لوازم خانگی

جشنواره‌ی 10 شگفت‌انگیز به مناسبت تولد 10 سالگی دیجی‌کالا


فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ او 10 ساله بود. به مناسبت جشن کریسمس، جشنواره “10 شگفت انگیز” ما نگه می داریم؛ جشنواره از تاریخ از 17 تا 20 فوریه است برگزار خواهد شد. در این چهار روز می توانید بین از ساعت 10 صبح تا 10 شبدر میان صدها کالایی که شامل می شود تخفیف شگفت انگیز و تخفیف ویژه خرید خرید

ای بی سی مگ در فوریه 1985 متولد شد. اکنون دقیقاً یک دهه از راه اندازی استارت آپ می گذرد. یک استارتاپ کوچک فروش محصولات دیجیتال که با تعداد انگشت شماری کارمند شروع به کار کرد. اکنون یک شرکت نوپا کوچک است بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه و نزدیک به 2000 نفر به طور مستقیم در آنجا کار می کنند.

در طی این 10 سال ای بی سی مگ اعتماد مردم را در خرید اینترنتی جلب کرده است. مردم نیز از این فروشگاه اینترنتی استقبال کرده اند و به نقل از الکسا، آن را به دومین سایت پربازدید ایرانی در حال حاضر تبدیل کرده اند. ای بی سی مگ در حال حاضر نه تنها در زمینه محصولات دیجیتال، بلکه در هر محصولی که می تواند به صورت آنلاین به فروش برسد، مشغول است. از جانب فروش اینترنتی لوازم خانگی از جانب کالاهای فرهنگی و دوره چیست؟ فروش آنلاین خودرو. روزانه هزاران سفارش خرید اینترنتی در ای بی سی مگ ثبت می شود و این سفارشات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خدمات به دست مشتری می رسد. کاری که ای بی سی مگ در این 10 سال انجام داده است، نه تنها گامی بلند در جهت استفاده هوشمندانه از اینترنت است، بلکه خرید آگاهانه را برای مشتری ایرانی و افزایش کیفیت خدمات در حین فروش و پس از فروش کالا به ارمغان آورده است. ای بی سی مگ نقش مهمی در ترویج فرهنگ خرید داشته و توانسته هزاران فرصت شغلی ایجاد کند.

از 6 تا 10 فوریه هر روز بین ساعت 10 صبح تا 10 شب به ای بی سی مگ بیایید و در جشنواره ما شرکت کنید. جشنواره ای که در آن هر 10 ساعت 10 محصول شگفت انگیز وجود دارد و شما می توانید آنها را در میان صدها محصول تخفیف دار دیگر خریداری کنید. پس در این چهار روز چشمان خود را روی ای بی سی مگ نبندید.

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا