لوازم خانگی

بررسی چای ساز تکنو مدل 985؛ کیفیت ساخت متوسط اما پر قدرت


چای ساز یکی از اقلام ضروری در اکثر خانه ها است زیرا چای یک نوشیدنی محبوب برای همه ما ایرانیان است. در ویدیوی قبلی، جعبه را باز کردیم و چندین مدل چای ساز از برندهای مختلف را بررسی کردیم و در این ویدیو نگاهی به چای ساز تکنو 985 خواهیم داشت و خواهیم دید که آیا رقیب خوبی برای سایر چای سازها است یا خیر. با ما بمان.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

چای ساز تکنو مدل 985 از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده است و در طراحی آن، کتری و قوری روی صفحه داغ قرار گرفته است. ظرفیت کتری 1.7 لیتر و ظرفیت قوری 1.2 لیتر می باشد. توان دستگاه از 1500 تا 2000 وات متغیر است. قوری از شیشه ساخته شده است، اما نباید انتظار مقاومت بالایی در برابر آن داشته باشید. داخل قوری یک فیلتر فلزی تعبیه شده که اندازه خوبی دارد و قابل جدا شدن است.

وزن کتری بسیار سبک است که به دلیل تک لایه بودن بدنه آن است که در هنگام جوشیدن آب بدن را بسیار داغ می کند. اجزای موجود در این چای ساز همان حرارت را منتقل می کند و آب را در مدت 3 تا 8 دقیقه می جوشاند. دسته کتری عایق حرارت بوده و کتری قابلیت چرخش 360 درجه بر روی صفحه نگهدارنده را دارد و پس از به جوش آمدن آب به صورت اتوماتیک روی حالت گرمایش قرار می گیرد.

برای بررسی بهتر چای ساز تکنو مدل 985 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا