هنر و سینما

۷ فیلم علمی-تخیلی درجه یک که همین حالا می‌توانید در نتفلیکس ببینید


ما فیلم های علمی تخیلی موجود در سرویس پخش Netflix را مرور کرده ایم و برخی از فیلم های برتر را در این پست لیست کرده ایم.

ژانر علمی تخیلی یکی از بهترین ژانرهای سینمای جهان است. این ژانر نسبت به ژانرهای دیگر نرم تر و وسیع تر است و به نویسندگان ، فیلمسازان و بازیگران کمک می کند تا توانایی خود را بدون محدودیت فیلم بسازند. فیلم هایی که در هر علمی ایجاد می شوند می توانند شامل عناصری مانند اکشن ، درام ، سفر ، عشق و راز باشند ، بدون این که ساختار این عناصر را بر هم زنند. اما ممکن است اینطور نباشد. به طور خلاصه ، این نوع علمی تخیلی می تواند برای هر مخاطبی حرفی برای گفتن داشته باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع ، ما فیلم های علمی تخیلی موجود در سرویس پخش Netflix را بررسی کردیم و فیلم های خوب زیادی را در این پست قرار دادیم. اگر دوست دارید با بچه های خود فیلم تماشا کنید ، یا دوست دارید با دوستان خود فیلم تماشا کنید ، یا فیلم عجیب و غریبی را که قبلاً ندیده اید ترجیح می دهید ، در این مقاله گزینه هایی را پیدا می کنید که برای شما مناسب است.

1. برفی برفی

برف‌شکن

  • قصه: جو
  • نویسنده: جون هو بونگ ، کلی مسترسون
  • آریو: کریس ایوانز ، جیمی بل ، تیلدا سوینتون

به شما توصیه می کنم قبل از تماشای تلویزیون آدم برفی ، که از TBS پخش می شود ، سریعاً فیلمی با همین نام تماشا کنید. این فیلم درباره آینده است ، زمانی که آزمایشات تغییرات آب و هوایی شکست می خورد و تمام زندگی روی زمین را نابود می کند. تنها چند گونه انسان از این نابودی جان سالم به در می برند و با قطار جهانی به نام دانه برفی سفر می کنند. با این حال ، همان بدی هایی که باعث شکاف و تفرقه در زندگی بشر شده است ، هنوز وجود دارد و تقسیم بندی طبقاتی در موتورسیکلت ها وجود دارد و سواران به گروه ها تقسیم می شوند. در نهایت ، تشدید درگیری طبقاتی منجر به خشونت و کشف یک حقیقت بسیار وحشتناک می شود.

آدم برفی تقریبا یک فیلم عالی است. این فیلم بیشتر شروران و شیاطین موجود در جامعه و نیروهای بزرگی که زندگی انسان ها را کنترل می کنند و حتی کسانی که ادعا می کنند غیرنظامی هستند را به تصویر می کشد. عکاسی به دلیل ماهیت و طول قطار ، غالباً بی طرف است و بینندگان و دوربین ها را مجبور می کند تا فیلم را تماشا کرده و دنبال کنند.

اکشن و اتفاقات فیلم به گونه ای منحصر به فرد ، جذاب و گاه شرم آور دست به دست هم می دهند ، اما عموماً قدرتمند می شود زیرا موضوع اصلی فیلم تضاد اجتماعی است. روایت فیلم نیز بسیار جالب است ، از بالا به پایین و از بالا به پایین. تماشای این فیلم به شدت توصیه می شود.

به اوکجا

باشه

  • قصه: جوج و
  • نویسنده: جان هو بونگ ، جان رانسن
  • آریو: آن سئو هیون ، تیلدا سوینتون ، استیون یون ، جیک ژانهال ، پل دینو ، جانکارلو اسپوزیتو ، لیلی کالینز

اوکجا یکی از محبوب ترین فیلم های نتفلیکس است که توسط بونگ جون هو در سال 2013 بعد از فیلم آدم برفی ساخته شد و پیش از این در سینماها اکران شده است. موضوع این فیلم نوعی صنعت و علم کشاورزی مدرن است که با مهندسی ژنتیک ترکیب شده است. داستان این فیلم علم را به گونه ای اغراق آمیز و گاه مضحک ارائه می دهد و هرگز دستاوردهای دنیای واقعی را نشان نمی دهد. اما فیلم یک درس اخلاقی بسیار مهم دارد و آن این است که فردی که بسیار مغرور می شود و خود را خدا می پندارد ، به زودی انسانیت خود را از دست می دهد.

اولین شخصیت در اوکجا یک حیوان بزرگ و معتدل اصلاح شده ژنتیکی است که توسط مالک آن ، میجا ، در کره جنوبی پرورش یافته است. از آنجا که اوکجا یک مزرعه منتخب است ، کنگره بین المللی میراندو قصد دارد اوکجا را بگیرد و با دقت آن را برای افزایش سرمایه گذاری در شرکت و افزایش ذخایر شرکت در آینده بررسی کند. این جنبه اقتصادی است یا برای کشاورزی. مجا مدافعان حقوق حیوانات و افرادی را که استخدام می کند و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن دوستان حیوان خود به کار می گیرد ، به کار می گیرد و با پیچیده شدن این موضوع در رسانه ها ، پرونده پیچیده تر شده است. این فیلم دارای پیام اخلاقی بزرگی است و به ویژه به کسانی که از حقوق حیوانات دفاع می کنند و برای حیوانات می جنگند اختصاص داده شده است.

3. عجیب و غریب

عجیب

  • نویسنده ، کارگردان : ^ زک لیپوفسکی ، ادمبی. استاین
  • آریو: امیل هیرش ، بروس درن ، گریس پارک ، آماندا کرو ، لکسی کالکر

فیلم موجودات عجیب به کارگردانی زک لیپوفسکی و آدام بی استین دارای نکته شگفت انگیزی است. اما بهتر است آن را نگویید و تا پایان این قسمت نگه دارید. زیرا هرچه اطلاعات کمتری از داستان این فیلم دریافت کنید ، برای شما جالب تر است. اما بهتر است بدانید که این فیلم یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی و ترسناک سال 2019 است.

در این ویدئو ، لکسی کالکر نمایش شگفت انگیزی از خود نشان می دهد و نقش دختری 7 ساله به نام کلوئه را بازی می کند. کلویی تمام زندگی خود را در خانه و سراسر جهان با پدرش هنری با بازی امیل هرش گذرانده است. پدر کلوئی همیشه به کلوئه می گفت که دنیای بیرون خطرناک است ، اما با افزایش سن ، کلوئه بیشتر وسوسه می شود وارد دنیای خارج شود و در نهایت این کار را می کند.

بیایید دلایل اصلی موفقیت فیلم و جزئیاتی را که ممکن است داستان فیلم را بیان کند ، مرور کنیم. شکی نیست که افراد بی شماری عاشق فیلم های قهرمانانه هستند که فروش آنها هزینه زیادی دارد ، اما اگر می خواهید فیلمی با بودجه متوسط ​​از این ژانر را تماشا کنید ، به شدت به تماشای موجودات عجیب تشویق می شوید. فیلم سرشار از خلاقیت است و همانطور که کلوئه به تدریج حقایق دنیای خود را در فیلم کشف می کند ، فیلم شما را از واقعیت فیلم بیشتر آگاه می کند ، زیرا خلاقیت می خواهد ابتدا چیزی را در شما بداند.

4. حافظه مطلق

یک یادآوری کامل

  • قصه: پل وو
  • نویسنده: رونالد شوزت ، دان اوبن و گری گلدمن
  • آریو: آرنولد شوارتزنگر ، راشل تیکوتین ، شارون استون ، مایکل آیرونساید و رونی کاکس

اگر به دنبال یک فیلم علمی تخیلی قدیمی در دهه 80 یا 90 هستید ، این خاطرات کامل قطعاً برای شما مناسب است. ستاره فیلم ، آرونولد شوارتزنگر ، کارگر ساختمانی ، ناگهان متوجه شد که مستعمره ای در مریخ او را ناخواسته با دنیای جاسوسی آشنا کرده است. این فیلم هم عجیب است و هم پر از هیجان و خنده دار و ترسناک. آرنولد شوارتزنگر نقش خوبی در فیلم ایفا می کند. با این فیلم آماده سفر به مریخ شوید.

5. فراتر از خط افق

پشت آسمان آسمان است

  • نویسنده ، کارگردان : لیام و دانل
  • آریو: فرانک گریلو ، جانی وستون ، بوژانا نواکوویچ ، اکو اوویس ، یان روحیان ، آنتونیو فارگاس ، لیندسی مورگان ، بتی گابریل

پشت شهر آسمان یکی از آن فیلم های خاص است. در واقع ، ما هرگز فکر نمی کردیم که از بین همه مجموعه ها ، فیلم علمی تخیلی Skyline 2010 مهمترین فیلم باشد. با این حال ، فیلم بعدی این مجموعه یک فیلم جالب و جذاب است.

در داستان این فیلم موفق ، موجودی خطرناک مغز انسان را از سرش بیرون می کشد. فرانک گریلو نقش پلیس را بازی می کند که با پسرش جانی وستون دعوا می کند. وقتی بیگانگان حمله می کنند ، پدر برای نجات جان خود تلاش می کند. پس از حمله موجودات فضایی ، داستان فیلم در اسرع وقت در مکان ها و شخصیت ها حرکت می کند. در واقع ، داستان از یک مجموعه علمی تخیلی به یک فیلم بلند تبدیل شده است. فیلم گذر یک تونل زیرزمینی در زیر دریای مدیترانه و بیابان های مرکز لس آنجلس ، عبور از سفینه فضایی و رسیدن به لائوس را شرح می دهد. و سرانجام ، در لائوس ، مارک با شورشیان برای مبارزه و مقاومت در برابر حمله موجودات فضایی کار می کند.

فرانک گریلو قهرمان فیلم است که همیشه در یک دست یک کودک و در دست دیگر یک اسلحه فضایی دارد. آنتونیو فارگاس یک جانباز ویتنامی است که با همه به زبان بد صحبت می کند. اکو اوویس و یایان روحیان موجودات غول پیکر فضایی را نابود می کنند. فیلم پشت آسمان ممکن است در بین همه محبوب نباشد ، اما اگر فیلم کم کلیدی نوشته لیام اودانیل را دوست دارید ، این فیلم برای شما مناسب است.

6. در سایه ماه

در سایه ماه

  • نویسنده و کارگردان: جیم مایکل
  • بازیکنان: بوید هالبروک ، کلئوپاترا کلمن ، بوکیم وودبین

Jim Shadow of the Moon یک فیلم علمی تخیلی ، جنایی و ترسناک است که از شبکه نتفلیکس پخش می شود و به طور کلی یک فیلم جذاب با داستان علمی تخیلی سرگرم کننده است. در این فیلم ، بوید هولدبروک نقش یک پلیس را بازی می کند که درگیر یک جنایتکار جنایی است و آنچه را که تصور می شود سالهای باقی مانده از زندگی او را مشخص می کند ، تغییر می دهد. آژانس همچنین در زمانهای غم انگیز و دشواری درگیر است که به آن زمان می دهد تا کشور را در آینده نجات دهد. فیلم در سایه ماه فیلمی جذاب و متعادل است. نکته غم انگیز فیلم این است که گاهی اوقات فیلم فکر می کند برای تماشاگران زود است ، اما اینطور نیست. با این حال ، این یک فیلم جذاب است که از لحاظ فنی داستان یک ماجراجویی به موقع را به کار می برد و ارزش دیدن دارد.

7. به ویژه نیمه شب

به ویژه نیمه شب

  • نویسنده و کارگردان: جف نیکولز
  • آریو: مایکل شنون ، جوئل اگرتون ، کرستن دانست ، آدام درایور ، سام شپرد و جیدن مارتل

اگر فیلم های علمی تخیلی مستقل را دوست دارید که توسط شرکت های بزرگ ساخته نشده اند ، بهتر است یک فیلم نیمه شب را تماشا کنید. داستان این فیلم که در سال 2016 اکران شد ، در تگزاس اتفاق می افتد و داستان پدری (مایکل شنون) را روایت می کند که احساس می کند پسرش (جیدن مارتل) قدرت های ویژه ای دارد و مجبور است با او باشد. پدران و پسران تحت تعقیب دولت و فرقه ای هستند و همکاری آنها با چالش های زیادی روبرو است.

آدام درایور نقش یک تحلیلگر آژانس امنیت ملی (NSA) را بازی می کند که توجه را به پسر و قدرت شخصی او جلب می کند. اگرچه داستان فیلم یک داستان قدرتمند به نظر می رسد ، اما کارگردان نیکولز یک رویکرد و منطق عملی را برای فیلم و داستان آن به کار برد. این فیلم یکی از فیلم های جشنواره فیلم ساندنس است که بیشتر بر بازیگران تمرکز دارد تا عکاسی و داستان ، با بازی های شگفت انگیز بازیگران و جلوه های شخصی مینیمالیستی ، و مایکل شنون ، به عنوان پدر ، نمایشی از احساسات را نشان می دهد. است.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا