هنر و سینما

5 قهرمان سریال های تلویزیونی که آزارمان می دهند


در زندگی فقط اشخاص واقعی نیستند که آزارمان می دهند، متاسفانه گاهی برخی شخصیت های خیالی در کتاب و بازی و فیلم و سریال هم شما را عصبانی می کنند؛ از آن هایی که به نظر می رسد هرگز از اشتباهات خود درس نمی گیرند تا آن افراد نادری که باور دارند اشتباه نمی کنند و هیچ نقصی ندارند، اما این شخصیت های آزاردهنده سریال ها کدامند؟

1. تد موزبی – «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother)

شخصیت های آزاردهنده سریال ها

در سریال «آشنایی با مادر» تد موزبی به عنوان شخصیت اصلی، زندگی خود را برای فرزندانش روایت می کند. اینکه چگونه سرنوشت او را به سمت ملاقات با مادرشان سوق داد. تد که در اواخر دهه 20 زندگی خود به سر می برد عشق را در شهر نیویورک و در کنار دوستانش دنبال می کند. دوستانی که هر کدام ماجراهای عاشقانه خود را دارند. تد که به خاطر رویکرد پرشور خود به روابط مشهور است، بسیاری را با انرژی قلبی خود مجذوب می کند.

اما چرا تد موزبی آزارمان می دهد؟ علی رغم اینکه سریال شریک نهایی او را نشان می دهد، بینندگان همچنان درگیر تلاش های عاشقانه ی دیگر تد هستند که برخلاف میل و تصور بیننده معمولاً سرانجام خوبی ندارند. البته این قضیه ممکن است از ساختار از پیش تعیین شده سریال ناشی شود. اما آنچه او را واقعا آزاردهنده می کند نگاه غیرواقع بینانه اش به عشق است که در طول زمان خسته کننده می شود.

استیکر تزئینی موبایل و تبلت لولو مدل بارنی سریال آشنایی با مادر HOW I MET YOUR MOTHER کد 452

تابلو مدل آشنایی با مادر

52,000

49,400

تومان

2. جون آزبورن – «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale)

«سرگذشت ندیمه» یک درام در آینده ای دیستوپیایی است که همه امیدواریم هرگز به وقوع نپیوندد. در این زمان، ایالات متحده یک رژیم توتالیتر است که در آن زنان از حقوق کمی برخوردارند. اکثر زنان یا همسران مطیع و برده ی شوهران خود هستند و در این میان «ندیمه» ها از همه نگون بخت ترند. آنها زنانی اند که به خاطر امکان بارداری مجبورند باردار شوند و نوزادان خود را به اربابشان بسپارند. تماشای این سریال چالش برانگیز است و وحشت و درد مداومی که زنان با آن روبرو هستند، بینندگان را متاثر می کند.

چرا جون آزبورن آزارمان می دهد؟ به نظر اشتباه است که جون آزبورن، ندیمه اصلی سریال را در این فهرست قرار دهیم. تجربیاتی که جون متحمل شده دلخراش است و ضربه روحی می تواند تأثیر زیادی بر انتخاب افراد داشته باشد. اما به هر حال برخی از انتخاب هایی که او کرده است یا نابخشودنی هستند یا بیش از حد خودخواهانه و نمی توان آنها را نادیده گرفت.

در دنیایی که انتخاب اشتباه به معنای واقعی کلمه انتخاب مرگ و زندگی است، جون خواسته های خود را در برابر انبوهی از مردم قرار می دهد و دست به انتخاب های اشتباهی می زند. توضیح بسیاری از انتخاب های ضعیف جون که بینندگان را ناامید کرده اند، بدون اسپویل  دشوار است، اما برخی می دانند که یک اتفاق خاص مربوط به همسرش لوک است که حس بدی را در بسیاری از بینندگان ایجاد کرد.

3. راس گلر – «دوستان» (Friends)

طرفداران دوآتشه سریال «دوستان» احساساتی قوی نسبت به اعضای گروه اصلی دارند. در سریال هایی که بازیگران زیادی دارند، طبیعی است که بینندگان در میان شخصیت ها، به یک شخصیت بیشتر علاقه داشته باشند. «دوستان» بر روی شش فرد متمرکز است که در اواسط تا اواخر 20 سالگی به سر می برند و هر کدام شخصیت منحصر به فرد خود را دارند. در میان شش قهرمان داستان، راس گلر به حساسیت و زندگی اجتماعی  ضعیفش معروف است.

چرا راس را یکی از شخصیت های آزاردهنده سریال ها می دانیم؟ در حالی که برخی راس را به دلیل عشق به ریچل و قلب مهربانی که دارد به عنوان یک مرد خوب می بینند، برخی دیگر اعتقاد دارند او برای پوشاندن کاستی های خود نقاب زده. او ظاهرا عمیقاً به دوستانش اهمیت می دهد اما در عین حال آنها را ناامید کرده و در مواقعی که به او نیاز دارند، از آنها حمایت نمی کند.

یکی از ناامیدکننده ترین جنبه های شخصیت او نحوه برخوردش با ریچل است. زمان هایی را به خاطر بیاورید که راس احساسات ریچل را نادیده می گرفت، نیاز او به استقلال را هیچ می انگاشت و با حسادت شدیدش او را کنترل می کرد.

100,000

79,000

تومان

100,000

79,000

تومان

4. ریموند بارون – «همه ریموند را دوست دارند» (Everybody Loves Raymond)

«همه ریموند را دوست دارند» یک کمدی خانوادگی است که از اواسط دهه 90 تا اواسط دهه 2000 پخش شد. ریموند بارون همسر و پدری معمولی است و شغلی عادی دارد اما این بدان معنا نیست که وضعیتش کاملاً عادی است.

ریموند علی رغم شوخ طبعی، همچنان جایگاه بسیار خوبی در لست شخصیت های آزاردهنده سریال ها کسب می کند. ری یک شوهر و پدر بسیار بد است. او بسیاری از کارهای خانه و مسئولیت های کودک را به همسرش می سپارد که از بسیاری از مردم صبر بیشتری دارد. مطمئناً، برخی از ویژگی های او محصول زمان است – پدران کمدی اغلب در انجام کارهای خانگی صلاحیت نداشتند – اما ری این ویژگی را یک قدم جلوتر می برد. او خودخواه است و اغلب نیازها و خواسته های خود را بر خواسته های خانواده اش ترجیح می دهد.

5. کنان راکمور – «کنان و کل» (Kenan & Kel)

«کنان و کل» یک نمایش قدرنادیده است که در آن دو شخصیت اصلی، حضور دارند. کل کیمبل، اغلب پیش بهترین دوستش وقت می گذراند و این سوال را ایجاد می کند که آیا از خودش خانه  ندارد؟!

hlh چه چیزی کنان را آزاردهنده می کند؟! برنامه های دائمی کنان برای ثروتمند شدن سریع و دستکاری ظریف خانواده، دوستان و علایق عاشقانه اش غیر قابل تحمل است. طمع و میل همیشگی او، بیشتر اوقات کار دستش می دهد. به عنوان مثال، در قسمتی که او یک پیچ در قوطی ماهی تن خود پیدا کرد و می خواست از شرکت شکایت کند، می توانست مبلغ قابل توجهی به جیب بزند. با این حال طمع باعث شد پیشنهاد را رد کند.

منبع: Movieweb

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا