لوازم خانگی

بررسی سشوار صنعتی رونیکس 1101؛ خوش‌دست، سبک و کاربردی


یکی از تجهیزات صنعتی که انرژی الکتریکی را به هوای گرم تبدیل می کند، سشوار صنعتی است. این نوع دستگاه ها هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکرد شباهت زیادی به سشوارهای معمولی دارند اما در مدل های صنعتی حرارت بیشتری وجود دارد. در این ویدیو نگاهی به سشوار صنعتی رونیکس مدل 1101 می اندازیم و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا می شویم.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

مانند بسیاری از ابزارهای صنعتی، یک کیت BMC در جعبه وجود دارد که شامل سشوار صنعتی و ابزار است. بدنه این سشوار از پلاستیک فشرده ساخته شده است. دارای توان کاری 220 ولت و توان 2000 وات می باشد. در مورد دما نیز باید بگوییم که کمترین دمایی که ارائه می دهد 50 درجه است و این دستگاه می تواند بالاترین دمای 600 درجه را ارائه دهد.

برای تنظیم دما می توانید از 9 روش مختلف استفاده کنید. این دستگاه طراحی کلی خوبی دارد و کار با آن آسان است. در پشت دستگاه سوراخ هایی وجود دارد اما بهتر است یک بار این سوراخ ها را تمیز کنید. در صورت مسدود شدن این منافذ به دلیل وجود گرد و غبار، هنگام استفاده از سشوار صنعتی رونیکس 1101 با بدنه ای گرمتر از حد معمول مواجه خواهید شد.

برخی از کاربران صنعتی سشوار از فرسودگی و پارگی زودرس قطعات شکایت دارند. لازم به ذکر است که قطعات مورد استفاده در سشوارهای صنعتی به دلیل تولید حرارت بالا از مقاومت پایینی برخوردار هستند. این بدان معنی است که آنها هنگام گرم شدن شکننده تر می شوند. بنابراین هنگام کار با سشوار صنعتی مراقب باشید که به دستگاه ضربه نزنید.

سشوارهای صنعتی در کاربردهای مختلفی مانند رزین کار، شیشه ماشین دودی، دکوراسیون و غیره استفاده می شوند. به طور خلاصه باید بگوییم که سشوار صنعتی رونیکس 1101 دستگاهی با کاربری آسان، سبک و کاربردی است که می تواند پاسخگوی نیاز کارهای خانگی و صنعتی باشد. در حال حاضر می توانید با پرداخت حدود 2 میلیون تومان این دستگاه را از فروشگاه ای بی سی مگ خریداری کنید.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محتوا را فقط برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگ مگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

در یوتیوب

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا