هنر و سینما

ساعت پخش سریال شبکه مخفی زنان

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان چه زمانی است؟

ما در این نوشتار ای بی سی مگ ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین مجموعه ی کمدی تاریخی شبکه خانگی نماوا را به شما ارائه می دهیم.

سریال شبکه مخفی زنان داستانی طنز و جالب را در بستری تاریخی روایت می کند. کارگردانی این مجموعه که به تازگی از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می شود، بر عهده افشین هاشمی است.

برای اطلاع از خلاصه داستان، تاریخ پخش سریال شبکه مخفی زنان ، عوامل و بازیگران این سریال کمدی تاریخی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان ساختاری خلاقانه دارد و این خلاقیت حتی در تیتراژ ابتدایی با جملات و عبارات بامزه ای که برای معرفی بازیگران و سازندگان نوشته  شده، دیده می شود.

از نکات برجسته ی این مجموعه، بازی لیلا حاتمی جلوی دوربین یک سریال شبکه خانگی است که پس از نقش آفرینی در سریال نهنگ آبی این دومین کار او در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.

براساس ساعت و روز پخش قسمت اول سریال شبکه مخفی زنان، این مجموعه هر هفته در روز جمعه ساعت 12 از سایت نماوا منتشر خواهد شد. با توجه به پخش این سریال که به صورت اینترنتی است، ساعت تکراری برای آن وجود ندارد و هر زمان می توانید به صورت آنلاین و یا ذخیره شده آن را تماشا کنید.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در شبکه مخفی زنان که نویسندگی آن را محمد رحمانیان و محسن قرائی برعهده دارند، بازیگران مشهور و محبوبی از جمله سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد به نقش آفرینی پرداخته اند.

داستان سریال شبکه مخفی زنان

پس از اطلاع رسانی ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان ، می رسیم به بیان خلاصه ای از داستان این مجموعه کمدی تاریخی، قصه از این قرار است که در اوایل قرن چهاردهم خورشیدی، وقتی شاه در جریان جنبش های نوظهور مربوط به حقوق زنان که در کشور ایجاد شده قرار می گیرد، ماموریت مهم و ویژه ای به یکی از اهالی دربار می دهد.

در سال 1310 بر اساس دستور شاه، وزارت فرهنگ و هنر تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل های مشابه و جنبش های نوظهور مربوط به حقوق زنان رقابت و سپس آن ها را حذف نماید.

به این منظور از میرزا محمود زنبورک چی کارمند عالی رتبه  اداره  سجل احوال، دعوت می شود تا همکاری دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و فعالیت کانون بانوان را بر عهده بگیرد.

کارگردان سریال شبکه مخفی زنان

سید افشین هاشمی  مرغزار که در عرصه هنر و سینما و تلویزیون به افشین هاشمی مشهور است، در بیستم آنلاین ماه سال 1354 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان بوده و کارشناسی ارشد کارگردانی خود را از دانشکده سینما تئاتر، دانشگاه هنر دریافت کرده است.

هاشمی یکی از بهترین بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینماست که در کارگردانی، فیلمنامه  نویسی و نوازندگی نیز فعالیت دارد. او در نوازندگی کمانچه مهارت دارد و اجراهایی نیز در این زمینه داشته  است.

افشین هاشمی از سال 1372 فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. وی با ایفای نقش در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی وارد سینما شد.

پابرهنه در بهشت، خط باریک قرمز، شبکه مخفی زنان، خداحافظ دختر شیرازی، سال دوم دانشکده من، گلچهره، آزمایشگاه،  بهشت گمشده، برف و خسته نباشید از آثار برجسته ی کارنامه هنری افشین هاشمی هستند.

عوامل سریال شبکه مخفی زنان

  • کارگردان: افشین هاشمی
  • تهیه کننده: محمدحسن شانه ساززاده
  • نویسندگان فیلمنامه: محسن قرائی و محمد رحمانیان
  • آهنگساز: ویلیام نیری
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست
  • تدوین: مهیار بهمنش
  • گریم: محمود دهقانی
  • طراح صحنه: مجید لیلاجی
  • طراح لباس: آذر نجیبی
  • صدابردار: احمد صابری

سوالات متداول

سریال شبکه مخفی زنان کی پخش می شود ؟

سریال شبکه مخفی زنان، هر هفته در روز جمعه ساعت 12 از سایت نماوا منتشر می شود.

مطالب بیشتر در ای بی سی مگ:

  • بهترین سریال های تاریخی ایرانی
  • سریال های شبکه نمایش خانگی 1401
  • بهترین سریال های 2022
  • بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

نظر شما در خصوص ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید.

 

افشین هاشمی با انتشار تیزر جدیدی از سریال «شبکه مخفی زنان» اعلام کرد پخش این سریال از شامگاه سه شنبه شانزدهم آبان ماه از سر گرفته می شود.

به گزارش فیلم نیوز، جمعه هفته گذشته نماوا با انتشار خبری اعلام کرد که قرار است پخش سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی از سر گرفته شود. این پلتفرم در خبر خود اشاره ای به روز پخش سریال نکرد.

بعد از انتشار این خبر در رسانه ها اعلام شد که قرار است شبکه مخفی زنان یکشنبه ها منتشر شود، اما روز یکشنبه خبری از پخش سریال نشد تا اینکه روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه افشین هاشمی با به اشتراک گذاشتن تیزری از این سریال از شروع انتشار آن از شامگاه سه شنبه شانزدهم آبان ماه خبر داد. او در این باره نوشت: «بی حرف پیش گویا «شبکه مخفی زنان» دوباره راه افتاده. فردا ساعت 8 شب با قسمت 21 در نگاهتان خواهیم بود و چه خوشحال خواهیم شد اگر ببینید.»

نماوا در فصله یک روز مانده به از سرگیری انتشار شبکه مخفی زنان، خلاصه ای از بیست قسمت پخش شده را در قالب «آنچه گذشت» روی پلتفرم خود بارگذاری کرده است.

شبکه مخفی زنان در تاریخ دوم دی ماه بعد از پخش قسمت بیستم، انتشارش متوقف شد. این سریال قرار بود از مرداد ماه سال جاری پخش خود را از سر بگیرد که یک شب مانده به پخش، این امر منتفی شد و حالا قرار است بعد از گذشت 9 ماه طلسم آن بشکند و ده قسمت باقی مانده عرضه شود.

شبکه مخفی زنان داستان میرزامحمود زنبورک چی، رئیس اداره سجل احوال (ثبت احوال) است که 4 همسر اختیار کرده. آن ها هر کدام فکر می کنند میرزا تنها 2 همسر دارد [در واقع یک هوو دارند]. میرزا که 7 دختر از 3 همسرش دارد و همسر چهارمش باردار است، برای ازدیاد نسل و داشتن فرزند پسر چهار بار ازدواج کرده. او در این اوضاع و احوال توسط مدبرالملک (معاونت وزارت معارف) برای تشکیل کانون بانوان دعوت به همکاری می شود. مسئول این کانون، دلبرجان تاجرباشی، بانویی تحصیل کرده و فرنگ رفته است که میرزا یک دل نه صد دل عاشق او می شود…

این سریال براساس فیلمنامه ای از محمد رحمانیان جلوی دوربین رفته و در آن بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، امیر حسین رستمی، مونا فرجاد، به آفرید غفاریان و… به ایفای نقش پرداخته اند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا