لوازم خانگی

جشنواره‌ 14 سالگی دیجی‌کالا با تخفیف‌های ویژه


چهاردهمین جشنواره تولد ای بی سی مگ از 20 تا 22 بهمن ماه با تخفیف های مختلف برگزار می شود.

در فوریه 2006، ای بی سی مگ برای اولین بار شروع به کار کرد. ای بی سی مگ از آن روز به بعد توانسته است خدمات خود را با کمک مشتریان توسعه دهد و با راه اندازی انواع خدمات آنلاین، دامنه فعالیت خود را افزایش دهد.

به یاد این همراهی و قدردانی از کاربران، همانند سال های گذشته برنامه های ویژه ای برای کاربران و فروشندگان در نظر گرفته شد. این جشنواره از صبح روز یازدهم بهمن ماه آغاز و تا آخرین دقایق دوازدهم بهمن ادامه دارد.

بیش از 100000 نوع کالا تا 70 درصد تخفیف

در چهاردهمین جشنواره تولد ای بی سی مگ، انواع کالاهای قابل خرید برای بیش از 100 هزار کاربر و تخفیف تا 70 درصد برای انواع کالا در نظر گرفته شد. از لوازم خانگی گرفته تا جواهرات، ورزش و مسافرت، از صنایع دستی تا مد و پوشاک.

همچنین مشتریانی که تا به حال از ای بی سی مگ خرید نکرده اند، می توانند اولین خرید ای بی سی مگ خود را با کد تخفیف 20000 تومانی و ارسال رایگان کسب کنند.

یکی دیگر از پیشنهادات ویژه چهاردهمین جشنواره ای بی سی مگ فرصت دعوت از دوستان برای اولین خرید ای بی سی مگ و شرکت در قرعه کشی 4 کنسول بازی پلی استیشن 5 است.به عبارت دیگر کاربران می توانند به تعداد دوستانی که به ای بی سی مگ دعوت می کنند امتیاز کسب کنند. و شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری افزایش دهند.

برخورداری از شرایط ویژه در دیجی پلاس و همچنین شرکت در هفت گنج کلاب دیجی از دیگر بخش های این جشنواره است.

وارد جشنواره شوید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا