لوازم خانگی

اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، تلویزیون سامسونگ بخرید!


در بین تمام لوازم خانگی، تلویزیون یکی از جذاب ترین هاست. برای تماشای اخبار به تلویزیون نیاز دارید. اگر می خواهید فیلم تماشا کنید، همچنان به تلویزیون نیاز دارید. جوان ترها دوست دارند روی سکو تلویزیون بازی کنند یا در جام باشگاه ها فوتبال تماشا کنند و مادران گاهی اوقات دوست دارند سریال ها و برنامه های آشپزی امروزی را تماشا کنند. تلویزیون در واقع مرکز توجه خانه های ماست و چه گزینه ای بهتر از خرید یک تلویزیون خوب در این هفته؟ ما تمام تلویزیون های موجود در ای بی سی مگ را جست و جو کردیم تا یک تلویزیون خوب با اندازه بزرگ، به روز و مهمتر از همه با قیمت مناسب پیدا کنیم. در نهایت، تلویزیون 49 اینچی سامسونگ 49K6960 انتخاب نهایی ما شد. سپس از دوستان دیجیتالی مشترک خود، متخصصان این حوزه، خواستیم که مراقب این تلویزیون باشند و نظرشان را در مورد آن به ما بگویند. آنچه را که در زیر می خوانید به عنوان توصیه ای تخصصی در نظر بگیرید که می تواند دید بهتری از این تلویزیون سامسونگ به شما بدهد.

ارک خرخا

ارک خرخا

به نظر من داشتن یک تلویزیون خوب و بزرگ در خانه لذتی در زندگی است. چون فکر می کنم اکثر ما به دلایل مختلف زمان زیادی را صرف این تفریح ​​بی پایان می کنیم. تماشای برنامه های تلویزیونی، ورزشی، اخبار، فیلم ها، سریال های تلویزیونی، انجام بازی ها و … همه کارهایی هستند که ما با تلویزیون انجام می دهیم. حالا بسته به کیفیت تلویزیون، وقت گذاشتن روی آن هیجان انگیزتر و سرگرم کننده تر می شود. 49K6960 یک تلویزیون هوشمند زیبا با کیفیت تصویر خوب، تعداد پورت های خوب و ویژگی های مدرن است. داشتن یک تلویزیون هوشمند به شما امکان می دهد در حین بازی تصاویر را ضبط کنید تا برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهید. می توانید به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدیو متصل شوید. همچنین می توانید برخی از کارهایی را که در رایانه خود انجام می دهید، روی صفحه نمایش بزرگتر با کیفیت بالاتر انجام دهید. من خودم یه تلویزیون 42 اینچی خیلی خوب دارم ولی همیشه افسوس میخورم که تلویزیون بزرگتر نخریدم. اگر اتاق نشیمن شما خیلی بزرگ نیست و می خواهید تلویزیونی با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید، از خرید این تلویزیون پشیمان نخواهید شد. 49K6960 تلویزیون خوبی است که می توانید از آن لذت ببرید و هنگام تماشای تلویزیون احساس بهتری داشته باشید.

خرخ باتوم

فرهنک حشمتی

فرهنک حشمتی

یکی از سالم ترین سرگرمی ها در عصر جدید، تماشای فیلم است. سرگرم کننده که خیلی مشکل ندارد. برای دیدن فیلم اکران شده ابتدا به گیشه می رویم سپس چند ماه منتظر اکران با کیفیت خوب آن هستیم تا بتوانیم آن را دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببریم. در این بین، سریال ها و سریال های بسیار خوبی وجود دارد که حتی در محل کار یا دانشگاه باید آنها را ببینیم، می توانیم با همکاران و دوستان خود گفتگو کنیم. برای ما که خیلی به سرگرمی خود اهمیت می دهیم، بسیار مهم است که وقتی چند گیگابایت اینترنت برای دانلود این فیلم ها صرف می کنیم، بتوانیم از بهترین کیفیت تصویر و صدا لذت ببریم. اولین قانون این است: تا جایی که بودجه و فضای ما اجازه می دهد، بزرگترین و با کیفیت ترین تلویزیون ممکن را دریافت کنید. با بزرگتر شدن هر اینچ تلویزیون، لذت تماشای فیلم دو چندان می شود. من می گویم چرا تلویزیون 49K6960 را توصیه می کنم. خوب اولا این تلویزیون بزرگ و 49 اینچی است و به نظر من برای برنامه های خونگی اندازه مناسبی دارد. ثانیاً این سیستم دارای سیستم عامل تایزن و پردازنده چهار هسته ای است که به این معنی است که مانند یک تلفن یا تبلت قدرتمند می تواند به راحتی فرمت ها و عناوین فیلم های مختلف را بر روی هارد اکسترنال شما بخواند بدون اینکه استرس ناشی از خطاهای مختلف را احساس کند. همچنین دارای وای فای است و به راحتی می توانید آن را به شبکه خانگی یا اینترنت متصل کنید. به طور خلاصه، برای شخصی مثل من که درصد زیادی از زندگی خود را صرف تماشای فیلم می کند، این تلویزیون جدید سامسونگ می تواند ابزاری حیاتی باشد.

دکمه

محمد سمک

محمد سمک

بحث امروز، بحث اسکناس را تماشا کنید. نه اینکه پول به زندگی بستگی دارد، نه. اما از آنجایی که پول به سختی به دست می آید، وقتی آن را خرج می کنید، حق دارید انتظار چیزی با کیفیت خوب را داشته باشید. فرقی نمی کند برای خانه تان پول خرج کنید یا مثلا برای جهیزیه دخترتان تلویزیون بخرید. البته الان که پسرها باید وسایل صوتی و تصویری بیاورند. این درست نیست؟ به نظر من عادت های جا افتاده در جامعه اصلا خوب نیست. چه کار میکنی؟ قدیم ها همه چیز زیر پای خانواده دختر بود. حالا جوان بیچاره ای که می خواست ازدواج کند باید به فکر چند وسیله بود. باور کنید این مردی که می بینید آنقدر که فکر می کنید پول ندارد. این جوان بیچاره کجا می آید که چنین تلویزیون خوبی بخرد؟ به نظر شما واقعا مناسب است تلویزیون 49 اینچ سامسونگ 49K6960 با قیمت مناسب و امکانات خوب به جوانان بیچاره فشار بیاورد؟ یک بار که جرأت می کند و می خواهد در این دوره و زمانه ازدواج کند، دلگرمی زیادی پیدا می کند. دور از شماست که به او بگویید: تو مثل پسر ما هستی. در عمل به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. داشتن تلویزیون در خانه از همان ابتدای زندگی ضروری است. نگذارید دختر و پسری که مشغول خریدن زندگی هستند دست از تلویزیون نخرند. خدا خودش برای جوانان پول و برکت می آورد به شرطی که شما به آنها کمک کنید. از خدا چه دیدی؟ ممکن است بخواهید خودتان تلویزیون خانه قدیمی خود را با یک تلویزیون جدید جایگزین کنید.

دکمه اسمک

رویا علیان

رویا علیان

همین چند ماه پیش من و تنها خواهرم تصمیم گرفتیم برای تولد 50 سالگی مادرمان یک سورپرایز بزرگ درست کنیم. به همین دلیل از چند روز قبل همه مهمانان را دعوت کردیم و یک مهمانی عمومی در نظر گرفتیم. کریسمس برای پنجشنبه برنامه ریزی شده بود، و علاوه بر دعوت از مهمانان، کارهای زیادی برای انجام دادن داشتیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مسئولیت ها را تقسیم کنیم تا جشن به بهترین شکل ممکن برگزار شود. کار من خرید میوه، سفارش کیک، شام و فیلم برای دوربین فیلمبرداریمان بود. ما تقریباً هنوز یک دوربین فیلمبرداری قدیمی کانن داریم که برای استفاده از آن باید بخریم. حالا فراموش نکنیم که پیدا کردن فیلم برای آن دوربین چقدر سخت بود و بعد از چند ساعت جستجو بالاخره پیدا شد. خلاصه، آن شب کریسمس از ساعت شروع شد. تمام شد و فقط یک ویدیوی یک ساعته از او باقی مانده که قرار بود فردا صبح از تلویزیون ببینیم. در همان روز خدا را به خاطر داشتن تلویزیون 49 اینچی شکر کردم. آن روز تلویزیون سامسونگ 49K6960 از خجالت یک دوربین فیلمبرداری قدیمی بیرون آمد و ضبط های شب بعد را با بهترین کیفیت ممکن پخش کرد. به همین دلیل از آن روز به بعد، تنها پیشنهاد من برای خرید تلویزیون برای همه اطرافیانم، اسمارت اسمارت سامسونگ بود.

ایان پاتون

قوس بازکن من

قوس بازکن من

این روزها هر گجت جدیدی که ساخته می شود اسمارت دارد. تلفن همراه، تماشا، ترازو و … اما تلویزیون هوشمند چطور؟ آیا او باهوش و بی هوش است؟ اول از همه با او فوتبال می بینیم و پلی استیشن بازی می کنیم. این نظر من بود تا زمانی که خانه همسفرم به تازگی یک تلویزیون هوشمند خریده، با تمام امکانات این موجود هیجان انگیز آشنا شدم. وقتی دوستمون جان خیلی راحت و در عرض چند ثانیه عکس گوشی رو با وای فای روی صفحه غول پیکر گرفت و شروع کرد به نشان دادن عکس هایی که با گوشیش گرفته بود، متوجه شدم یکی از این تلویزیون ها را برای خانه نیاز دارم. وقتی متوجه شدم که می توان تصویر را با این تلویزیون انجام داد، مطمئن شدم که خرید بعدی خود را انتخاب کردم. تصور کنید در وسط یک بازی فوتبال می خواهید به اتاقی بروید که در آن کار خود را انجام می دهید، بنابراین معمولاً در چنین مواقعی باید صدای تلویزیون را زیاد زیاد کنید تا همان صدا را از اتاق بشنوید یا مدام صدای تلویزیون را زیاد کنید. بین سالن و سالن حرکت کنید. با تلویزیون می توانید تصویر در حال پخش را در تلفن همراه خود تماشا کنید! واقعا باهوشه تلویزیون سامسونگ 49K6960، کیفیت تصویر HD و صفحه نمایش 49 اینچی آن به قدری بزرگ است که بعداً از انتخاب تلویزیون بزرگتر پشیمان نخواهیم شد.

دکمه فتحی

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا