آشپزی

طرز تهیه کوکی کورن فلکس ترد و خوشمزه بدون نیاز به فر


یکی از مهم ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های روز خوردن میان وعده است. کوکی های کورن فلکس یک انتخاب خوشمزه برای میان وعده ای است که نیازی به پخت ندارد و در کوتاه ترین زمان آماده می شود. کوکی های کورن فلکس نیز می توانند به یکی از شام های مورد علاقه کودک شما تبدیل شوند. در این مقاله از سری آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه کیک ذرت مورد علاقه خود را به شما آموزش می دهیم.

بدون کوکی کورن فلکس پخته شده

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

امروزه تهیه غذاهای خوشمزه و آسان بسیار محبوب است. در اینجا این کیک های خوشمزه را با چند ماده ساده و بدون پخت آماده کرده ایم.

مخلوط کردن

ابزار مقدار
چربی ذرت 50 گرم
شکلات تخته ای 50 گرم
شکلات شکسته 3 قاشق چایخوری
پودر پسته یک قاشق

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

1.
برای تهیه این کیک خوشمزه ابتدا یک شکلات تخته ای به روش بن ماری (با حرارت غیر مستقیم با آب نرم شده) روی بخار آب داخل کتری قرار می دهیم تا کاملا حل شود.

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

2.
وقتی شکلات ذوب شد ذرت ها را با دست خرد کرده و روی شکلات می ریزند و با لیسک همه مواد خوب مخلوط می شوند.

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

3.
در این فرآیند برای بهتر و جذابتر شدن کوکی ها، مقدار کمی شکلات به آن اضافه می شود و دوباره همه مواد با هم مخلوط می شوند.

طرز تهیه کوکی کورن فلکس

4.
در این مرحله روغن را در ظرفی ریخته و مانند تصویر یک قاشق غذاخوری از مواد آماده شده را در ظرف می ریزیم و با کمی پودر پسته تزیین می کنیم. سپس به مدت نیم ساعت در یخچال می گذاریم تا شیرینی های خوشمزه پخته شود.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن و پرورش، جمع آوری پول و مشهور شدن به خاطر استعدادش در تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر “محتوای حرفه ای و استاندارد”. افراد در پروژه های استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید فیلم دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا