لوازم خانگی

10 محصول عجیب سامسونگ که نمی‌دانستید وجود دارند


وقتی صحبت از لوازم الکترونیکی می شود، سامسونگ یکی از آن برندهایی است که ناخودآگاه وارد بحث می شود. درک دلیل آن دشوار نیست. عملا همه چیز توسط سامسونگ ساخته شده است.

ماشین لباسشویی، تلویزیون، چاپگر، جاروبرقی، و درایوهای فلش USB تنها تعدادی از هزاران خروجی مختلف سامسونگ هستند، به جز واحد موبایل و اپلیکیشن سامسونگ. اما این محصولات را فراموش کنید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد سامسونگ خوانده باشید، می دانید که این شرکت کره ای چیزهای بسیار غیرعادی نیز می سازد و اگر این کار را نکرده اید، باید از برخی از این محصولات عجیب سامسونگ شگفت زده شوید.

1. هلیکوپتر درایو

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

بیایید مستقیماً با یکی از عجیب ترین و غیرمنتظره ترین محصولات سامسونگ شروع کنیم. اگر فکر می کنید که گوشی های سری گلکسی و گلکسی نوت یک پیشرفت واقعی در فناوری هستند، باید بدانید که سامسونگ سال هاست در حال ساخت هلیکوپتر است. البته آنها از سال 1999 تولید هلیکوپترهای کامل را متوقف کردند و اکنون فقط تعدادی از آنها را می سازند. چیزهایی مثل موتور و توربین. بنابراین در کره جنوبی، به لطف Samsung Techwin (یکی از شرکت های خواهر سامسونگ)، ممکن است گاهی اوقات یک هلیکوپتر سامسونگ را در حال پرواز در آسمان ببینید.

2. تپانچه

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

وقتی به سامسونگ فکر می کنیم، مطمئناً چیزهایی مانند تلویزیون، لوازم خانگی، تراشه های نیمه هادی، شکایت علیه اپل، احتمالاً تلفن های همراه در حال انفجار و اتومبیل ها به ذهنمان خطور می کند. اما جالب است بدانید که سامسونگ سال هاست در حال توسعه سیستم های خودرویی برای ارتش کره جنوبی بوده است.

این ماشین‌ها سلاح‌های معمولی نیستند که در هیچ ارتشی یافت می‌شوند و مجهز به هوش مصنوعی برای درگیری خودکار با دشمنان بدون نیاز به اپراتور انسانی هستند. سامسونگ SGR-A1 نام دارد و محصول مشترک سامسونگ تکوین و دانشگاه کره است. بر روی این سلاح می توانید به فناوری هایی مانند دوربین، مسافت یاب و سیستم تشخیص صدا دست پیدا کنید و از سوی دیگر امکان نظارت، شناسایی و از بین بردن دشمنان به صورت خودکار فراهم شده است.

سامسونگ می گوید که این سلاح با تصمیم خود با دشمنان درگیری نخواهد داشت. درعوض، اطلاعاتی در مورد فردی که با ماشه دشمن است را ارائه می دهد و مردی که پشت اسلحه قرار دارد، تصمیم به شلیک می گیرد. این سلاح اکنون در منطقه غیرنظامی کره ای به طول 250 کیلومتر استفاده می شود که علی رغم نامش، یکی از نظامی ترین ها در جهان است. هیچ گزارشی مبنی بر کشته شدن یک نفر با این سلاح وجود ندارد.

3. پارک تفریحی

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

بله، بزرگترین پارک موضوعی در کره جنوبی متعلق به سامسونگ است و بسیار دیوانه کننده به نظر می رسد. این پارک Everland نام دارد و پر از وسایل سواری عالی است و به چهار منطقه سرگرم کننده تقسیم شده است که هر کدام موضوع خاص خود را دارند. در یک طرف پارک می توانید سواری هایی با مضمون جادویی کنید، در طرف دیگر می توانید وارد دنیای حیوانات شوید و در یک گوشه می توانید غرب وحشی را کشف کنید. این پارک سالانه 7.3 میلیون بازدید کننده را جذب می کند و بنابراین یک تجارت جدی و کامل است.

4. کمربند هوشمند

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

کمربند هوشمند این شرکت یکی از جدیدترین محصولات عجیب و غریب سامسونگ است که یکی از جالب ترین ها نیز می باشد. این کمربند هوشمند که با در نظر گرفتن زیبایی ساخته شده است، می تواند هر چیزی را زیر نظر داشته باشد. از تناسب اندام گرفته تا تاثیر غذاها بر دور کمر. با این کمربند می توانید دور کمر خود را اندازه بگیرید، قدم های خود را بشمارید و از عملکرد کلی بدن خود در طول روز آگاه باشید. همچنین این کمربند در رنگ های مختلف موجود است، بنابراین لازم نیست زیبایی و تناسب با سایر لباس های خود را فدای کارایی کنید.

5. خودکار

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

بگذارید یک چیز را از ابتدا روشن کنیم. سامسونگ در سال 2000 شرکت طراحی و تولید خودرو مستقل خود، سامسونگ موتورز را به رنو فروخت و دیگر خودرو تولید نمی کند. موفق ترین خودروی این شرکت سامسونگ SM5 بود که در سال 1998 ساخته شد و تا به امروز 680 هزار دستگاه فروخته است. سدان SM5 سامسونگ در کره جنوبی بسیار محبوب است، عمدتاً به این دلیل که از گاز مایع (LPG) استفاده می کند و از نظر مصرف سوخت بسیار مقرون به صرفه است.

6. بیمارستان

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

مرکز پزشکی سامسونگ را می توان در قسمت جنوبی سئول یافت که اساسا یک بیمارستان تمام عیار برای درمان بیماری های مختلف است. بیمارستان نه تنها به طور موثر به بیماران کمک می کند و آنها را معالجه می کند، بلکه برای آزمایش تکنیک های درمانی جدید قبل از اینکه بتوان در مقیاس وسیع از آنها استفاده کرد، استفاده می شود. این سوال مطرح می شود که آیا اعضای هیئت مدیره سامسونگ تا به حال ملاقات کرده و به این نتیجه رسیده اند که ساختن یک بیمارستان کامل بهتر از ساخت یک مرکز آزمون و خطا با استفاده از فناوری های جدید است؟

به هر حال جالب است که سامسونگ بالاخره تصمیم به ساخت بیمارستانی گرفت که اکنون یکی از برجسته ترین مراکز درمان سرطان در کره جنوبی است.

7. دستگاه های اولتراسوند

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

در مورد درمان صحبت شده است و جالب است بدانید که سامسونگ همچنین تجهیزات بیمارستانی زیادی تولید می کند. از جمله دستگاه سونوگرافی. اگر بخواهید با استفاده از سونوگرافی نوزاد متولد نشده را شناسایی کنید، بعید است که به برند دستگاه سونوگرافی توجه زیادی داشته باشید، اما مطمئناً با دیدن این که دستگاه کنار پزشک ساخت سامسونگ است، شگفت زده خواهید شد. در واقع، سامسونگ یک بازیگر اصلی در بازار تجهیزات پزشکی است و اسکنرهای سی تی، اسکنر رادیولوژی و مواردی از این دست تولید می کند. اساساً هر چیزی که در یک بیمارستان معمولی یافت می شود.

8. محصولات زیبایی الکترونیکی

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

در طول نمایشگاه سالانه CES، سامسونگ از چندین فناوری انقلابی در صنعت زیبایی رونمایی کرد که ظاهر ما را به طرز چشمگیری تغییر داده است. با توجه به تسلط سامسونگ بر بازار لوازم خانگی و گوشی های هوشمند، ورود این شرکت به دنیای زیبایی دیجیتال تعجب آور نیست. این محصولات هنوز به پایان نرسیده اند اما مفاهیم و ایده های جالبی دارند.

به عنوان مثال، فناوری Samsung Lumini می تواند با گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و ارسال آنها به یک پایگاه داده پیچیده مراقبت از پوست، ظاهر ناخالصی ها و کثیفی ها را روی صورت کاربران تشخیص دهد. از طرفی S-Skin می تواند میزان رطوبت و قرمزی پوست را اندازه گیری کرده و محصولات اولیه مراقبت از پوست را به کاربر پیشنهاد دهد. تمامی این محصولات حاصل تلاش شرکت C-Lab است که توسط سامسونگ تاسیس شده است تا کارکنان آن بتوانند خلاقیت فنی خود را در زمینه های جدید به کار گیرند و محصولاتی نوآورانه تولید کنند.

9. صندلی توالت

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

این محصول زیبای ماست سامسونگ تعداد بی‌شماری صندلی توالت دیجیتال با طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند شستشوی خودکار، تهویه مطبوع، گرم‌کن صندلی و خشک‌کن تولید کرده است. با تشکر از سامسونگ برای جدی گرفتن بهداشت شخصی و ایجاد محصولی که تجربه توالت را متحول می کند!

10. حسگرهای تشخیص حضور

محصولات عجیب و غریب سامسونگ

شاید کمی ترسناک به نظر برسد، اما یکی از عجیب ترین محصولات خانه هوشمند سامسونگ است. با قرار دادن این وسیله کوچک در مکانی مانند اتاق کودک خود می توانید تمامی حرکات را زیر نظر بگیرید. البته اگر کمی به شریک زندگی خود اعتماد نکنید، این محصول می تواند زشتی خود را نشان دهد، پس قبل از نصب آن در قسمت های مختلف خانه، حتما تائید سایر اعضای خانواده را جلب کنید.

ناگفته نماند که این تنها سنسور سامسونگ برای خانه ها نیست و این شرکت کره ای سنسورهای دیگری را نیز برای نظارت بر رطوبت یا دما ساخته و حتی دارای سنسوری برای نظارت بر باز و بسته شدن درها است.

منبع: Three.co.uk

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا