لوازم خانگی

سامسونگ گلکسی S7 یا ال‌جی G5؛ آن‌چه شما گفتید


در شب ارائه پرچم داران جدید سامسونگ SY FF، از شما پرسیدیم که Galaxy S7 را ترجیح می دهید یا LG G5؟ ما از شما خواسته ایم که دلیل آن را به ما بگویید و شما حتی موافقت نمی کنید. شما هم تجربیات خود را به اشتراک گذاشتید. در ادامه این مقاله ، می خواهیم نگاهی به جمع آوری ایده های شما بیندازیم. منتظر ای بی سی مگ مگ باشید.

  • هنوز نه Galaxy S7 و نه LG G5 معرفی نشده اند. به عبارت دیگر ، تاکنون هیچ کاربری با این دو محصول مواجه نشده است. قرار است این دو گوشی در 2 مارس در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا (MWC 2016) رسما معرفی شوند.
  • برخی از یادداشت ها برای مطالعه بیشتر تغییر کرده است. برای مشاهده همه ایده های سازگار ، “شما می گویید ؛ Samsung Galaxy S7 یا LG G5 را بررسی کنید” را بخوانید.
  • نظرات دوستان در دیدگاه نویسنده منعکس نمی شود.

بحث بزرگ این است که کدام شرکت بیشترین نوآوری را در تولید محصول دارد.

ابراهیم:

به نظر من ، در چند سال گذشته ، آلجی ثابت کرده است که هدف او نه تنها فروش بیشتر ، بلکه تلاش برای نوآوری در محصولات خود است. ما بارها شاهد جایزه بهترین طراحی و بهترین نوآوری توسط آلجی بوده ایم. حتی در زمینه لوازم خانگی ، این قانون اجتناب ناپذیر است و نوآوری م effectiveثر آشکار است. به نظر من ، سامسونگ قدرت زیادی دارد و از همان ابتدا موقعیت بهتری نسبت به Al-LG کسب کرده است ، اما شباهت آن در طراحی و غوطه ور شدن در بازی رقابت جهانی ، آن را گمراه می کند.

zz:

فکر می کنم آلجی ریسک بیشتری کرد و من آلجی را دوست دارم. سامسونگ همان S6 را نیاورد ، فقط آن را به روز کرد. فکر کنم از S6 تا S10 یکسان باشه. مانند گلکسی اس که شبیه گلکسی اس 5 بود. من آلجی را 100٪ ترجیح می دهم.

آمین:

ال جی به روزرسانی های جالبی از جمله صفحه نمایش دوم ، طرح مدل ، دوربین دوگانه و On-On و درگاه USB Type-C انجام داده است.

نیما او نتیجه گیری را به الجی واگذار کرد و گفت:

… ابتدا ال جی ، سپس اپل ، هیچ دیگری

اما علی جوادی او که فاش کرد یکی از طرفداران بزرگ برند سامسونگ است ، پاسخ داد:

… سامسونگ اول ، سامسونگ دوم ، سامسونگ سوم و نه بیشتر

دلایل آن عبارتند از:

سامسونگ اولین کسی بود که طراحی منحصر به فرد و زیبای خود یعنی سری Edge را به جهان نشان داد

صالح شاهمرادی | او که از طرفداران LG است ، از شرکت به شرح زیر دفاع کرد:

Kn ود ضربه زدن ، ضربه زدن ، استفاده از لیزر برای تمرکز ، بدن خوددرمان کننده در سری G-Flex ، ضد لغزش که چیزی را از حالت خمیده به صاف تغییر نمی دهد ، دوربین دوگانه ، بسته ای در پشت LG V10 که ناگهان ضربه می زند و همه همه اینها از “به روز رسانی LG” است.

علی س:

این اولین تلفن دوربین سامسونگ بود. این فبلت توسط سامسونگ طراحی شده است. این گوشی های ال جی از نوت با پسوند داخلی گرفته شده اند. چند ویندوز برای اولین بار به گوشی های سامسونگ آمد. اولین صفحه چرخشی در دایره کهکشان بسیاری از به روزرسانی های دیگر مانند سنسور ضربان قلب – قلم – سری – استفاده از دستگاه در هنگام عکسبرداری – حاشیه افراد – ده ها به روز رسانی نرم افزار دیگر اما وقتی به آنچه دوستان ما به روز رسانی می نامند نگاه می کنیم ما می بینیم که آنها در حال حاضر در همه تلفن های دیگر استفاده می شوند ، به عنوان مثال ، ضد ضربه یا…

بسیاری نیز سعی کرده اند مشخصات محصولات قبلی سامسونگ و ال جی را با هم مقایسه کنند و نتایج درستی به دست آورده اند.

دانیال:

ال جی عملکرد دوربین را بسیار خوب کرده است ، اما هنوز فکر نمی کنم از سامسونگ بهتر باشد. اما قرار گرفتن در موقعیت مترقی هرگز به معنای بهترین بودن نیست. از نظر کیفیت صفحه نمایش ، کیفیت ساخت ، سرعت ، سخت افزار و نرم افزار ، ارتقاء و حتی دوربینی که ای بی سی مگ به آن علاقه دارد ، LG پشت سامسونگ است.

فرشاد:

صد در صد الجی! در حالی که در مورد رابط کاربری یا رابط راه انداز LG اهمیت چندانی ندارد ، اما به هر طریق دیگر می خواهیم عناوین LG را بشماریم ، البته راه انداز سامسونگ من چندان برای من مناسب نیست و من ترجیح می دهم از گوگل استفاده کنم پرتاب کن ظاهر سامسونگ خسته کننده است و من به خصوص از ظاهر آن خوشم نمی آید و به همان اندازه صاف نیست که آن را برای گوشی خریداری کرده اید … برای تغییر کامل و بازگرداندن ظاهر چیزی زیبا ، سنسور در را به جای پشت گوشی روشن بگذارید ، بلندگوهای استریو را ضد آب بگذارید. بقیه اموال من خوب است.

علی:

صفحه نمایش LG بین CD ها بسیار خوب است ، اما در مقایسه با Super AMOLED ، به خوبی S5 نیست. عملکرد G4 بسیار پایین و آزاردهنده است. S6 رزرو خوبی دارد. G4 واقعاً بدنه خوبی دارد و حس خوبی را منتقل می کند که باریکی S6 چیز دیگری است. سرعت S6 بالاست. به طور کلی ، تنها مزیت G4 ضبط تصویر آن و قابلیت افزایش حافظه و جایگزینی باتری است. اگر از نزدیک مقایسه کنید ، حتی این سه مورد نمی توانند تفاوت هایی را که روی صفحه نمایش دیده می شود جایگزین کنند. تغییر کرده است و ظاهر S7 باید با G5 مقایسه شود تا مشخص شود کدام بهتر است. نکته این است که چون S7 مشابه S6 است ، G5 بهتر است !!

برخی از دوستان نیز بر اخبار و شایعات مربوط به گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 تکیه کرده اند.

محمدرضا:

… امسال ، با اسنپدراگون 820 ، LG G5 ممکن است از نظر قدرت چندان مناسب نباشد. پیپ من اضافه شد کمی خلاقیت که همیشه در گوشی های ال جی وجود دارد. البته ، سامسونگ چیزی را از دست نمی دهد و برخی ویژگی های جذاب را به گوشی بعدی اضافه کرده است ، اما مسلم است که تغییر ظاهر گوشی نمی تواند مشکلات بازاریابی زیادی ایجاد کند.

سبحان:

با توجه به آنچه من فهمیدم ، سامسونگ تنظیمات بیشتری انجام داده است ، که مهمترین آنها ناپدید شدن دوربین است. به طور کلی ، ظاهر آنها تغییر چندانی نکرد. برخلاف سامسونگ ، ال جی که G4 را نسبت به G3 تغییر داد ، به طور کامل به G5 ارتقا یافته است.
البته ، تعداد زیادی عکس از صفحه نمایش G5 منتشر نشده است ، اما من شخصاً ظاهر دوربین G5 را اصلا دوست نداشتم. همچنین این واقعیت که ال جی دکمه صدا را از پشت برداشته است ، اصلا حرکت جالبی نیست. این دکمه ها امضای گوشی های LG هستند که بسیار هوشمند نیز هستند.
به طور کلی ، من فکر می کنم G5 یک تلفن کارآمدتر است.

1999. هر HS:

اگر دیروز از من بپرسید ، می گویم G5. اما گوشی واقعاً زشت است. عکاس را دیدم و همانطور که می خواستم غذا خوردم. من یکی از این گوشی ها را انتخاب نمی کنم. اکنون من فقط می گویم Note 5 یا iPhone 6S

ALPHA:

من فکر می کنم G5 بهتر از S7 خواهد بود اما…
روی دوربین G5
اگر روی صفحه نمایش S7 است
از نظر طراحی: هر دو می توانند خوب باشند
درباره باتری: طبق شایعات ، می تواند G5 باشد
در جنبه نوآوری: به لطف پورت G5
زیبایی شناسی: به لطف صفحه خمیده S7
هر دو گوشی ممکن است خوب باشند ، اما من هنوز هم فکر می کنم G5 بهتر خواهد بود ، اما S7 همچنان به دلیل بهبود نرم افزار و شلوغی کمتر می تواند در فروش از G5 جلوتر باشد.

برخی از کاربران یکی از دو گوشی را قبول نکردند.

م:

نه به این دلیل که یا ظاهر s7 رضایت بخش نیست (بسیار شبیه به S است) یا ظاهر G5 خوب است (تصویر واقعی قبلاً منتشر شده است. اگر آن را پیدا کردید بدترین گوشی محسوب می شود. خوب است. امیدوارم p9 بهتر از سایرین به نظر برسد. من در مورد دستگاهم چیزی نمی گویم زیرا تقریباً همه آنها یکسان هستند

حسین:

هیچکدام به نظر من. هیچ یک از آنها پیشرفت چشمگیری نداشته است ، البته شما یکی از انتخاب های خود را از دست نخواهید داد ، زیرا هر دو بهترین گوشی های بازار پس از سری Samsung Note هستند. من نوت 5 و قطعاً نوت 6 را در آینده ترجیح می دهم.

پیمان او همچنین آخرین کلمات را گفت:

دیده نشده و بر اساس شایعات قادر به ارائه اجماع نیست!

یکشنبه ، 23 مارس ، هر دو سامسونگ گلکسی S7 و LG G5 معرفی خواهند شد. قطعا فردا اخبار تحقیقاتی زیادی در مورد این دو محصول خواهیم داشت و از زوایای مختلف به آنها نگاه خواهیم کرد. با ما بمان.

سامسونگ برای MWC 2016 چه برنامه ای دارد؟

LG برای MWC 2016 چه برنامه ای دارد؟

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا