هنر و سینما

۱۰ شخصیت برتر انیمه‌ی شیطان‌کش از بدترین تا بهترین


بدون تمدید ، “Devil Kill” در یکی دو سال یکی از مهمترین انیمه های جهان شده است. دنباله این انیمه خیره کننده امسال منتشر شد و به محبوب ترین انیمه تاریخ تبدیل شد. این فیلم در حال حاضر با محبوب ترین فیلم های جهان از نظر فروش رقابت می کند. قاتل شیطان داستان پسری به نام تانجیرو است که وقتی به خانه برمی گردد ، متوجه می شود که همه خانواده اش ، به جز خواهر کوچکترش نوزوکو ، توسط یک موجود شیطانی کشته شده اند. من فقط زنده ماندم و تبدیل به یک شیطان نیمه انسانی شدم. تانجیرو با قدرت قتل شیطانی یک سفر طولانی را با خواهرش آغاز کرد و سعی کرد راهی برای شفای خواهرش بیابد.

حماسه Cuiharo G وت t گه ge در تنها شکل آبی آن موفقیت بزرگی بود ، اما فقط تبدیل به یک فیلم و سریال انیمیشن شد که بیننده ها محبوبیت پیدا کرد. نظرسنجی های اخیر نشان داده است که 90 درصد مردم ژاپن نام شیطان را شنیده و می شناسند. آمار شگفت انگیز! یکی از نقاط قوت شیطانی که بسیار مشهور شده است منحصر به فرد بودن آن است. داستان گوتیرز پر از افراد جالب ، دوست داشتنی و مievingمن است و نگرانی های عمیق و قانع کننده ای دارد. این ویژگیها را حتی در بین قهرمان ترین دشمنان و مخالفان تاریخ می توان مشاهده کرد. به همین دلیل ، در این مقاله ، ما می خواهیم ده بازیکن برتر جهان در بازی Satan’s Quest را بررسی کنیم ، بگذارید ببینیم کدام یک از این افراد جذاب و دوست داشتنی حقوق و موقعیت قوی تری دارند. همچنین فراموش نکنید که نکات مهم داستان در این مقاله برجسته می شود.

به کاگایا اوبویاشیکی

کاگایا اوبویاشیکی

ما اطلاعات زیادی در مورد کاگایا اوبویاشیکی نداریم ، یکی از دلایل اصلی اینکه چرا این شخصیت فوق العاده در دنیای داستانهای قاتل شیطانی هنوز به طور قانونی به تصویر کشیده نشده است. اوبویاشیکی نقاط قوت پنهان زیادی دارد و امیدواریم جنبه های جدیدی از شخصیت او پیدا شود.

ما می دانیم که کاگایا نقش اصلی را در قسمت بعدی تاریخ اهریمنی خود ایفا می کند. طرفداران بی صبرانه منتظر نقش رهبر گروه قاتل شرور در داستان زندگی تانجیرو و شاید تمام نسل بشر هستند.

به کیوجورو رنگوکو

کیوجورو رنگوکو

در اواخر داستان ، می بینیم که تکنیک تنفس جدید تانجیرو در حال سوختن است ، بعید است که مربوط به تکنیک مبارزه با هاشیرا ، کیوجورو رنگوکو باشد. در “قطار موگان” می بینیم که تانجیرو ممکن است توصیه های جدیدی از کیوجورو دریافت کرده باشد. به نظر می رسد تنفس نقش مهمی در بقیه داستان دارد.

Rangoku تقریباً در پایان داستان توسط مجموعه ارائه شد. ما چیز زیادی از او نمی دانستیم اما در فیلم “قطار موگان” او حضور بسیار قوی داشت. ما با جنبه های جدید شخصیت او یکدیگر آشنا شدیم. ما توانایی رزمی استثنایی و سطح ایثار او را مشاهده کردیم. اغراق نیست اگر بگوییم فیلم موگان در وهله اول درباره او بود و نه تانجیرو.

8. گیو تومیوکا

گیو تومیوکا

گیو هاشیرایی آب است. دانش تانجیرو از فن تهویه به این معنی است که او ممکن است تلاش کند تا به پیروان حشیرا آب بپیوندد.

گوو تومیوکا در ابتدای سریال وارد تاریخ شد و ورودی فراموش نشدنی داشت. او کسی بود که به توانایی های تانجیرو پی برد ، متوجه شد که نزوکو هنوز برای نجات یافتن زمان دارد و آنها را رهبری کرد. از آن به بعد چیزی از او ندیدیم. منتظر حضور بعدی او هستیم.

7. اینوسکه هاشبیرا

اینوسکه هاشبیرا

اینوسکه در میانه داستان به تانجیرو می پیوندد و به یکی از دوستان وفادار او تبدیل می شود. اسلحه های او به اندازه ظاهر حیواناتی و شدید است. اینوسکه یکی از جذاب ترین بازیگران دنیای شیطانی است ، او همچنین مهارت های فوق العاده خود را در فیلم Train Mogan نشان داد.

او ممکن است در برخی مواقع جسور و عجیب باشد ، اما این شکل زنده تلاشی برای پنهان کردن ویژگی های خوب و دوست داشتنی او از دوستان و بستگان است. او همیشه سعی می کند این دوستان ، بدون توجه به هزینه آنها ، صدمه ای نبیند.

6. زنیتسو آگاتسوما

زنیتسو آگاتسوما

زنیتسو بدون شک یکی از غیرمنتظره ترین شخصیت های کل مجموعه است. او ابتدا به عنوان فردی ترسو و بامزه معرفی شد تا کمی هوای تلخ سریال را تسکین دهد ، اما بعداً متوجه می شویم که این اوج ترسو دارای یک روش تنفس شگفت انگیز است ، تکنیکی که فقط در بیهوشی عجیب است!

این واقعیت که او برای نشان دادن مهارت های رزمی خود باید بیهوش باشد ، گواهی بر آموزش هایی است که برای مقابله با خطرات بزرگ آموزش دیده است. علاقه او به نزوکو یکی از جنبه های خنده دار و سرگرم کننده شخصیت اوست که به داستان زندگی تازه ای می بخشد.

5. میزان کیبوتز

میزان کیبوتز

ما اکنون متقاعد شده ایم که موزن در دنیای شرور ، ضد تانجیرو و دوستانش ، خبیث مخفی و دوست داشتنی است. مانند کاگایا اوبویاشی ، مغول کیبوتز هنوز یک ویژگی مبهم است و ما اطلاعات زیادی در مورد او نداریم.

ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم برنامه او برای آینده بشریت چیست. با این حال ، با توجه به نیروهایی که او به ارتش خونین اضافه کرد ، محتوای این برنامه ها از یک جهت قابل درک است. مطمئناً چنین برنامه هایی هرگز به نفع بشر نخواهد بود.

4. گگی ی

ی ی

در مجموعه قاتلان دیو ، بسیاری از قاتلان دیو گنجانده شده اند ، اما در میان آنها ، جنیا برجسته ترین است. به طور خاص ، او هرگز قادر به تنفس خوب نیست.

گنیا با خوردن گوشت دیو قدرت خود را به دست آورد. به همین دلیل است که دائماً در مرز بین انسان و شیطان قرار دارد و یک مبارزه ترکیبی است که پتانسیل ظهور دارد.

به کانائو سولر

کانائو سولر

معرفی کانائو در دنیای شر جذاب و زیبا است ، واضح است که ارتباط قوی بین او و تانجیرو وجود دارد ، و ما بیشتر در مورد آنها در داستان خواهیم شنید.

حتی امروزه نیز شخصیت او دارای اسرار و جواهرات بسیاری است. او می تواند یک انتخاب عالی برای مبارزه با کیبوتزیم های بی شمار باشد.

2. نازوکو کامادو

نازوکو کامادو

برادر کوچکتر تانجیرو مورد حمله یک دیو قرار می گیرد و سرانجام تبدیل به یک دیو می شود ، اگرچه او هنوز انسانیت خود را دارد و خیلی چیزها را می داند.

یکی از نقاط قوت سریال رابطه فعال بین نزوکو و برادرش تانجیرو است. نزوکو تنها قربانی نبود بلکه تانجیرو مجبور بود برای نجات خود وقت بگذارد. او اغلب جنبه جدیدی را نشان می دهد. او چندین بار در نقش جان تانجیرو و دیگر شخصیت ها ظاهر شد.

گرچه او دقیق نیست ، اما نزوکو با همان ژست ها و حالات چهره توانست شخصیت خود را به خوبی بیان کند. او کنترل زیادی دارد ، او توانسته است طرف انسانی خود را به خوبی حفظ کند. امیدواریم ببینیم در پایان داستان چه اتفاقی برای این شخصیت فوق العاده می افتد؟ آیا شاهد نجات او خواهیم بود؟

به تانجیرو کامادو

تانجیرو کامادو

در ابتدای داستان ، تانجیرو یک تراژدی وحشتناک را تجربه کرد. قتل تمام خانواده (به جز خواهرش نزوکو). خطر تکان دهنده و دردناک. اما او مجبور شد همه اینها را فراموش کند و راهی برای نجات خواهرش بیابد. در فیلم Mogen Train ، می بینیم که این فاجعه هنوز در ذهن تانجیرو وجود دارد و او نمی تواند آن را به راحتی فراموش کند.

تانجیرو یکی از مشهورترین افراد با شیاطین است. تعهد ، مسئولیت ، شجاعت و عشق بی قید و شرط به خواهرش او را به یک قهرمان کامل تبدیل کرد. مهمترین نکته این است که او یک جنگجوی شجاع و کامل نبود ، در مبارزه ناکامی های زیادی داشت و در نبرد با فقر و ضررهای زیادی پیروز شد. این باعث می شود او بیشتر باور کند.

هدف هر دو دارای نبردهای جذاب و بسیاری از توانایی های کشف نشده است. بدیهی است که در آینده شاهد موارد بیشتری از آن خواهیم بود. تنها آرزوی ما این است که به پایان خوشی برسیم که شایسته آنها و خواهرانشان است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا