هنر و سینما

دانلود فیلم طنز ایرانی بهرام افشاری

دانلود فیلم فسیل رایگان با بازی بهرام افشاری

فیلم فسیل کریم امینی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی فسیل با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید فسیل با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی فسیل با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی

درباره فیلم:

فیلم فسیل محصول کشور ایران به کارگردانی کریم امینی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون بهرام افشاری, هادی کاظمی, الناز حبیبی, الهه حصاری, ایمان صفا, بابک کریمی, سید جواد هاشمی, غلامرضا نیکخواه, سمانه منیری, امید روحانی, علیرضا استادی, قاسم زارع, خشایار راد, مجید شهریاری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

با فسیل به دهه پنجاه سفر کنید…

اخبار فیلم:

  • آنونس فیلم کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، رونمایی شد.چ
  • فیلم سینمایی فسیل از 24 اسفند بر پرده سینما ها میرود.
  • فروش فیلم فسیل در 12 روز از مرز 20 میلیارد تومان گذشت
  • فروش فیلم سینمایی فسیل از 50 میلیارد تومان گذشت
  • فسل از 60 میلیارد تومان گذشت و به پرفروش ترین فیلم امسال تبدیل شد
  • تیزر جدید فیلم سینمایی فسیل قرار گرفت
  • فیلم سینمایی فسیل که پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است عنوان اولین فیلم 100 میلیاردی در سینما را نیز از آن خود کرد. این فیلم حدود چهل و دو روز از اکران آن میگذرد با جلب رضایت مخاطبان و استقبال روبرو شد و رکورد های مختلف از جمله رکورد فروش روزانه و هفتگی، را به نام خود ثبت کرد.
  • فیلم فسیل به فروش 153 میلیارد تومان رسید و همچان یکی از فیلم های پرفروش هفته میباشد

بازیگران فیلم:

بهرام افشاری, هادی کاظمی, الناز حبیبی, الهه حصاری, ایمان صفا, بابک کریمی, سید جواد هاشمی, غلامرضا نیکخواه, سمانه منیری, امید روحانی, علیرضا استادی, قاسم زارع, خشایار راد, مجید شهریاری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

کریم امینی کارگردان: متولد 1357 زاهدان که فعالیت فیلمسازی خود را از سال 1374 آغاز کرد و پس از گذراندن این دوره همکاری خود را با انجمن سینمای جوانان ایران آغاز نمود و تاکنون توانسته بیش از 20 فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن کارگردانی کند.

بهرام افشاری بازیگر: بهرام افشاری (زادهٔ 6 خرداد 1366) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت 2 بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت 5 و پایتخت 6 حضور پررنگ تری پیدا کرد.

هادی کاظمی بازیگر: سید هادی کاظمی (زادهٔ 13 آبان 1355 در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با سریال شب های برره به شهرت رسید و در آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا