آشپزی

طرز تهیه رول موز و شکلات؛ یک صبحانه‌ی سریع و خوشمزه


می‌توان گفت که صبحانه مهم‌‌ترین وعده‌ی غذایی روزانه‌ی ماست و به ما کمک می‌کند تا انرژی کافی برای شروع روزمان را داشته باشیم و در وعده‌های غذایی دیگر پرخوری نکنیم. اگر دوست دارید یک صبحانه‌ی جدید را امتحان کنید که در عین خوشمزه بودن، بسیار سریع حاضر شود، رول موز و شکلات پیشنهاد ما به شماست. همچنین با تهیه‌ی رول موز و شکلات جذاب می‌توانید فرزندتان را به خوردن صبحانه یا حتی میان‌وعده تشویق کنید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری ای بی سی مگ قصد داریم طرز تهیه رول موز و شکلات را به شما آموزش دهیم که حتما دوست خواهید داشت.

رول موز و شکلات

طرز تهیه رول موز و شکلات

اگر هوس یک صبحانه‌ی آسان و در عین حال خوشمزه کرده‌اید، این رول موز و شکلات می‌تواند بهترین گزینه باشد. همچنین می‌تواند یک صبحانه یا میان‌وعده‌ی جذاب برای کودکان باشد.

مواد لازم

مواد مقدار
نان لواش 2 عدد
موز 2 عدد
بادام‌زمینی 10 عدد
کره‌ی بادام‌زمینی 2 قاشق غذاخوری
شکلات صبحانه 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه رول موز و شکلات

طرز تهیه رول موز و شکلات

طرز تهیه رول موز و شکلات

1.
برای آماده کردن این رول خوشمزه، ابتدا یک لایه‌ی نازک از شکلات صبحانه را روی نان لواش می‌مالیم تا سطح نان کاملا با شکلات پوشیده شود.

طرز تهیه رول موز و شکلات

2.
بعد از اینکه سطح نان را کاملا با شکلات پوشاندیم، یک عدد موز را روی نان قرار می‌دهیم و به آرامی رول می‌کنیم.

طرز تهیه رول موز و شکلات

3.
در این مرحله بعد از اینکه نان را رول کردیم، دو طرف نان را با یک چاقوی تیز برش می‌دهیم و کنار می‌گذاریم.

طرز تهیه رول موز و شکلات

4.
در این مرحله دور تا دور نان را با آغشته به کره‌ی بادام‌زمینی می‌کنیم.

طرز تهیه رول موز و شکلات

5.
در مرحله‌ی آخر رول آماده شده را با بادام‌زمینی خرد شده پوشش می‌دهیم و با یک چاقوی تیز برش‌های 2 سانتی می‌زنیم و تمام.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا