هنر و سینما

تاریخ اکران فیلم سونیک خارپشت ۲ با انتشار تیزر آن مشخص شد


پارامونت پیکچرز تیزری کوتاه برای عنوان رسمی و تاریخ اکران «Sonic the Hedgehog 2» به کارگردانی جف فاولر منتشر کرد.

“سونیک خارپشت” یکی از آخرین فیلمهای موفقی بود که قبل از تولد در سینماها اکران شد. این فیلم در 14 فوریه 2020 اکران شد و چند هفته بعد با فروش بیش از 306 میلیون دلار اکران شد. بسیاری از تماشاگران و منتقدان سینما Sonic the Hedgehog را بدون مغز می دانند ، اما موفقیت یک دفتر فیلم خوب باعث شد تا پارامونت پیکچرز سری دوم را ایجاد کند.

اکنون ، اولین تیزر رمز و راز جوجه تیغی جدید سگا در سینماها منتشر شده است که تاریخ انتشار و نام تجاری آن را تعیین می کند. این فیلم همانطور که انتظار داشتیم در سینمایی تحت عنوان Sonic the Hedgehog 2 در 8 آوریل 1401 (8 آوریل 2022) اکران می شود.

قسمت اول Sonic تجربه جالبی داشت و روند توسعه آن کمی پیچ و تاب داشت. هنگامی که قسمت اول برای تولید تأیید شد و تریلر رسمی منتشر شد ، به دلایل متعددی ، از جمله طراحی Sonic ، انتقاد شدید طرفداران از عملکرد سازنده وجود داشت. انتقاد از این اقدام جالب و عجیب باعث شده است تا کارگردان نظر بدهد و از طرفداران سونیک بخاطر تاخیر در فیلم به منظور خلق یک شخصیت سونیک که بیشتر شبیه افراد مشهور در دنیای بازی های ویدیویی است ، عذرخواهی کند. شرایط به کلی تغییر کرد و پس از انتشار فیلم ، واکنش تغییر کرد و طرفداران این کار را پذیرفتند.

اطلاعاتی در مورد بازیگران و تیم سازنده Sonic the Hedgehog 2 در دسترس نیست و ما فقط می دانیم که جف فاولر برای کارگردانی فیلم باز می گردد. همچنین انتظار می رود جیم کری به نقش خود در نقش دکتر بازگردد. ربات ایوو “Egman” دشمن اصلی سونیک است.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا