هنر و سینما

برندگان جشنواره فیلم کارلووی واری ۲۰۲۱ مشخص شد


جشنواره فیلم کارلووی واری سرانجام در سال 2021 به پایان رسید و استفان آرسنوویچ در فیلم “تا آنجا که می توانم راه بروم” استفان آرسنوویچ بازی کرد.

پنجاه و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری از 29 آگوست تا 6 سپتامبر در جمهوری چک برگزار شد. جایزه بزرگ بهترین فیلم یا توپ کریستالی ، با 25000 دلار جایزه برای فیلم های صربی و فرانسوی ، تا آنجا که می توانستم به من رسید. این کمک مالی باید با کارگردان و تهیه کننده به اشتراک گذاشته شود. علاوه بر این ، ابراهیم کوما جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

در حد توان من ، داستان Streinja و شوهرش Ababo را روایت می کند ، که از غنا به قاره اروپا مهاجرت کرده اند تا زندگی بهتری داشته باشند. آنها در شرق اروپا و صربستان زندگی می کنند و سعی می کنند شغل مناسبی در اینجا پیدا کنند ، اما آبابو با شرایط جدید به خوبی تحمل نمی کند و این آغاز یک رویداد مهم در تاریخ است.

جایزه ویژه 15000 دلار توسط اریکا نیکووا از جمهوری چک برای هر دقیقه اهدا شد “و دیتریش بروگمن کارگردان فیلم آلمانی بهترین جایزه” شماره “را دریافت کرد. در زیر می توانید لیست برنده پنجاهمین دوره کارلووی واری را بیابید.

برنده مرحله بزرگ جشنواره کارلووی واری 2021

  • بهترین فیلم: تا جایی که می توانم برو
  • بهترین کارگردان: Dietrich Brugman فیلم Not for film
  • جایزه ویژه داوران: در دقیقه
  • بهترین بازیگر زن: النور لویسل در یک بازی جنگی
  • بهترین بازیگر مرد: ابراهیم کوما به خاطر این که تا آنجا که توانستم برای فیلم پیش رفتم
  • یادداشت ویژه قاضی: “اتاق کارکنان” به رهبری سونیا تاروکیچ
  • بهترین فیلم از نظر تماشاگران: زاتاپوک ، به کارگردانی دیوید اونچک
  • بهترین فیلم در شرق: “نوچا” به کارگردانی ولادیمیر مونکوف

در منطقه غیر رقابتی افقها ، جشنواره فیلم کارلووی واری 2021 میزبان دو فیلم ایرانی بود ، “قصیده گاو سفید” ساخته بهتاش ثنایی و مریم مقدم و “جاده خاکی” به کارگردانی “در پناه پناهی.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا