هنر و سینما

۹ انیمیشن سریالی بتمن از بدترین تا بهترین


در این پست با سری Batman 9 که تا به حال ساخته و منتشر شده است آشنا می شوید و خواهید دید که کدام یک از آنها بهتر از بقیه هستند.

هیچ یک از قهرمانان کتاب های مصور داستان طولانی در مورد بتمن در دنیای کارتون ندارند. این ابرقهرمان دنیای سرگرمی به دنبال موفقیت سریال Batman West Adam در فیلمهای بیشمار و سریالهای مختلف به زندگی خود ادامه داده است و هر سال با وجود بتمن شاهد فیلمهای خیره کننده و جذابی هستیم و لیست سریالهای معروف بتمن ثابت می کند آی تی. اثربخشی چرا و چرا در این زمینه.

کمپین بتمن با حضور او فقط به عناوین خاص محدود نمی شود و تا کنون محصولاتی مانند “هارلی کوین” وجود داشته و از طریق پلتفرم های تلویزیونی و دیجیتالی منتشر شده است ، از جمله این همه شاهکار ، وجود بتمن در کارتون 5 سال است. به تازگی اخباری مبنی بر ایجاد سری جدیدی از بتمن منتشر شده است که انتظار می رود با اتفاقات بزرگی پیش برود و آینده کارتون بتمن بسیار روشن به نظر می رسد.

تاکنون 9 سری اکشن بتمن به پایان رسیده است. البته اگر دورها و سریال هایی را که گروه قهرمانان را با هم نشان می دهند نادیده بگیریم. با بررسی با آنها تصویر کاملی از عملکرد این قهرمان در زمینه انیمیشن دریافت می کنیم. قهرمانی که تبدیل به یک کارتون برای کودکان شده و به یک شخصیت عمیق و پیچیده تبدیل شده است که حتی بزرگسالان نیز می توانند از تماشای تجربیات آنها لذت ببرند.

9. بتمن نامحدود

  • سال تحویل: 2015 تا 2016

Batman Unlimited مجموعه ای از فیلم های کوتاه و بلند بتمن است که مستقیماً برای شبکه ها و فیلم های خانگی طراحی شده است. این مجموعه پس از تولید مجموعه ای از فیگورهای بتمن (مشابه اسباب بازی ها یا فیگورهای تزئینی) ایجاد شد ، ارقامی که در سال 2015 منتشر شد.

این کارتون ها برای تبلیغ محصولات مرتبط و همچنین انجام وظایف آنها طراحی شده اند. به عبارت دیگر ، به بهترین شکل ممکن ، شور و شوق طرفداران را نسبت به این مدل و نوع لباس بتمن افزایش داده است ، به طوری که تخته نرد بیش از پیش به خرید اکشن فیگور می رود.

داستان این قسمت ها در دنیایی شبیه به “Blade Runner” اتفاق می افتد و به این ترتیب ، حضور سربازان مکانیکی ، دایناسورها و حیوانات روباتیک در آنجا تأیید می شود تا بتوان آنها را فروخت. بسیاری از مردم به نام بتمن و کسانی که علاقه مند به خرید شخصیت بتمن برای خرید دایناسورها و روبات ها به دنیا پول داد.

متأسفانه اجزای ناهمگن این مجموعه به هیچ وجه مرتبط نبوده و نتایج یکنواخت و سازگاری ایجاد نکرده است. از طرفی ظاهر تبلیغاتی و تجاری آن باعث شد که مردم چندان خوب به آن نگاه نکنند و به همین دلیل خیلی زود فراموش شد.

8. مراقب بتمن باشید

از زمان پخش این سریال ، شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است. Be ترس از بتمن پس از سری قبلی بتمن به سرعت منتشر شد و باید تعویض می شد ، اما بلافاصله پس از آن و سه ماه پس از اولین قسمت لغو شد و مروجین اعلام کردند که با مشکلات مالی روبرو هستند.

این مجموعه اولین سال بروس وین را به عنوان بتمن نشان داد ، اما مانند بتمن نامحدود ، نتوانست مخاطب او را تحت تأثیر قرار دهد. این سریال پس از موفقیت “انتقام جویان” مارول و به دستور مدیران برادران وارنر ساخته شد. سفارشی که به سازندگان دستور داد با مارول رقابت کنند ، دنیای سریال های خود را تاریک و تلخ کنند تا در مقابل فضای رقبای خود برجسته شوند. نظمی که منجر به ایجاد “مرد فولادی” زک اسنایدر با لحن و سبک تلخ و جدی شد.

این هدف افکار دیکتاتوری مدیران برادران وارنر شده است. ترس بتمن شکست خورد و نتوانست مهارت های خود را نشان دهد. برادران وارنر می خواست با وارد کردن تلخی و بدبینی به دنیای کارتون ها با مارول رقابت کند ، اما فایده ای نداشت.

7. ماجراهای بتمن

  • سال انتشار: 1968 تا 1969

ماجراهای بتمن اولین سری بتمن بود و با سری سوپرمن منتشر شد. این پیش نویس یک طرح ساده داشت و برای نوجوانان و جوانان طراحی شده بود ، اما راه را برای ایجاد نسل جدیدی از طرفداران باز کرد که با ورود آنها به دیدن قهرمانان مورد علاقه خود عادت کرده اند. “دوستان فوق العاده”.

در Batman Adventures ما داستان بتمن و رابین را می بینیم که با افراد بد مبارزه می کنند. اولان سول گفت بتمن نیست و کیسی کاسم بازیگر رابین است.

6. ماجراهای جدید بتمن

  • سال انتشار: 1977 تا 1978

آدام وست با این سریال به نقش معروف خود بازگشت اما متاسفانه این سریال یک فصل دیگر دوام نیاورد. وست جانشین اولان سول به عنوان بازیگر بتمن شده و برت وارد نقش رابین را بازی می کند. دلیل موفقیت سریال حضور این دو نفر بود که به خوبی در سریال شکل گرفتند و با زیبایی و گرمای شگفت انگیز نمایش را همراهی کردند.

با وجود همه اینها ، متأسفانه یک بازیکن در سریال همه چیز را خراب کرد و تماشاگران را غمگین کرد. بت گرم کردن ذهن و به طور غیر منتظره ای به زودی تماشاگران را شگفت زده کرد و همان تراژدی اسکوبی دوو را به اسکوبی دو آورد.

تجربه جدید بتمن پس از یک فصل به پایان رسید ، اما بتمن همچنان محبوب ترین بازیکن این مجموعه با عنوان “سوپراستار” است.

5. بتمن (بتمن)

  • سال انتشار: 2004 تا 2008

در سال 2004 ، موقعیت بتمن به عنوان عضو لیگ عدالت پس از تمرکز آخرین سری به سه سال کاهش یافت. سازندگان مجموعه بتمن تنها مسئول بازتعریف لباس این شخصیت برای بینندگان تلویزیون و ساختن مجموعه ای شایسته نام و جایگاه او هستند. به دلیل ارزش کار و انتظاراتی که از آنها انتظار می رفت ، آنها توانستند نتایج بسیار خوبی را به ارمغان بیاورند.

بتمن و دنیای او در اینجا متفاوت از آنچه به نظر می رسد ارائه شده است ، و ما نسخه کوچکتری از او را مشاهده کرده ایم که بسیار متفاوت از مجموعه موفق قبلی است که کوین کانروی منتشر کرد. آنها دنیای تاریک و شیطانی بتمن و گاتهام را به گونه ای به تصویر کشیدند که هم به منبع وفادار بوده و هم برای مخاطبان جوان به راحتی قابل مشاهده است.

4. Beyond Batman (بتمن فراتر)

  • سال انتشار: 1999 تا 2001

به استثنای بتمن ، او روی کاغذ بود به گونه ای که همه تصور می کردند شکست خواهد خورد. داستان یک بتمن قدیمی با صدای کوین کانروی ، که در نسخه سایبرپانک Gotham به دنبال جایگزینی برای ادامه مبارزه با جنایت است. در کمال تعجب همه ، ترکیب عناصر جدید و عجیب و غریب در این مجموعه بسیار خوب عمل کرد.

تری مک گینس ، با صدای ویل فریدل ، بهترین شکل بتمن را حفظ کرد و تحت هدایت بروس وین باتجربه توانست فصل جدیدی در نامه بتمن ایجاد کند که طرفداران را بسیار خوشحال کرد. تری مک گینس آنقدر عناصر جالب و منحصر به فرد داشت که به تدریج از سایه بتمن بیرون آمد و به جای نسخه دوم بروس وین یا دیک گریسون ، به ذهن مخاطب وارد شد.

3. بتمن: شجاع و شجاع

  • سال انتشار: 2008 تا 2011

بتمن: شجاع و شجاع ، بحث های زیادی بین طرفداران بتمن وجود داشت و این موضوع محل مناقشه شد. بسیاری از افراد از ظاهر و خلق و خوی یک کودک خوششان نمی آید و تحمل آمیز هستند و به نظر نمی رسد که در کنار هم باشند. با این حال ، نکته مهم این مجموعه این است که سبک خود را ایجاد کنید و بقیه را دنبال نکنید. این باعث شد از آثاری فراتر رود که چیز جدیدی برای ارائه نداشتند و فقط نسخه های دستی چند عنوان قبلی را ارائه می دادند.

در هر قسمت ، بتمن به قهرمان دیگری می پیوندد تا در مبارزه با جنایت کمک کند و به کمترین زمان ناشناس جهان فرصت می دهد تا او را بشناسد. البته قهرمانان معروف و محبوبی مانند Aquaman نیز در این سریال ظاهر شدند و در کنار بتمن قرار گرفتند.

دیدریش بادر بازیگر بتمن بار دیگر با مجموعه هارلی کوئین بتمن صحبت کرد.

2. ماجراهای جدید بتمن

  • سال انتشار: 1997 تا 1999

این مجموعه بخشی از “مجموعه فیلم های بتمن” است که به عنوان دنباله منتشر شد و بخشی از دنیای فیلم های DC است. شخصیت تغییر کرده است ، دیک گریسون تبدیل به نایت وینگ شده است ، رابین جدید وارد شده است و خود بتمن هم تلخ تر و جدی تر شده است. اما ، مانند اکثر سریال ها ، ما در کنار داستان ها و تجربیاتی در سطحی بودیم که مدتی خسته کننده نبود و مخاطبان آنها را جذب کرد.

تجربه بتمن جدید بعد جدیدی را برای این قهرمان آشکار کرد و راه را برای رسیدن بتمن به لیگ عدالت هموار کرد. وقتی به سریال نگاه می کنید ، خواهید دید که قسمت های زیادی برای آماده سازی زمینه برای Justice League ایجاد شده است ، مانند قسمتی که سوپرمن را به عنوان یک شخصیت دعوت شده در خود داشت. در اینجا نیز با گذشته هارلی کوئین آشنا می شویم ، که یک رویداد خاص و جذاب است.

1. بتمن: مجموعه ای از فیلم ها

  • سال انتشار: 1992 تا 1995

در مورد سریال ها ، هیچ اشاره ای به اندازه و وزن مجموعه اکشن بتمن که در سال 1990 منتشر شد ، نشده است. این سریال پس از موفقیت “بتمن باز می گردد” تیم برتون ایجاد شد ، اما به زودی او مشخصات خود را پیدا کرد و اکنون به عنوان بهترین مجموعه فیلم بتمن

این سریال از کمیک های اصلی بتمن که در سال 1940 منتشر شد ، الهام گرفته است. با همان حس سیاه ، زیبا و تیره. هر دو یک قسمت تلخ و یک قسمت خنده دار داشتند. ضدقهرمانانی مانند دوشس و Poison Ivy برای اولین بار در خارج از دنیای کمیک بوک ها دیده می شوند. جالب اینجاست که شخصیت هارلی کوین ، که یکی از مشهورترین شخصیت های زن در دنیای بتمن است ، مستقیماً برای این مجموعه خلق شده است و اهل دنیای کمیک نیست..

مهمتر از همه ، آنها بازیگران شگفت انگیزی بودند که به سریال رنگی فراموش نشدنی دادند. کوین کانروی به نمایندگی از بتمن صحبت کرد و مارک همیل در نقش جوکر عملکرد شگفت انگیزی از خود به نمایش گذاشت. صدای مارک همیل برای جوکر به عنوان یکی از محبوب ترین موسیقی متن شناخته می شود. موفقیت کوین کانروی و مارک همیل به حدی بود که آنها آن را در آثار بی شمار متحرک بازآفرینی کردند و از آن در بازی رایانه ای محبوب Batman Arkham برای روایت داستان بتمن و جوکر استفاده کردند ، جایی که نتایج شگفت انگیزی داشت.

منبع: CBR

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا