هنر و سینما

تریلر جدید انیمیشن لوکا نوید یک سفر خیال‌انگیز ساحلی را می‌دهد


پیکسار تریلر جدیدی از کارتون “Luca” منتشر کرد که ما را با فضا و شخصیت داستان آشنا می کند.

فیلم جدید پیکسار درباره دو موجودی است که می خواهند یک زندگی زمینی داشته باشند ، بنابراین با اجساد دو پسر 13 ساله به یک شهر ساحلی ایتالیا می روند ، اما مردم این شهر به هیچ وجه به موجودات دریایی عشق ندارند. ، و داستان برای لوکا و آلبرتو است. آنطور که انتظار می رفت پیش نمی رود و آنها با چالش های زیادی روبرو هستند.

پیکسار در همه کاریکاتورهای خود به لذت زندگی ، روح دوستی و وفاداری احترام می گذارد و همانطور که دیدیم ، موضوعات مشابهی را در لوکا پیدا می کنیم. علاوه بر این مسائل ، مسائل پذیرش و دوستی با افراد از نژادها و گرایش های مختلف نیز در این تصویر مورد انتظار وجود خواهد داشت. طی چند سال گذشته ، بسیاری از فیلم ها ، کارتون ها ، مجموعه ها و کتاب ها سعی کرده اند نیاز به گسترش دوستی و مهربانی در بین مردم جهان با تفاوت های بیرونی و داخلی و انیمه ها را ترویج کنند. به نظر می رسد اخبار رنگارنگ و رنگارنگ پیکسار بخشی از آن است نوشتن به

این فیلم توسط انریکو کازاروسا کارگردانی می شود ، فیلمسازی که بهترین فیلم کوتاه “لا لونا” را به خاطر دارد. این فیلم نامزد دریافت جایزه معتبر به عنوان بهترین فیلم کوتاه اسکار شد. کازاروسا کاریکاتورهای لوکا را بسیار شخصی می داند. زیرا تجربه او در شهر ریویرا ، جایی که او متولد شده است اتفاق می افتد و او با مسائل احساسی و مهمی مانند ارزش دوستی ها روبرو است. او در این باره می گوید:

“دوستی های دوران کودکی تأثیر زیادی در روند زندگی ما دارد و آینده هر فرد را تعیین می کند. این روابط در قلب داستان و شخصیت لوکا قرار دارد.” به همین دلیل لوکا کارتون ، علاوه بر نمایش زیبایی سواحل ایتالیا در تابستانی فراموش نشدنی ، نشان دهنده پیشرفت شخصیت بزرگ او است. “

بازی لوکا توسط آندریا وارن و جاکوب ترمبلی و جک دیلن گرزر بازیکنان لوکا پاگورو و آلبرتو اسکورفانو بودند. بازیگران لوکا شامل جیم گافیگان ، مایا رودولف و اما برمن هستند.

این کارتون در 28 ژوئن از طریق سرویس دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا