هنر و سینما

تریلر جذاب سریال کبری کای تاریخ پخش فصل چهارم را مشخص می‌کند


نتفلیکس تاریخ انتشار قسمت چهارم «کبرا کای» را با یک تریلر کوتاه و جذاب اعلام کرد.

مجموعه کبری کای دنباله ای بر فیلم جنگی “بچه کاراته” است. این سریال که در ابتدا از YouTube Premium پخش می شد ، بعداً به Netflix رفت و به یکی از محبوب ترین سریال های این سرویس تبدیل شد. در فصل سوم ، دانیل لاروسو و جانی لارنس تصمیم گرفتند رقابت های گذشته خود را فراموش کنند و برای رسیدن به هدفی بزرگ یعنی شکست جان کریس متحد شوند. فصل چهارم حول این معامله می چرخد ​​و به نظر می رسد که رویدادها و بحث ها بیشتر از همیشه خنده دار و سرگرم کننده است.

تا کنون اطلاعات زیادی در مورد داستان و شخصیت های قسمت چهارم Cobra Kai منتشر نشده است ، اما سازندگان بازگشت توماس ایان گریفیت به عنوان تری سیلور را تایید کرده اند. فصل سوم درباره بازگشت تری سیلور بحث می کند. در گذشته ، جان کریس با سیلور در ارتش ملاقات می کند و دوستی بین این دو وجود دارد. در پایان فصل سوم ، ما همچنین دیدیم کریس در حال صحبت کردن تلفنی با “دوست قدیمی” است ، اما می توانیم بگوییم که دوست قدیمی کسی نیست جز تری سیلور.

داستان این سریال ، سی و چهار سال در بغداد ، بر اساس حوادث فیلم بچه کاراته است که جنبه های مختلف جانی لارنس و رقابت او با دانیل لاروسو را نشان می دهد. بازیگر فیلم Karate Kid توسط Daniel Larusso شکست خورد. جانی لارنس بازیکن اصلی کبری است و در اولین فصل افتتاح یک باشگاه ورزشی با لاروسو رقابت می کند. از بازیگران برجسته کبرا کای می توان به رالف ماسیو ، مری ماوزر ، ویلیام زابکا و کورتنی هونگلر اشاره کرد.

نتفلیکس چند ماه پیش تولید فصل پنجم کبری کای را تایید کرد. قسمت چهارم این مجموعه 31 دسامبر روی آنتن می رود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا