی خواهند کرد؟ در نظرات با ما در میان بگذارید.

موضوع و داستان سریال بی گناه

با دانلود بی گناه بهتر است بدانید که ژانر تازه ‌ترین اثر مهران احمدی به گفته خودش درامی است اجتماعی که پیش تولید و انتخاب بازیگر‌انش آغاز شده و قصد دارد در کنار بازیگران با تجربه از چند چهره جدید هم برای نقش ‌های اصلی استفاده کند؛ اما به طور کلی تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «سریال بی گناه» رسانه ای نشده است.

زمان پخش سریال بی گناه و تاریخ پخش

سوالی که برای دوستداران نمایش خانگی وجود دارد این است که سریال بی گناه کی پخش میشود؟

پیش از دانلود بی گناه بهتر است بدانید که تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال بی گناه کاوه مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنم که این صفحه را به بوکمارک خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود سریال بی گناه و همچنین حواشی این سریال داشته باشید.

سریال بی گناه چند قسمت است؟

برای دانستن تعداد قسمت ها بهتر است در قدم اول دانلود بی گناه را انجام دهید. به نقل از مهران احمدی کارگردان سریال، «بی گناه» در 15 قسمت 50 دقیقه ای ساخته می شود و همچنین ایده مرکزی «فصل دوم بی گناه» وجود دارد و می‌تواند فصل 2 آن با شکل و شمایل دیگر و لحن متفاوت‌تر ساخته شود اما در ابتدا باید شرایط تولید فصل اول مهیا شود.

اخبار و حواشی سریال بی گناه

توضیحات تکمیلی و حواشی سریال بی گناه را می توان با دانلود بی گناه متوجه شد. مصطفی کیایی که همراه برادرش از سرمایه گذاران «پلتفرم فیلم نت» هستند، در نظر دارند «سریال بیگناه» را برای پخش آنلاین از پلتفرم «فیلیمو» و دانلود آن را برای سایت «رخشاره» تهیه کنند.

با دانلود بی گناه متوجه می شوید که سریال اجتماعی بی گناه دومین سریال نمایش خانگی مصطفی کیایی در قامت تهیه کنندگی در شبکه نمایش خانگی محسوب میشود. وی که با «سریال همگناه» حضوری قدرتمند را برای اولین بار در نمایش خانگی تجربه کرده بود؛ این بار قصد دارد بار دیگر خود را در این عرصه به چالش بکشد.

معرفی نقش بازیگران سریال بی گناه

با دانلود بی گناه متوجه می شوید که بازیگران فوق العاده ای در آن به ایفای نقش پرداخته اند که به شرح زیر است.

  • مهران احمدی در نقش عطا معصومی
  • شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف
  • مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف
  • ماهور الوند نقش جانا نباتی
  • ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی
  • مهرانه مهین ترابی در نقش ابریشم قلی‌خان
  • آتیلا پسیانی در نقش فرهنگ کثرتی
  • نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف
  • هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف
  • مبینا طبایی در نقش کیانا
  • احسان معجونی در نقش سینا معصومی
  • باران احمدی در نقش سارینا معصومی
  • نوید لایقی در نقش وحید منفرد
  • حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا