هنر و سینما

نتفلیکس در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ نزدیک به نیم میلیون مشترک از دست داده است


نتفلیکس در سه ماهه مالی خود نزدیک به نیم میلیون مشترک از دست داد ، با وجود اینکه تعداد مشترکان مورد انتظار زیاد بود.

نتفلیکس از دیرباز یکی از بزرگترین پخش کننده های رادیویی و پیشرو در نوآوری و انقلاب در تماشای برنامه های سینمایی و تلویزیونی تلقی می شد ، اما در چند سال اخیر به نوعی از خدمات پخش تبدیل شده است. تازه واردان با رژیم نتفلیکس مخالفت کردند.

در حالی که اپیدمی کرونا اقتصاد بسیاری از شرکت های سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است ، نتفلیکس در طول بهره برداری از آن موفقیت چشمگیری در بسیاری از کشورها داشته است. نیازی به گفتن نیست که شرکت هایی مانند دیزنی و آمازون در بازار رقابتی امروز پیشرفت خوبی داشته اند و سرویس توزیع چینی Aichi نیز در چین موفق بوده است. اکنون نمی توان گفت Netflix تا چه زمانی پیشتاز رقابت خواهد بود ، اما شایان ذکر است که تعداد مشترکان این سرویس همچنان در حال افزایش است و گاهی اوقات حتی در برخی از مناطق انتظار می رود. به

نتفلیکس

با این حال ، آمارهایی از تعداد مشتریانی که سیستم خدمات را در سه ماهه دوم ترک کرده اند ، ارائه می شود. به گفته Market Insider ، آخرین تجزیه و تحلیل سود و زیان Netflix در سه ماهه دوم نشان می دهد که 430،000 مشترک در ایالات متحده و کانادا از دست داده است. نتفلیکس در بیانیه اخیر خود گفت که خسارت های ناشی از بحران کرونا را در نظر نگرفته است. متن این جمله را در زیر بخوانید:

“ما سه ماهه را با بیش از 209 میلیون عضو به پایان رساندیم ، که کمی بیشتر از انتظار ما بود. امسال) که هنوز در حال پیشرفت است.”

با وجود از دست دادن نیم میلیون مشترک ، مشخص است که Netflix دلسرد نیست. این شرکت در سه ماهه دوم 1 میلیون مشتری داشت و 1.54 میلیون مشتری به دست آورد. انتظار می رود که این بخش در سه ماهه سوم 3.5 میلیون مشتری جدید داشته باشد. شاید کمی مشتاق بود ، اما با تولید گسترده فیلم امروز ، به لطف واکسن کرونا ، دلایل زیادی برای افزایش تعداد مشترکان Netflix وجود دارد.

دانستن دلیل از دست دادن نیم میلیون مشتری امروزه کمی دشوار است. البته هزینه واکسن کرونا برای بسیاری از افراد گران است و ثبت نام در Netflix برای آنها یک رویداد گران قیمت و غیرقابل قبول است. یک مشکل داخلی نیز وجود دارد ، و در برخی زمینه ها ، Netflix عناوین جالب کمتری را نسبت به سایر مناطق ارائه می دهد ، و سپس مشکل عادت معمول Netflix برای بودن در برخی مناطق مهمتر از کیفیت است. به طور کلی ، مواقعی وجود دارد که سایر خدمات پخش ممکن است شنوندگان و خوانندگان خود را داشته باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا