هنر و سینما

از دزدان دریایی کارائیب ۶ چه می‌دانیم؟

Pirates of the Caribbean 6 در دست ساخت است ، اما طرفداران تا کی باید منتظر سریال باشند و داستان چگونه ادامه پیدا می کند؟ این مجموعه نه تنها در حال تولید است ، بلکه برنامه هایی برای ساخت فیلمی با بازی یک زن اعلام شده است.

“دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه” موفقیت بزرگی بود. قبل از سال 2003 ، فیلم های دزدان دریایی در حال شکست در گیشه بودند ، اما از آن زمان ، سریال دزدان دریایی کارائیب محبوبیت بین المللی خود را به دست آورد و نامزد اسکار شد. به جانی دپ برای بازی در نقش جک اسپارو به

پس از انتشار قسمت پنجم از سری Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales که 800 میلیون دلار فروش جهانی داشت ، دیزنی برنامه های خود را برای یک قسمت دیگر در سال 2018 اعلام کرده است. دست به کار شوید و تمایل خود را برای انجام این سریال به رخ بکشید. استودیو. در آینده بزرگتر ، می گوید بازسازی با مارگو رابی در نقش اول با بقیه انجام می شود. با این حال ، پس از سالها ، Pirates of the Caribbean 6 and Reconstruction در مراحل اولیه تولید و توسعه است.

دزدان دریایی کارائیب 6 در دیزنی تولید شد

دزدان دریایی کارائیب

پس از خروج رات ریس و پل ورنیک از پروژه در سال 2019 ، دیزنی کریگ مازین و تد الیوت را برای نگارش فیلم انتخاب کرد. در حالی که الیوت هنوز روی اولین فیلم دزدان دریایی کار می کرد ، مازین سریال چرنوبیل را برای HBO نوشت. Joachim R ینگ nning همچنین آماده هدایت قسمت جدید است.

در سال 2018 ، شان بیلی ، مدیر استودیو والت دیزنی ، قصد خود را برای تغییر سریال اعلام کرد و در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که می خواهد انرژی جدیدی به فیلم اضافه کند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

تاریخ انتشار دزدان دریایی 6

دزدان دریایی کارائیب

هنوز تاریخ قطعی برای قسمت ششم مشخص نشده است. با این حال ، فیلم های این مجموعه معمولاً در ماه های جولای یا مه اکران می شوند. سه قسمت آخر ، پایان جهان ، امواج ناشناخته و مردگان را بازگو نمی کند. به استثنای فیلم مرد مرده و پایان جهان که در سال 2005 فیلمبرداری شد ، چهار تا پنج سال یک مورد معمول فیلم های دزدان دریایی کارائیب است. بروکهایمر کار روی فیلم ها را آغاز کرد و اگر Pandemonium Corona برنامه اکران را مختل نمی کرد ، آن را سریعتر در سینماها می دیدیم. با این حال نمی توان زمان دقیق اکران فیلم را تعیین کرد ، اما می تواند در سال 2023 باشد.

شرکت کنندگان در دزدان دریایی کارائیب 6

دزدان دریایی کارائیب

بازیگران این قسمت ارزیابی شده اند و س bigال بزرگ درباره نقش جانی دپ بی پاسخ مانده است. لذت بردن از یک فیلم دزدان دریایی بدون جک اسپارو بعید است که استودیو مارول تونی استارک را اکران کند. با این حال ، در سال های اخیر محبوبیت این مجموعه با محبوبیت جانی دپ کاهش یافته است. رسوایی ها و رخنه ها و تبلیغات این سال را ایجاد می کند که آیا دیزنی برای بازگشت به عنوان جک اسپارو پاداش مالی دریافت می کند یا خیر. در مصاحبه ای اخیر ، بازیگر بروکهایمر در را برای بازگشت باز گذاشت. شواهد نشان می دهد که حتی به عنوان فیلمساز کاپیتان جک اسپارو تنها نقش کوچکی برای ایفای نقش دارد.

بازیگر دیگر ، کایا اسکودلاریو ، فاش کرد که با یک فیلم دیگر قرارداد امضا کرده است و هنوز علاقه مند به بازگشت به سریال است. بیل نیگی همچنین تمایل خود را برای حضور مجدد در نقش شخصیت شیطانی دیو جونز ابراز کرده است. لی آرنبرگ بازیگر Pintel نیز روی صحنه خواهد بود ، اما ستاره هایی مانند کایرا نایتلی و اورلاندو بلوم پس از حضور کوتاه در قسمت پایانی هنوز علاقه ای به کار روی پروژه جدید نشان نداده اند. با این حال ، شایعات نشان می دهد که دیزنی به انتشار آنها علاقه دارد.

جزئیات داستان دزدان دریایی کارائیب 6

دزدان دریایی کارائیب

سازندگان درباره جزئیات سکوت کردند ، اما شایعات می گویند دیزنی می خواهد داستانی زن محور داشته باشد و طرفداران مشتاقند از طرح فیلم قبلی الهام بگیرند. بازگشت شخصیت قرمز ، که اسیر شد و ملکه دزدان دریایی شد ، به داستان اصلی سریال اشاره دارد و در دو دست گرفته خواهد شد.

توانبخشی دزدان دریایی کارائیب ماده 6

دزدان دریایی کارائیب

مارگو رابی با کریستینا هادسون ، نویسنده فیلم برای پرندگان شکاری همکاری می کند. هادسون همچنین روی پروژه Bumblebee کار کرد که باعث تقویت بیشتر مجموعه Transformers شد. هیچ جزئیاتی در مورد فیلم و تاریخ اکران آن منتشر نشده است و طرفداران منتظر خواهند بود.

منبع: Screenrant

دزدان دریایی کارائیب ۶, بازیگران دزدان دریایی کارائیب ۶, فیلم دزدان کارائیب ۶, دزدان کارائیب ۶, فیلم دزدان دریایی کارائیب ۶, دزدان دریایی کارائیب 6, دزدان دریایی ۶, دزدان دریای کارائیب ۶, بازیگران دزدان دریایی کارائیب 6, فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب ۶, فیلم دزدان دریایی کارائیب 6, تاریخ اکران دزدان دریایی کارائیب 6, دزدان دریایی کاراییب ۶, دزدان دریای کارائیب 6, تاریخ اکران دزدان دریایی کارائیب 7, دزدان دریایی کارائیب۶, دزدان دریایی 6, سینمایی دزدان دریایی کارائیب ۶, کاپیتان جک اسپارو قسمت ۶, فیلم دزدان دریای کارائیب ۶, دزدان دریایی کاراییب 6, کارائیب ۶, فیلم دزدان دریای کارائیب 6, دزدان دریایی کاراعیب ۶, دزدان دریایی کارایب ۶, فیلم دزدان دریایی کارائیب۶, دزدان دریایی کارائیب 2021, دزدان دریایی کارائیب قسمت ۶, تاریخ اکران فیلم دزدان دریایی کارائیب 6, تریلر دزدان دریایی کارائیب ۶, دزدان دریایی6, فیلم کارائیب ۶, دزدان کارائیب 6, فیلم دزدان دریایی کارائیب قسمت ۶, دزدان دریایی کارائیب6, فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب 6,

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا