هنر و سینما

۳ انیمیشن جذاب پیکسار که بعد از لوکا منتشر می‌شوند


کارتون لوکا که مدتی است منتشر شده است در دیزنی پلاس موجود است و حالا باید منتظر قطعه بعدی استودیو پیکسار باشیم.

Pixar Animation Studios تا کنون 24 فیلم متحرک منتشر کرده است ، اولین فیلم Toy Story در 1995 و آخرین آن لوکا در 2021 است. از سال 2006 ، پیکسار یک اثر در سال منتشر کرده است ، اما امسال این فیلم دو فیلم Soul و Onward را منتشر کرد. تولید پیکسار مطمئناً از کیفیت بالایی برخوردار است و این استودیو همچنین به خاطر فیلم های باکیفیت خود مشهور است و به دنبال موضوعات جالبی است که ایده ها و نوآوری های خوبی داشته باشند.

در حالی که سال 2020 چالش های زیادی را برای صنعت فیلم به همراه داشت ، پیکسار نیز در شرایط تغییر یافته کار خود را به پایان رسانده است. در حالی که لوکا سالهای زیادی را گذرانده است ، اکثر فیلم ها و ضبط از راه دور انجام شده است. تاریخ ها و روش های مشاهده تغییر کرده است ، بنابراین Luca و Spirit منحصراً برای DisneyPlus منتشر شده است. پیکسار هنوز روی کارهای زیادی کار می کند که باید تا سال 2023 در سال آینده منتشر شود.

این شرکت دارای سه فیلم با تاریخ اکران در دیزنی است ، با Red and Light شروع می شود ، هر دو در 2022 اکران می شوند. همچنین کارتون های منتشر نشده ای در برنامه اکران 2023 دیزنی وجود دارد.

1. برش: بهار 2022

یسار

Reddening داستان مایلی لی ، دختری 13 ساله را روایت می کند که بین اطاعت و تجربه قرار گرفته است. او تمام تغییرات دوران جوانی خود ، از جمله روابط ، علایق و تغییرات بدن را پشت سر می گذارد و هنگامی که بسیار هیجان زده می شود ، ناگهان تبدیل به یک پاندای قرمز بزرگ می شود و این بدان معناست که مایلی اغلب خوشحال است.

دمی شی ، کارگردان برنده اسکار ، نویسنده و کارگردان این فیلم است و تهیه کنندگی آن را لیندسی کالینز بر عهده داشته است. تاریخ رسمی اکران توسط پیکسار بهار 2022 اعلام شده است و تاریخ عرضه پیکسار که مطابق تقویم دیزنی است جمعه ، 11 مارس 2022 است. قرمز شدن بازگشت پیکسار به سینماها پس از اکران ویژه Soul و Luca در دیزنی پلاس است.

2. فندک: تابستان 2022

یسار

فیلم سبک دل Lightair داستان Lighter را روایت می کند ، که اسباب بازی خلبان بر آن تکیه می کند. کریس ایوانز مسئول صدای رایگان در این ویدیو است. این بازی به کارگردانی آنگوس مک لین و تهیه کنندگی گالن سوزمن در سینماها اکران می شود. تاریخ انتشار تابستان 2022 است که طبق شرایط در 17 ژوئن منتشر می شود.

3. انیمیشن پیکسار بدون عنوان: تابستان 2023

یسار

پیکسار کارهای دیگری برای انتشار دارد که هنوز اطلاعات رسمی در مورد آنها اعلام نشده است. طرفداران ممکن است منتظر بمانند تا تاریخ اکران این فیلم بدون عنوان را در 16 ژوئن 2023 بشنوند. مجموعه ای از سه فیلم برای دیزنی پلاس کار می کند: روزهای سگ ، بر اساس شخصیت. سگ هیجان انگیز ، مجموعه ای بر اساس کارتون های ماشین ، و مجموعه دیگری به نام برد یا باخت ، که داستان یک تیم سافت بال مدرسه ای راهنمایی را دنبال می کند. حالا با اکران لوکا در دیزنی ، طرفداران باید منتظر اکران سه فیلم سینمایی خیره کننده باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا