هنر و سینما

۵ سریال‌ علمی-تخیلی محبوب که باید بازسازی شوند


بازسازی مجموعه ای از داستانهای کمی شناخته شده و فراموش شده اغلب به خوبی پیش نمی رود. امروزه ، بسیاری از مجموعه های قدیمی ویرایش شده اند ، برخی از آنها را نمی فهمیم ، اما بازبینی پروژه لزوما چیز بدی نیست.

مزیت مرمت این است که با ارتقاء زیبایی و مضامین در طول زمان ، نسل های جدید با ویژگی هایی که طرفداران به دنبال آن هستند آشنا می شوند. از آنجا که موضوع غیر موضوعی است ، علم چندان جالب نیست و سریال های زیادی وجود دارند که اهمیت زیادی دارند ، اما به دلیل ارزش تولید و پیام های قدیمی در حال حاضر قدیمی به نظر می رسند.

با این حال ، هنوز تعداد زیادی از برنامه های علمی تخیلی کلاسیک وجود دارد که دارای تمام عناصر مناسب برای جذب طرفداران جدید بوده و مستحق به روز رسانی هستند.

1. جانی کوئست

مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی

  • کارگردان: هویت کرتین
  • پخش کننده صدا: دن مسیک ، تیم ماتسون ، دنی براوو
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 81 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.8 از 10

کارگردان کریس مک کی به تازگی نسخه جدیدی از جانی کوئست را به اشتراک گذاشت که اولین بار در سال 2018 اعلام شد ، اما به نظر می رسد حرکت هوشمندانه این است که این کارتون مورد علاقه کودکان را به یک مجموعه تبدیل کند. داستان تلویزیونی زنده. مجموعه عظیمی از Johnny Quest (یا Johnny Quest Adventures) از دهه 60 مجموعه ای از فعالیتهای سرگرم کننده با جانی ، پدر بنتون کوئست ، دانشمند ، دوستان حاجی و ریس بانون و جانی داگ بود. این سریال از زمان موفقیت اولیه خود چندین بار تکرار شده است. به خصوص سری Johnny Quest در دهه 90 ، که برای بازیکنان جذاب بود اما با سن آنها آمیخته شد و جهان Quest را در فضا پیمود.

جانی کوئست و پس از آن واقعاً سرگرم کننده بود ، و برخی از ما با دیدن شخصیت هندی که اولین کارتون را هدایت می کرد لذت بردیم. با ترمیم ، جانی کوئست می تواند راه سریالی مانند ریوردیل و نانسی درو را دنبال کند و مخاطبان زیادی را با روح جوان جذب کند و همچنان کارتون اصلی را تجربه کند. دنیای تحقیقاتی که جانی و دوستانش در آن با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، برای مخاطبان مدرن جالب خواهد بود ، زیرا به فناوری ، رسانه های اجتماعی و محیط های شبیه سازی شده مربوط می شود که بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند ، مانند فیلم شماره 1. 1 آماده اما با فرهنگ کتاب مقدس کمی. در این توانبخشی ، شخصیت ها باید از نژاد بیشتری برخوردار باشند و باید بین جنس ها تفاوت وجود داشته باشد ، در هر صورت در صورت موفقیت آمیز خواهد بود.

2. لغزنده

مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی

  • کارگردان: کلر تلوی
  • بازیکنان: جری اوکانل ، سابرینا لوید ، دلقک دراکس
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 90 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.5 از 10

لغزنده ها بیشترین تعداد سریال را در سال 1995 داشتند ، اما در مورد فرهنگ عامه امروز صحبت نمی کند. این سریال پنج فراز و نشیب داشت ، با بازیگران اصلی دائماً در حال تغییر ، و همچنین از فاکس به سیفا ، اما اسکی بازها ایده هایی را مطرح کردند که سزاوار نگاه خاصی بودند. داستان این سریال توسط گروهی از دوستان دنبال می شود که به طور مخفیانه وارد انقلاب پس از انسان شده اند. در ابتدا ، کوین مالوری گردابی را منتشر کرد که او و دوستانش را به نسخه های پی در پی زمین کشاند.

کوین به سرعت دستگاه خود را قطع کرد تا از گرداب خارج شود. بازیکنان اصلی پنج فصل را به امید بازگشت به دنیای واقعی سپری کردند. سفر در زمان و جهان چند بعدی هرگز قدیمی نمی شوند و با مرور این مجموعه می توان به طور قطع محبوبیت آن را در نظر گرفت. همچنین در مجموعه های بزرگتر ، بیشتر موضوعات سیاسی-اجتماعی مانند فاشیسم و ​​نژادپرستی به شیوه های جدید و ابتکاری مورد بررسی قرار گرفته است و این مسائل می تواند با دقت بیشتری در “بازسازی” گنجانده شود. مجموعه ای که در آن بازیگران هر هفته از نسخه های مختلف سیاره دیدن می کنند می تواند حس نوستالژی را برای بسیاری از علاقه مندان به علم برانگیزد. می توان تصور کرد که این سریال به نسخه ای تبدیل شود که بیشتر فکری و فکری باشد تا مجموعه های فردای دیسی.

3. قهرمانان

مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی

  • کارگردان: کوین لافرتی
  • بازیکنان: ساندیل رامورتی ، میلو ونتیمیگیلا ، زاکاری کوئینتو
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 53 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.5 از 10

وقتی Heroes برای اولین بار در سال 2006 ظاهر شد ، چیزی جدید بود ، یک دنیای واقعی با قدرت خاص خود. این مجموعه تعدادی از بازیگران از جمله Sandhill Ramorti ، Milo Ventimigilla و Zakari Quinto را بازی کرده است و به عنوان یک کتاب طنز که در آن بازیگران همه از سابقه های مختلف هستند ، بازیگران قدرت خود را در مراحل مختلف و نه دوباره مشاهده می کنند.

آنها با یک سازمان دولتی مواجه شدند که این افراد با استعداد را محاکمه و دستگیر کرد و همچنین از غمگین ترین و قدرتمندترین شرور به نام سالار متنفر نبودند. پتانسیل این سریال و یک سری کوچک به نام احیا به هدر رفته است. زیرا با وجود اینکه فصل اول بسیار محبوب بود ، اما ریتم خود را از دست دادند و تماشاگران را از دست دادند. اکثر طرفداران حتی فصل گذشته را به خاطر کیفیت پایین آن به خاطر نمی آورند. قهرمانان و قهرمانان همیشه در مرکز فیلم ها و سریال های تلویزیونی هستند و طرفداران این ژانر به دنبال دنیاهای جدید و شخصیت های جدید متناسب با نیازهای خود هستند. بنابراین ساختن یک قهرمان می تواند یک فعالیت سرگرم کننده باشد.

4. کاپیتان

مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی

  • کارگردان: ن
  • پخش کننده صدا: جانی تندر ، کریستال کین
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 80 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.7 از 10

حداقل گروهی از بچه ها با تماشای این سریال متحرک در سال 1986 بزرگ شدند. این سریال در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد و حول و حوش سیصد نفر در حال مبارزه با یک مرد مکانیکی شرور به نام Doc Terror و همدستانش است. همکاری با او ، یک هکر به این سه تیم مردانه توسط کریستال کین پشتیبانی می شدند ، که دفتر مرکزی آنها را اداره می کرد. این مجموعه با استفاده از تغییرات و خلبانان ، رابطه بین انسان و فناوری را بررسی کرد و در لحظات استراتژیک جنگ ، کل تیم فریاد “قدرت بی نهایت” برای پوشاندن بدن خود را در آغوش گرفتند. این مجموعه آخرین جلسات آموزشی را داشت ، مانند مجموعه کارمن سن دیگو Netflix با صحنه های آموزنده. به طور کلی ، در هالیوود ، این قابلیت وجود دارد که حتی صحنه های خارج از فیلم را جذاب و جذاب کند.

بازسازی این مجموعه نیاز به تنوع بیشتری از بازیکنان دارد ، مانند آخرین فصل کارتون اصلی که بومیان به داستان اضافه کردند. راه اندازی مجدد این سریال ممکن است برای طرفداران ژانر علمی تخیلی که هنوز از مرد آهنی ناراحت هستند جذاب باشد. همچنین می تواند از برخی مشکلاتی که در دنیای سینمایی مارول ایجاد شده است ، مانند فناوری مورد استفاده ارتش جلوگیری کند.

5. جهش کوانتومی

مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی

  • کارگردان: مایک پست
  • بازیکنان: اسکات باکولا ، دین استوکول ، دبورا پرت
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 95 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 8.1 از 10

توزیع قدرت از سال 1989 تا 1993 گسترش یافت ، بنابراین ممکن است یک روش قدیمی باشد ، اما داستان فوق العاده اسکات باکولا و بازی های خوب او به عنوان دکتر سام بکت کافی است تا او را پیشنهاد کند. سام مانند بازیگران فیلم The Slider ، شخصی است که مجموعه ای از وقایع را پشت سر می گذارد و به زندگی شخصی خود باز می گردد. هنگام آزمایش فناوری راه رفتن ، حافظه سام به گذشته برمی گردد. اکنون او باید به صورت جداگانه حرکت کند و بی عدالتی و تراژدی را در طول تاریخ اصلاح کند تا به روز خود بازگردد.

به مدت پنج فصل ، دوستی به نام ال (دین استوکول) ، دریاسالار در زمان سام ، به او کمک می کند. بازیگران همیشه در فیلم ها و تلویزیون سرگرم کننده هستند ، به ویژه وقتی بازیگران خوب باید رفتار خود را بازی کنند. موضوع اصلی این سریال این است که می توانیم در شرایط فعلی این سریال را از یک سریال سرگرم کننده و سرگرم کننده به یک سریال اجتماعی و سیاسی تبدیل کنیم. با استفاده از سری های زمانی ، می توانیم تاثیر گذشته را بر زمان حال ، از جمله وقایع جاری مانند اهمیت زندگی سیاهان در مقایسه با جنبش های مدنی و حقوق بشری ، مورد بررسی قرار دهیم. به عوامل این مجموعه از قدرت درک عمل کوانتومی که در دوران مدرن ایجاد شده آگاه هستند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا