هنر و سینما

۹ ابرشرور مارول که باید فیلم اختصاصی خود را داشته باشند


کار شخصیت های بد به دلیل موفقیت فیلم هایی مانند The Joker و Corolla در جعبه و خدمات توزیع محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

دنیای سینمایی مارول معمولاً در همه چیز پیشتاز است ، اما استودیو هنوز نباید فیلمی بر اساس شخصیت بد آن بسازد.

با راه اندازی مجموعه Loki در DisneyPlus ، ممکن است در آینده شاهد فیلمی مستقل از یکی از بدترین شخصیت های مارول باشیم. بسیاری از شروران مارول مستحق این عنوان هستند ، که بعداً به آن می پردازیم.

زمان

زمان

Zemo در Captain America: Civil War به ندرت مورد استفاده قرار گرفت و در فیلم فقط برای مقابله با تونی و استیو ظاهر شد. با این حال ، بازیگران سریال شاهین و سرباز زمستان ، در موارد متعددی ، صحنه هایی را ایجاد کرده اند که بسیار جالب بوده است ، از جمله نحوه ایجاد فرار از زندان.

این بازیکن با شخصیت خود در یک فیلم جنگ داخلی متفاوت است و اکنون نقش بزرگتری در مارول دارد. با این حال ، او باید زمان بیشتری را با سری DisneyPlus بگذراند ، زیرا تعدادی س questionsال در بنای یادبود وجود دارد که با حضور او حل شده است. البته یک فیلم مستقل با حضور زمو و با موضوع اتفاقات بعد از سریال شاهین و سرباز زمستان ، می تواند هیجان انگیز باشد.

آگاتا هارکنز

آگاتا هارکنز

طرفداران از سرنوشت آگاتا هارکنز اطلاع ندارند ، زیرا واندا در پایان سریال Vandavision گفت که جادوگر تا زمانی که وستیویو به او نیاز دارد در آنجا می ماند. متأسفانه ، چنین نگرش هایی هنوز بلاتکلیف است. هنگامی که آگنس معلوم شد آگاتا هارکنز است ، مهارت های جادویی قدیمی خود را نشان داد.

هر ژانر مارول مجموعه خود را دارد ، به عنوان مثال ، مرد مورچه ای یک فیلم سرقت است و مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه فرار از کمدی است. اکنون زمان آن است که با آگاتا هارکنز ، شبیه به Hokus Pocos ، شوخی کنید. همچنین می توانید یک سری الگوهای رفتاری خنده دار Agata که طرفداران Vandavision دوست دارند اضافه کنید.

⁇

سرخ سرخ در Captain America: The First Avengers ، او کشته می شود ، اما شخصیت برای همیشه در بلاتکلیفی به دام می افتد و از ارواح محافظت می کند. طرفداران قسمت قبل شاهد بازگشت تانوس و هوکای به سنگ روح بودند. بنابراین مطمئناً افراد بیشتری برای برداشتن این سنگ ابدی به وامیر رفتند.

اولین انتقام جویان ابتدا و انتهای سر قرمز را نشان می دهد ، اما همچنان می توانید آن را در فیلم خصوصی به عنوان نگهبان سنگ ما مشاهده کنید. اگرچه ممکن است هیجان انگیز نباشد ، زیرا به نظر می رسد یک فیلم آرام و معنوی مانند لوکی و مملو از بحث های فلسفی است ، اما از یک طرف می تواند اثری عالی باشد و یادآور کلاسیکی مانند آنلاین هفتم باشد.

ولتورا

ولتورا

در ابتدای بازی Spider-Man: Homecoming ، کامبک 2012 برای Avengers Battle در نیویورک در حال پخش است. در آن صحنه ، شرور بدنام مارول ، آدریان ، تبدیل به یک عقاب می شود و سلاح های بیگانه باقی مانده در آوار را می دزدد. آدریان این کار را در پنج سال آینده ادامه داد و حرکت را به فیلم بازگشت به خانه هدایت کرد.

فیلمی مستقل از شخصیت ولچر می تواند سرقت آدریان و تیمش در جنگ های مارول باشد. این فیلم ممکن است پیام های مخفی زیادی داشته باشد ، زیرا تیم ولچر ممکن است در مکان هایی باشد که در فیلم های دیگر دیده ایم. در این اثر ما همچنین ویژگی های شیطانی مرد عنکبوتی را مشاهده می کنیم که از تیم Velcher سلاح می خرد.

او

او

ایگو یا سیاره زنده ، شروری است که مارول آن را به دقت آزمایش نکرده است. به تصویر کشیدن این شخصیت ، همانطور که در کمیک ها دیده می شود ، تقریباً غیرممکن است ، زیرا این یک سیاره غول آسای واقعی است.

نفس دارای داستانهای مختلفی است که هیچ کدام از آنها در Guardians of the Galaxy فاش نشده است. مدیران و نویسندگان می توانند فیلمی مستقل بسازند که دانشمندی را نشان می دهد که در حین محافظت از زمین در برابر ابرنواخترها ، خودخواهی ایجاد می کند ، یا می توانند آن را به چیزی شبیه نگهبانان کهکشان 2 تبدیل کنند. این فیلم ، اگر ساخته شود ، می تواند یک فکر باشد. اثری تحریک آمیز و علمی ایجاد شده

مامور آمریکایی

مامور آمریکایی

هیچ فیلم قهرمانی با شخصیت اصلی بد ساخته نمی شود ، اما این بدان معنا نیست که اتفاق نخواهد افتاد. فیلم چشم آمریکایی یکی از مناسب ترین گزینه ها است. همانطور که در The Falcon و Winter Soldier دریافتیم که جان واکر یک شخصیت تقریباً مرکزی بود.

چشم آمریکایی شبیه نسخه عجیبی از نیک فیوری است و به نظر می رسد که او شر را در خود دارد. در حالی که فیلم ممکن است چندان مختص فیلم نباشد ، در هر صورت ، چشم آمریکایی به بالای بازیگران می رسد و دیگران ، مانند کاپیتان آمریکا ، ممکن است بارگذاری فیلم را افزایش دهند.

کیلمانگر

کیلمانگر

کیلمنگر در پلنگ سیاه یک مرد است ، بنابراین نمی توانید پس از اتفاقاتی که در پلنگ سیاه رخ داد ، درباره او فیلم بسازید ، اما چون این شرور یک قاتل ماهر با سابقه در نیروی دریایی و سیاه است ، می توانید زندگی خوبی داشته باشید. از آن …

سرقت موزه نمونه خوبی از مهارت اوست ، زیرا این شخصیت مهارت های خوب خود را در صحنه های مربوط به سرقت در فیلم پلنگ سیاه نشان داده است. بنابراین فیلمی با چنین مجموعه ای می تواند موفقیت پروژه مستقل کیلمنگر را تضمین کند.

ما میخوابیم

ما میخوابیم

دورمو یک موجود عجیب درست مثل ایگو است و فیلم بر اساس داستان او مطمئناً پر از چیزهای جالب است. این فیلم ممکن است مخاطب را کمی گیج کند ، زیرا دورامو در دنیایی تاریک زندگی می کند که زمان هیچ نشانه ای ندارد. در دکترها عجیب ، جادوگر نهایی فقط عصبانی دورمامو را از دست داد.

طرفداران فیلم دکتر دورامو ممکن است دوباره دورمامو ببینند. Strange In a World of Madness ، اما با توجه به اینکه دورامو یک شخص جاودانه است ، یک فیلم داستانی کلاسیک که به او اختصاص داده شده می تواند توجه ها را به خود جلب کند.

رونان

رونان

رونان جنایتکار به دلیل ماهیت شیطانی نگهبانان کهکشان معروف است ، زیرا در هر شرایطی آماده مبارزه با نگهبانان است. او آخرین نبرد خود با Star Lord را باخت ، اما این شرور در سینمای مارول هرگز عدالت را رعایت نکرد.

در کتاب های کمیک ، رونان این قابلیت را دارد که نامرئی شود و سطح بالایی از پیچیدگی را داشته باشد و هیچ یک از آنها در فیلم نشان داده نشده است. فیلمی بر اساس این شرور جنایتکار می تواند بینندگان را هیجان زده کند. او در حال حاضر مرده است ، اما گذشته پیچیده ای دارد که به او اجازه می دهد به راحتی مانند یک بیوه سیاه زندگی کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا